[ad_1]

اگر شما فکر می کنم روابط عمومی مرده است و سپس شما از دست رفته در دید تجاری فرصت های روابط عمومی که در این عصر دیجیتال همراه با. البته زمان تغییر کرده است. از تاکتیک های قدیمی سنتی روابط عمومی است که پیدا کردن بیان در استراتژیک رویداد هماهنگی بحران ارتباطات شهرت مدیریت نمايشگاه فرصت های حمایت از توسعه و توزیع مطبوعات و اعمال نفوذ بر رسانه های سنتی (رادیو و تلویزیون و روزنامه ها) — در حال حاضر با توجه به بیشتر های دیجیتال روش.

استراتژی های قابل استفاده برای هر دو پیر و دیجیتال روابط عمومی همگرا در نقطه ای که در آن اتصالات ساخته شده و اداره می شود. با این حال روابط عمومی دیجیتال همراه با مزایای افزوده از بهینه سازی موتور جستجو و پیوند ساختمان در سراسر اینترنت در حالی که همچنین ارائه قابل اندازه گیری و نتایج ملموس و بینش و تولید به راحتی قابل اشتراک گذاری محتوا.

چرا باید آنلاین روابط عمومی یکپارچه SEO?

سئو و روابط عمومی با هم کار کنند در بیشتر راه بیش از یک. اولین, ایجاد, حق بیمه, کیفیت محتوا می تواند به شما در کسب بک لینک به سایت خود ، پس از آن بیشتر به پوشش رسانه ای خود را با نام تجاری دریافت بیشتر از لینک بازگشت به سایت خود را دریافت کنید. در نهایت, با روابط عمومی عالی روند, شما را وادار به ساخت بیشتر ارتباط با تاثیرگذاران در صنعت خود را در نتیجه بیشتر لینک ها از وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی پست های منجر به افزایش در جستجوگرها.

چرا که عرصه روابط عمومی آنلاین است بیشتر مشخص تر از سنتی آن کمک خواهد کرد که رشد خود را از دید تجاری و حمایت آنلاین. اما یکپارچگی بین سئو و روابط عمومی می شود خیلی قوی تر زمانی که اعدام استراتژیک.

در اینجا 6 راه برتر برای درایو موتور جستجو بهینه سازی با روابط عمومی آنلاین.

1. متحد کردن اهداف خود را در سراسر SEO PR و دیگر تلاش های بازاریابی

هر یک از این مفاهیم بازاریابی خود را منحصر به فرد کارایی و سبک و در عین حال خود را هدف همان است. در حالی که SEO اهرم در کانال های دیجیتال برای ارتباط با مشتریان و تولید بیشتر منجر روابط عمومی به شدت متکی بر روابط رسانه ای به تولید بیشتر پوشش رسانه ای از نام تجاری. در پایان هدف خود را برای رسیدن به مشتریان – و این قسمت شما باید تمرکز بر روی اکثر. تنها پس از آن شما می توانید مهار قابلیت های کانال های مختلف.

2. با استفاده از داده های بدست آمده از تحقیق هر دو SEO و روابط عمومی برای ایجاد یک کلی شخصیت.

در حالی که SEO متکی بر مخاطبان تحقیقات برای ایجاد یک شخصیت برند در روابط عمومی با تمرکز بر رسانه های تحقیقات برای پیدا کردن این نوع نشریات است که درخواست تجدید نظر به یک مارک مخاطبان و جستجو برای خبرنگاران که پوشش موضوعات مربوط به نام تجاری. ترکیب هر دو نتایج ایجاد خواهد شد قوی یکپارچه شخصیت.

3. هماهنگی محتوا و کلمات کلیدی در تمام کانال های دیجیتال را به یک پروژه یکپارچه هویت نام تجاری.

تمام رسانه های اجتماعی خود را و پست های وبلاگ کتاب الکترونیکی, خبرنامه, صفحات فرود تصویری, تبلیغات, پیام های رسانه ای و مطبوعات باید پروژه تصویر نام تجاری خود را در حال تلاش برای برقراری ارتباط است.

4. استفاده از روابط عمومی خود را تجربه و تخصص به عنوان یک راهنمای در تهیه محتوا.

تحقیقات مناسب با روابط عمومی کارشناسان دریافت اطلاعات در این نوع از محتوا و مخاطبان خود را پیدا خواهد کرد مصرفی ارزشمند و قابل اشتراک گذاری. اجازه دهید این تخصص راهنمای شما در ایجاد کیفیت بالا, جستجوگرها محتوا. در حالی که متخصصان جستجوگرها در حال ایجاد رتبه بندی بالا مطالب شامل کلمات کلیدی مناسب ترین و به اشتراک گذاری آنها را در سراسر کانال های رسانه های اجتماعی روابط عمومی کارشناسان در دست باید مشغول تبادل این مطالب و نقشه کشی توجه به همان اندازه که ممکن است به آن را از با کیفیت بالا و لینک.

5. روابط عمومی می تواند اهرم در SEO keyword strategy

کلمات کلیدی استفاده شده در مطبوعات می تواند باعث خبرنگاران به استفاده از آن دسته از کلمات کلیدی هدفمند هنگامی که توصیف یک نام تجاری و در نتیجه افزایش احتمال یک کسب و کار به نظر می رسد در جستجوهای برای کسانی که مشخص شده از نظر.

روابط عمومی نیاز به مهار و گسترش SEO keyword strategy – برای مثال کلمات کلیدی و عبارات کلیدی به نظر می رسد باید در اظهارات انتقادی منتشر شده در مطبوعات, رسانه, مصاحبه, پرسش و پاسخ, اسناد, رسانه های اجتماعی bios, سایت عنوان متا و توضیحات و سایت کپی کنید.

6. اتصال با بالا پایان اثرگذارندهها در صنعت شما

تاثیر گذار در بازاریابی غیر قابل مذاکره در یکپارچه سازی SEO و تلاش های روابط عمومی برای سایت شما. اتصال با تاثیرگذاران می توانید کسب درآمد شما با کیفیت بالا و لینک حمایت از رسانه ها و کسب و کارهای دیگر و صفحات با ترافیک بالا. برقراری ارتباط با این اثرگذارندهها افزایش شانس است که آنها را به اشتراک گذاری مطالب خود را با مخاطبان خود و حتی لینک بازگشت به سایت خود را ساخت چنین محتوای بیشتر قابل مشاهده مرتبط و البته به اشتراک بگذارید.

سئو جنبه بسیار مهم از ساختمان پایدار حضور آنلاین, اما آن را بهتر انجام می دهد هنگامی که آن را می پیوندد نیروهای با روابط عمومی قوی ایجاد نتایج یک لینک از فوربس به عنوان مثال حتی اگر یک لینک متنی حمل وزن سنگین تر از صرف نظرات وبلاگ. بنابراین شما باید تمرکز بر ایجاد کیفیت بالا و اشتراک گذاری محتوا. شما همچنین می خواهید مطالب خود را به اندازه کافی و متناسب با کلمات کلیدی اضافه شده به این واقعیت است که آنها باید مربوط به مخاطبان است.

[ad_2]

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *