[ad_1]

Adwords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی با ارزش هستند و ضروری برای هر کسی که با استفاده از گوگل AdWords برای ترویج وب سایت خود را. اکثر مردم فکر می کنم که چنین ابزار تحقیقات کلمه کلیدی هستند تنها قادر به بیرون کشیدن بزرگ فهرست کلمات کلیدی برای استفاده در خود را AdWords pay-per-click (PPC) مبارزات انتخاباتی. کوچک آنها می دانند که این ابزار نیز موثر در حفر کردن اطلاعات مفید در مورد کلمات کلیدی که می تواند مورد استفاده برای دیگر مبارزات انتخاباتی PPC و حتی برای بهینه سازی موتور جستجو. بیایید یاد بگیرند که چندین مفید AdWords keyword research راهنمایی و چرا AdWords تحقیقات کلمه کلیدی ابزار بسیار قدرتمند در برداشت لیست از کلمات کلیدی سودآور.

یکی از سریع تحقیقات کلمه کلیدی نکته قبل از شروع مبارزات انتخاباتی PPC است که برای ساخت یک لیست کلمه کلیدی حداقل 1000 کلمات کلیدی. پژوهش و کلمه کلیدی لازم است. اشفتگی فکری موقتی و شروع کردن با چند کلمات کلیدی شاید 5 اصلی کلمات کلیدی مرتبط با محصول. شما ممکن است مایل به استفاده از چندین آنلاین رایگان AdWords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی مانند:

1. اورتور ابزار کلمه کلیدی پیشنهاد

جستجو برای کلمات کلیدی اصلی و کپی کردن لیست های مرتبط-کلمات کلیدی را در یک فایل Notepad. حفاری 1 بیشتر سطح به یکدیگر مرتبط با کلمه کلیدی برای پیدا کردن تغییرات/پسوند به ریشه کلمات کلیدی. این کلمات کلیدی هستند و آنچه ما تماس طولانی دم. مثال “بهترین آنلاین AdWords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی” یک دم بلند از ریشه عبارت کلیدی “Adwords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی”.

2. موتور جستجوی گوگل

پیدا کردن و بازدید از هر یک از 10 صفحه نتایج موتور جستجو خود را برای هدف اصلی واژه هاي كليدي. برو به مرورگر اینترنت خود را تحت عنوان “مشاهده” کلیک کنید در صفحه “منبع” به نمایش متا کلمات کلیدی. آنها را کپی کنید. اینها طلایی کلمات کلیدی و عبارات است که کارشناس مدیران باید زحمت تحقیق. آنها مال شما رایگان.

3. Google AdWords Keyword Research Tool

این آدرس وب https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal. این AdWords keyword research tool یک ابزار دستی است. استفاده از “سایت های مرتبط” تب را کشف جالب از کلمات کلیدی هدفمند برتر رتبه بندی وب سایت. شما خواهد بود غافلگیر در برخی از کلمات کلیدی که شما هرگز از فکر.

دوم AdWords keyword research نکته است که اب زیر کاه. آن را مانند یک ماموریت جاسوسی – من خواهد شد به شما آموزش چگونه برای جاسوسی رقبا که تبلیغات در Adwords. خود را با لیست کلمات کلیدی, کلید, در یک کلمه کلیدی اصلی و توجه داشته باشید از وب سایت است که نشان می دهد تا در AdWords تبلیغ متنی در سمت راست در گوگل. تکرار این برای همه 5 کلمات کلیدی اصلی و دیدن اگر وجود دارد یک وب سایت مشترک است که نشان می دهد تا در همه زمان ها.

هدف این وب سایت برای جاسوسی. باز مایکروسافت اکسل سند و لیست کردن تمام کلمات کلیدی در لیست شما که این وب سایت رقیب را نشان می دهد ، مشاهده لیست از کلمات کلیدی بیش از یک دوره از 1 – 4 هفته و ببینید اگر این سایت هنوز هم به نظر می رسد برای هر یک از کلید واژه. از بین بردن کسانی که کاهش یافته است و حفظ آن است که آن است که هنوز هم با هدف قرار دادن. وجود دارد که دلیل خوبی برای انجام این کار به عنوان یک احتمال وجود دارد که این سود کلمات کلیدی/عبارات است که در ادامه به پول برای وب سایت. این توضیح می دهد که چرا از آن است که پرداخت دیگران بزرگ برای اقامت در بالا 5 در AdWords برای این کلمات کلیدی.

آیا شما می دانید که برخی از بازاریابان متخصص هستند استفاده از این راز AdWords keyword research راهنمایی و ترفندها برای به دست آوردن مقدار ظالمانه پول ؟ نه تنها آنها با استفاده از AdWords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی به طور خودکار این در غیر این صورت دستی و کارهای خسته کننده. تصور کنید که چقدر دردناک و زمان-نحو به انجام این کار برای یک محصول نه به ذکر است تکرار آنها به ده ها تن از وب سایت ها و محصولات. یاد بگیرند که چگونه شما می توانید آنها را دوست دارم و شروع به استفاده از راز تحقیقات کلمه کلیدی نکاتی از کتاب رایگان است که شما می توانید دانلود در وبلاگ من. شما همچنین کشف که AdWords ابزار تحقیقات کلمه کلیدی منفجر می توانید درآمد خود را تقریبا بلافاصله.

این مقاله آزادانه و یا توزیع شده در تمامیت خود را در هر ezine عضویت در خبرنامه وبلاگ و یا وب سایت. نام نویسنده زیستی و لینک های وب سایت باید دست نخورده باقی می ماند و همراه با هر تولید مثل.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *