[ad_1]

وجود دارد به طور کلی مشاجره که رایگان مطبوعاتی توزیع شده است یک گزینه قابل دوام برای کسانی که بازاریابان که خود را در بودجه تنگ است. این باعث می شود ایده رایگان نسخه پیوند بسیار وسوسه انگیز در حالی که برخی از منتقدان تعجب می کنم که چگونه موثر آنها در مقایسه با زمانی که به ارائه خدمات پرداخت.

اجازه دهید ما روشن شود که کاملا رایگان مطبوعاتی توزیع مقرون به صرفه است و قطعا اجازه می دهد تا شما را به افشای شرکت خود را به رسانه های شرکت کنندگان است. این را قادر می سازد آنها را به افشای کسب و کار خود را به عموم مردم در نوع اطلاعات و یا مقالات خود را در بخش بازار بلکه با توجه به آن مربوط است.

از یک طرف مردم نیاز به درک که خدمات رایگان به عنوان موثر نیست پرداخت برای خدماتو اگر چه خود را انتشار خواهد بود فرستاده مشترک خود را پایه تعداد بسیار کمی از سایت های رایگان خواهد شد در واقع توزیع آن را به یک لیست از تایید تماس با رسانه ها. حرکت نزولی این است که آن را احتمالا می تواند شما جلوگیری از ساخت یک لیست از مخاطبین صنعت, جغرافیا و یا حتی محصول خاص و تنظیمات. در هر دو off-line و on-line بازاریابی وجود دارد انکار ناپذیر هنجار است که “پول نهفته در لیست”.

برخی از مطبوعات با این حال منتشر شده در رسانه های آنلاین در حالی که برخی از پرداخت آزادی مطبوعات توزیع کنید آن را منتشر شده در رسانه های خبری دیگر هم از توزیع گسترده تر است. نهایی ارزش نوشتن و نشر و توزیع رایگان در مطبوعات هستند که آنها به شما کسب و کار تبلیغات حتی بدون نیاز به تبلیغ هر چیزی. رایگان منتشر شده ثابت می شود موثر در بسیاری از جهات به اجازه دهید خوانندگان اقدامات با پاسخ به برخی از بازاریابی تماس ها و پیام های موجود در آن منتشر شده.

در حالی که شما ممکن است قادر به به طور مستقیم خود را ارسال اخبار در رسانه ها مانند Google, اخبار, بسیاری از معتبر مطبوعاتی در رسانه ها می تواند و انجام خواهد شد. دیگر وب سایت های ارائه رایگان منتشر می PRLog و رایگان مطبوعاتی و دیگران حتی خوش آمدید مهمان سرمقاله از ارزش بالا-اضافه کردن طبیعت است. اگر این نوع از هیچ هزینه انتشار دوم خود را انتخاب و سپس حداقل برخی از راحتی از این واقعیت است که آنها واقعا بزرگ برای جستجوگرها.

آزادی مطبوعات پیوند به صورت رایگان می شود, سریع, آسان و موثر, و آن را ممکن است ارزشمند با توجه به نیازها و رسیدن به بازاریابی یک کسب و کار مدرنبه منظور تصمیم گیری آگاهانه. رایگان منتشر شده نیز اغلب شامل حق بیمه در بازاریابی و بسته های کسب و کار به کسب و کار سایت های بررسی. برخی از آنها کاملا بدیهی است که محدود با حداکثر یک هر روز در دسترس بودن بلکه برخی از قرار گرفتن در معرض برای محصول و خدمات خود را به عنوان مخالف به هیچ چیز در همه. همچنین دور نیست امکان توزیع از طریق رسانه های دیگر سایت نیز رایگان نیازمندیها آگهی رایگان و حوادث ارسال.

چشم انداز رسانه است که در یک فرایند مداوم تغییر است که تعریف جدیدی از راه های رایگان منتشر شده در مطبوعات اولویت دارد به خصوص در سرمقاله نقد و بررسی فرآیندهای. ویراستاران در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای داد و بیداد کن در مورد این نوع از محتوا است که آنها می خواهند خود را در ارتباط با نشریات یا رسانه های خبری. در پایان روز شما دریافت آنچه شما برای پرداخت می شود که دیدگاه های بیان شده توسط آن دسته از صاحب نظران است که یک شرکت بر این باورند که رایگان منتشر شده در مطبوعات نیست واقعا رایگان.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *