[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) – فرایند تأثیر رتبه وب سایت در موتور جستجو's نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص برای به دست آوردن آلی دید

هر موتور جستجو همراه دریافت بیش از 6.5 میلیارد جستجوهای یک روز با گوگل کمک حدود 4.5 میلیارد دلار از جستجو. مزایای جستجوگرها خوب هستند و از سایت خود را رتبه بندی در جستجو کلید واژه برای افزایش امکان تبدیل.

به عنوان یک نتیجه در حال توسعه خوب SEO شامل بسیاری از موانع بزرگترین چگونه در موتورهای جستجو رتبه بندی وب سایت های ناشناخته است به همه. برای مثال گوگل با استفاده از یک الگوریتم شامل بیش از 200 عوامل تعیین رتبه بندی وب سایت برای جستجو های خاص و در عین حال گوگل هرگز انتشار اطلاعات در هر یک از این عوامل. اما از طریق مداوم تست طراحان وب شده اند قادر به شناسایی برخی از عوامل شامل به وب سایت خود و تحقیقات است.

بازار دانش

شما باید بدانید که بازار هدف خود را از جمله درک کلمات کلیدی بازدید کنندگان بالقوه جستجو. شما می توانید با استفاده از نرم افزار آنلاین's است که می تواند یک شکست در حجم ترافیک برای کلمات کلیدی و تولید یک مشکل مقیاس به ضرب و شتم رقبای برای آن کلمه کلیدی در نتایج جستجو. مطمئن شوید که شما're هدف قرار دادن کلمات کلیدی صحیح.

تجربه کاربری خوب

ایجاد یک تجربه خوب برای کاربر در هر جنبه ای از کاربر's روند. این شامل کیفیت سایت (محتوای لینک تصاویر و مطلب و فرآیندهای. اگر شما اطمینان حاصل شود که هر کاربر یک تجربه مثبت و همراه با دور جدید دانش موتورهای جستجو علامت خواهد این را به عنوان یک جنبه مثبت وب سایت شما و رتبه شما بالاتر است.

سرعت سایت

این بار یک سایت طول می کشد برای بارگذاری و طول کاربر's تعامل است. مطمئن شوید که وب سایت خود را در حال اجرا در سرعت مطلوب است. به عنوان کندتر سایت های رتبه پایین تر زیر تحقیقات از گوگل تولید شده است که یک همبستگی مثبت بین مدت زمان برای یک سایت برای بارگذاری و کاربرانی که منتظر نیست . یک تغییر کوچک به وب سایت خود را ساختار این حجم از محتوا و بهینه سازی تصاویر را بر سرعت سایت به طور چشمگیری.

کلمه کلیدی استفاده

حجم کلمات کلیدی یک موضوع مورد بحث است. Research1 توسط برخی از طراحی وب سایت کارشناسان را شناسایی کرده اند که حجم یک کلمه در یک سایت's متن را تحت تاثیر قرار رتبه بندی است. این research1 نشان داد که یک کلمه کلیدی استفاده می شود حدود 2.4% در یک صفحه وب موثر است و همچنین مشخص شده است که شما همچنین می توانید ترکیب 1.5% مشابه با این نسخهها کار برای کلمات کلیدی خود را به حداکثر رساندن خود را در جستجوگرها (بصری ارائه شده در زیر). در حالی که دیگر طراحان بر این باورند حجم کلمه کلیدی ندارد همبستگی به SEO و تمرکز باید بر روی کیفیت محتوا. با این وجود استفاده از هر دو نظرات را می توان گنجانیده شده به هر یک از مطالب برای پوشش هر دو امکانات به منظور افزایش خود را در جستجوگرها.

شما ممکن است با خواندن این مطلب به شما're جدید به SEO و کشف آن پیچیده است و به سرعت در حال تغییر محیط زیست و یا مسواک زدن در دانش خود را. اولین گام است برای تشخیص اینکه آیا وب سایت شما نشان دهنده شما و هنگامی که آن را در رتبه بالا را در آن نرخ تبدیل بالا. پس دستیابی به این مرحله شما می توانید تمرکز خود را در جستجوگرها.

منابع

1 – https://www.smartinsights.com/search-engine-marketing/search-engine-statistics/

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *