[ad_1]

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) حل شده اند در اطراف برای یک مدت زمان طولانی در حال حاضر. از آغاز دیجیتال Rolodexes و پایگاه داده ها پشت در 80s و 90s به امروز نرم افزار به عنوان یک سرویس موتورخانه, CRM, تکنولوژی همیشه نشان داد نشانه هایی از تغییر شیوه فروش و خدمات مشتری کار می کنند. در حالی که چندین راه حل CRM شامل ابزارهای بازاریابی و عملکرد هیچ یک از آنها به اکثریت ابزار است که امروز فروشنده نیاز به پشتیبانی فروش و درآمد اهداف کسب و کار خود را.

این هیچ شکی نیست که یکپارچه سازی CRM و بازاریابی اتوماسیون یک گام کلیدی برای موفقیت هر کسب و کار بدون در نظر گرفتن اندازه آن است. در اینجا پنج مزایای کسب و کار به دست آورید می توانید با یکپارچه سازی CRM با بازاریابی مناسب راه حل های اتوماسیون.

تحویل فروش بیشتر-آماده آگهی

هنگامی که شما آنها را به کار به طور مداوم اتوماسیون بازاریابی و CRM می تواند به شما کمک کند بررسی آگهی های که ارائه شده فروش خود را با تیم در حال گرم شدن و آماده برای خرید. یک بازاریابی خوب راه حل های اتوماسیون با استفاده از پایگاه داده CRM خود را به آن را دریافت خواهید توسط حمل سفارشی متعادل مکاتبات – پیام های که در حال پیشرفته و آگاهانه با جمع آوری اطلاعات از طریق چشم انداز و ردیابی بازدید کننده و هوشمند تقسیم بندی.

آهنگ ارزش هر کمپین با به دست آوردن دید به عملکرد

با یکپارچه سازی این پلت فرم بازاریابی و CRM می تواند به شما کمک کند پیگیری aftereffects از کمپین های بازاریابی خود را از اولین تماس به آخرین فروش. شما می توانید بینش تبدیل با درک چه تعداد از چشم انداز در واکنش به تماس خود را به فعالیت است. بعلاوه آنچه را واقعا مفید است که شما می توانید پیگیری چگونه درآمد بود واقعا ایجاد شده توسط تمام این مبارزات. با یک هدف خاص برای بهبود نتایج خود را تلاش های بازاریابی و فروش این نوع دید بسیار مفید است.

بهبود بهره وری با کمک به فروش اولویت بندی آگهی

یک اتوماسیون بازاریابی چارچوب است که ادغام به طور خاص به یک CRM می دهد یک پنجره به ارتباطات آنلاین است که چشم انداز باید تا به حال با یک سازمان برای مثال وب سایت خود را بازدید و دانلود تاریخچه وبینار حضور و غیاب را باز کرد و با کلیک بر روی آن پیام های ارسال شده ، اتوماسیون بازاریابی باعث می شود آن را آسان به نمره آگهی بر اساس خاص فعالیت های پروفایل و رویدادهای خاص در آوردن در مورد سرب صلاحیت مبتنی بر به رسمیت شناخته شده و عوامل واقعی, گواهی, فروش آماده می شود.

سرعت بخشیدن به روند کوتاه شدن چرخه فروش

به عنوان هر یک IDC مطالعه بیش از 50% از آگهی در دمای B2b تماس با پایگاه داده در خارج از تاریخ. اتوماسیون بازاریابی می تواند کمک به حرکت و زندگی فرصت ها را از طریق خط لوله سریعتر. خوب اتوماسیون پلت فرم اجازه می دهد تا بازاریابان پرورش منجر موثر در خط لوله با استفاده از استراتژی های مانند بازاریابی محتوا باعث کمپین های ایمیل سایت ردیابی بازدید کننده و هماهنگ رسانه های اجتماعی توسعه. آنها همچنین می توانند reenergize سرد منجر طریق retargeting کمپین های ایمیل.

افزایش درآمد و متوسط اندازه معامله از طریق سرب پرورش

پرورش خریدار بهتر است-تدریس – و انگیزه بیشتری به خرید بیشتر. با استفاده از اتوماسیون بازاریابی بازاریابان می توانید به محتوا است که به طور مستقیم مسائل آنها در مقابله با هر یک نقطه در فرایند تصمیم گیری. این که آیا آن یک سری از مقالات سفید, ROI ماشین حساب مقایسه محصول فرو می ریزد و مطالعات موردی این مطالب کمک می کند تا آنها را دریافت بینش آنها نیاز به آنها به عنوان پیشرفت از طریق چرخه خرید. آن را نه فقط آنها را آماده برای خرید… اما آماده برای خرید بیشتر!

[ad_2]

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *