امروز من تا به حال یک تماس از دست رفته از لندن, شماره تلفن, و من فکر کردم: “چه کسی هک می توانم من می دانم که خواهد بود تماس با من از لندن؟” چند ساعت بعد من زنگ تلفن بود دوباره و آن را همان لندن, شماره تلفن, بنابراین من آن را برداشت. آن را گوگل.

بیشتر به طور خاص, آن را به یک مرکز تماس کارمند لقب “گوگل حساب استراتژیست” و آنها خواستار شد من در مورد کسب و کار کوچک جدید حساب AdWords من فقط آغاز شده بود مدیریت. من دریافت تماس های بسیاری از افراد خارج از کشور در مورد گوگل و SEO و چگونه من “می تواند شماره 1 در گوگل برای هزینه” blah blah blah, بنابراین من برای اولین بار غریزه بود که برای گفتن “متشکرم” و قطع, اما من می دانستم که مشتری خواهد بود گفت: اگر من حداقل شنیدن آنچه که حساب استراتژیست تا به حال به می گویند.

سریع به جلو و 30 دقیقه تا زمانی که تماس به پایان رسید. من واقعا تحت تاثیر قرار با این سطح از دانش و گام به گام جزئیات حساب استراتژیست های ارائه شده برای ویژگی های است که لازم نیست هزینه اضافی برای پیاده سازی. AdWords گوگل دارای گزینه های بسیاری است که راه اندازی یک حساب کاربری جدید می توانید به راحتی دو روز پس از آن خوب بود برای دریافت یک یادآوری در چند استراتژی من تا به حال رو نشده است.

من فکر کردم این امر می تواند مفید برای به اشتراک گذاشتن این نکات را با شما و همچنین این که آیا آن یک یادآوری و یا شما هنوز هم کاوش همه چیز که AdWords ارائه می دهند. من هم یک گام به گام راهنمای برای شروع لغات شروع کار با AdWords گوگل که شما باید یک نگاهی به اول اگر شما جدید به لغات. پایه و اساس نیازهای به حق قبل از بررسی ویژگی های پیشرفته.

در اینجا 5 گوگل AdWords استراتژی است که قطعا ارزش تجربه با.

آگهی پسوند

اولا من یک فن بزرگ از آگهی پسوند چرا که آنها اجازه می دهد شما را شامل اطلاعات اضافی فراتر از حد شخصیت از کپی آگهی دادن راه برجسته تر به آگهی شما.

من رفتن به تبلیغ پسوند همیشه:

  • موقعیت فرمت: نشان دادن آدرس فیزیکی برای بیش از حد محلی بازاریابی است.
  • فراخوان فرمت: یک نقطه خوب برای ارزش گزاره های متن مانند “دوستانه تیم”.
  • Sitelinks فرمت: به شما تنها اجازه یک URL هر تبلیغ این نوع فرمت را قادر می سازد به شما برای اضافه کردن لینک های دیگر به صلیب فروش در همان ad. برای مثال اگر شما تبلیغات نقاشی دسته پس از آن در برنامه های افزودنی شما همچنین می توانید لینک به نردبان رنگ قلم و رنگ حتی خدمات. برجسته تر از خود را ارائه موقعیت شما را به عنوان یکی از جذاب توقف گزینه است.
  • تماس با فرمت: آن را بسیار آسان برای مردم را کلیک کنید در حالی که بر روی تلفن همراه خود را و فورا تماس کسب و کار شما.

آگهی پسوند می تواند اعمال شود:

  • در سطح حساب: این گزینه اضافه کردن پسوند به هر آگهی در کل حساب.
  • خاص و مبارزات: این گزینه اجازه می دهد تا شما را به خیاط پسوند بر اساس کمپین تم.
  • به صورت خاص AdGroups: این گزینه اجازه می دهد تا شما را حتی بیشتر خاص با پسوند بر اساس AdGroup تم.

بیشتر مربوط به آگهی شما به آنچه که یک جستجوگر است که به دنبال آن بهتر انجام خواهد شد. با استفاده از رنگ به عنوان مثال دوباره آن را به استفاده خوب از فضا را نیز تبلیغ که شما فروش گیاهان در آگهی های مشابه. مطمئن شوید که آن را می تواند جالب برای برخی از افراد, اما شما باید جداگانه AdGroup برای گیاهان با تبلیغات نوشته شده است به طور خاص برای مردم جستجو برای گیاهان است.

دو بعدی آگهی پسوند تکامل یافته اند و من قطعا استفاده از آنها در هر کجا که ممکن است.

1. ساختار قطعه

ساختار قطعه یک آگهی فرمت که اجازه می دهد تا شما را به قرار دادن یک خط از کلمات است که می افزاید: عمق بیشتری به خود را تبلیغ پیام است.

الف) با کلیک بر روی آگهی پسوند زبانه

ب) با کلیک بر روی منوی کشویی را انتخاب کنید و ساختار قطعه

ج) با کلیک بر روی دکمه قرمز ‘+پسوند’

d) با کلیک بر روی ساختار قطعه

شما محدود به دسته بندی ها ثابتاما بیشتر خواهد شد اجازه می دهد تا به 10 مورد. دسته بندی را انتخاب کنید عبارتند از: امکانات مارک های, دوره های آموزشی, برنامه های تحصیلی, مقصد, ویژه, هتل, بیمه, پوشش, مدل, محلات, خدمات, کاتالوگ, نشان می دهد, سبک ها و انواع.

اضافه کردن اطلاعات اضافی را می توانید آگهی خود را فریبنده تر است و بسیار مفید است اگر ارائه خود را گسترده است.

2. قیمت الحاقات

قیمت افزونه است که باید اگر شما از فروش و یا ارتقاء. من فکر نمی کنم نیاز به توضیح دهد که چرا باید به تصویر نگاه کنید تا ببینید که چگونه برجسته تبلیغ است. قطعا آن را به ایستادگی کردن!

الف) با کلیک بر روی آگهی پسوند زبانه

ب) با کلیک بر روی منوی کشویی را انتخاب کنید و فرمت قیمت

ج) با کلیک بر روی دکمه قرمز ‘+پسوند’

d) با کلیک بر روی قیمت های جدید فرمت

من دوست دارم که آن را اجازه می دهد تا شما را به انتخاب کنید که آیا به طور خاص با قیمت و یا نگه داشتن آن به طور کلی.

الف) انتخاب نوع; مارک های, حوادث و مکان و محله دسته بندی محصولات, محصول, ردیف, خدمات, دسته بندی, سرویس ردیف یا خدمات

ب) ارز

ج) قیمت مقدماتی; هیچ یک از یا تا به

d) هدر

e) توضیحات

f) قیمت

g) واحد; هیچ کدام در هر ساعت هر روز هر هفته هر ماه و یا سال

h) Final URL

3. تلفن تماس ردیابی تبدیل

اگر شما با استفاده از تماس با پسوند اضافی وجود دارد مراحل شما نیاز به فعال کردن تماس به ردیابی می شود در حساب. آن را باید اندازه گیری برای قضاوت در مورد عملکرد تبلیغات خود را. به خصوص اگر شما لازم نیست که گوگل آنالیز مرتبط (اما شما واقعا باید لینک به تجزیه و تحلیل – به طوری که شما می توانید نظارت بر رفتار هنگامی که مردم در وب سایت. اگر مردم را کلیک کنید و سپس ترک, شما به هدر رفتن پول خود را بر روی این کلمات کلیدی را بدون دانستن آن).

a) بر روی ابزار کلیک کنید در منوی بالا کلیک بر روی تبدیل و سپس تماس های تلفنی

ب) انتخاب گزینه 1 ‘تماس از تبلیغات با استفاده از تماس با پسوند و یا تماس فقط تبلیغات پر کردن گزینه (تغییر تماس ظهر به مدت 5 ثانیه و تعداد به ‘هر’) و صرفه جویی در

c) سپس به تماس با پسوند و کلیک بر روی دکمه قرمز’+ پسوند’

d) را انتخاب کنید کمپین یا AdGroups اضافه کردن شماره تلفن خود را و کلیک کنید ویرایش مداد در سمت راست

e) نوبت تماس, گزارش, گسترش گزینه های پیشرفته – تیک گزارش تماس تلفنی تبدیل را انتخاب کنید و گوشی تبدیل از لیست ما زودتر راه اندازی و ذخیره کنید.

4. کتابخانه مشترک: پیشنهاد استراتژی

مشترک پیشنهاد استراتژی های واقع در لغات مشترک کتابخانه; شما پیدا کردن این در منوی سمت چپ. در اینجا شما می توانید این گزینه را انتخاب کنید از شش انعطاف پذیر و پیشنهاد استراتژی های پیشرفته: CPC هدف Search صفحه, محل هدف CPA هدف Outranking به اشتراک گذاری و به حداکثر رساندن کلیک.

اما ما در حال رفتن به تمرکز بر روی هدف Search صفحه, محل سکونت.

این یک واقعیت است که بالای 1 یا 2 تبلیغات را بیشتر کلیک و در صورتی که هدف شما این است که یک استراتژی ایده آل برای تست کردن. این گزینه به طور خودکار تنظیم مناقصه مورد نیاز برای دریافت تبلیغات خود را به بالای صفحه و یا در صفحه اول نتایج جستجو می باشد.

در اینجا نگاهی به گزینه های شما می توانید مجموعه: هدف search صفحه, محل

a) را انتخاب کنید و بالای صفحه اول’ و ‘خودکار’

ب) من توصیه می شود که به شما در تنظیم یک پیشنهاد محدود است. در غیر این صورت شما به راحتی می توانید از بودجه خود را. این ممکن است شکست هدف از این استراتژی اما اگر شما مایل به صرف $20 در هر کلیک کنید برای رسیدن به بالای صفحه, شما نیاز به پر کردن این در.

5. استفاده از 3 تغییرات کپی آگهی

و در نهایت آن را همیشه بهترین تمرین برای نوشتن 2 تا 3 تغییرات کپی آگهی و بر اساس نتیجه این آگهی که تولید بیشترین فعالیت را به طور خودکار نشان داده شود ، حساب استراتژیست توصیه می شود این ساختار خاص برای هر AdGroup به عنوان ترکیبی است که ظاهرا به دست آورد نتایج خوبی از آزمون های گوگل انجام داده اند:

  • آگهی کپی 1: استفاده از نام کسب و کار شما در تیتر

  • آگهی کپی 2: با استفاده از قرار دادن کلمه کلیدی در تیتر برای مطابقت با کلمات کلیدی که کاربر را به تایپ در گوگل جستجو کنید. E. g. AdWords به صورت خودکار جایگزین کد با کلمه کلیدی است که باعث شده آگهی شما: {کلمه کلیدی:رنگ خانه}.

  • آگهی کپی 3: تماس بگیرید قوی به عمل در تیتر عنوان مثال ادعا رایگان خود را رنگ نمونه

بنابراین وجود شما آن را دارند, 5 راهنمایی مفید مستقیما از یک حساب Google استراتژیست است که شما می توانید در حساب AdWords گوگل فورا.



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *