[ad_1]

1. شما را بیش از حد به زودی

بازاریابی محتوا است از یک ماراتن است نه یک دو سرعت. این یک بازی طولانی.

شما نمی توانید پست 3 مقالات را در وبلاگ خود و سپس ناله و شکایت کردن در مورد چه کسی است با خواندن مسائل خود را… و یا اظهار نظر و یا به اشتراک گذاری.

موفق ترین بازاریابان محتوا شده اند که در آن سال – قرار دادن محتوای با کیفیت بالا است که مرتبط و با ارزش به مخاطبان هدف اغلب و به طور مداوم برای چندین سال قبل از آنها شد که “موفقیت یک شبه.”

هنگامی که حرکت خود را بر میدارد تا خود را ROI (بازگشت سرمایه گذاری.)

استراتژی برنده:

دریافت متمرکز شده است.

سرمایه گذاری زمان و انرژی برای تولید محتوای با کیفیت است که با ارزش و مربوط به یک مخاطب خاص – نشان می دهد اغلب و به طور مداوم.

اگر شما نمی نشان می دهد تا برای peeps در خود چگونه می تواند به شما انتظار می رود آنها را به نشان می دهد تا برای شما ؟

شناسایی یک یا دو فرمت و کانال های که تهیه کردن به ایده آل خود را مخاطب نقاط قوت خود را برجسته و کار خوبی برای موضوع خود را از تجربه و تخصص… پس واقعا در آن خوب است.

گسترش نیست خودتان را بیش از حد نازک با تلاش برای انجام همه چیز را فقط به خاطر اینکه هر کس دیگری در حال انجام آن است.

پس از آن بود بی امان – آن را غیر قابل مذاکره بخشی از برنامه های بازاریابی خود را برای تولید و ترویج مطالب خود را.

2. اگر شما آن را ساخت آنها خواهد آمد

داشتن یک وب سایت با یک وبلاگ معنا نیست که ایده آل خود را با مخاطبان در مورد آن می داند.

2.7 میلیون پست های وبلاگ منتشر می شوند هر روز. 300 ساعت فیلم در حال آپلود شده در یوتیوب در هر دقیقه است. شما ایده را دریافت کنید.

موفق ترین بازاریابان محتوا صرف 20 درصد از زمان خود را در توليد محتوا و 80 درصد در محتوای ارتقاء.

اگر شما نمی قرار داده و در تلاش مداوم برای دریافت مطالب خود را در مقابل حق مردم, آن را نمی خواهید برای انجام هر چیزی برای شما.

هیچ یک از ما به عنوان یک مخاطب. کار برای به دست آوردن اعتماد و احترام.

استراتژی برنده:

شما احتمالا لازم نیست که یک بار از زمان صرف ترویج مطالب خود را در همه جا… نه شما باید یک تیم اختصاص داده شده به این تلاش.

به همین دلیل آن مهم است که شما نه تنها می دانم که در آن مخاطبان خود را آویزان است اما همچنین قادر به نوشتن سرفصل ها و توضیحات که به آنها صحبت می کنند و آنها را می خواهید به عنوان خوانده شده/آهنگ/watch مسائل خود را (به عنوان مثال از طریق کلیک کنید.)

شناسایی چند مکان شما می توانید تمرکز تبلیغاتی خود را تلاش و منابع, پس آزمون و پیگیری نتایج خود را بنابراین شما می توانید تنظیمات را به تاکتیک های خود را.

3. شما را در گیر خود را حباب

فقط ارسال در وبلاگ خود و تلاش برای مردم وجود دارد می تواند یک نبرد دشوار – به خصوص اگر شما در حال کار بر روی گرفتن ترافیک ندارد و در یک لیست و یا جستجوگرها آب از یک سایت تاسیس.

به یاد داشته باشید, اگر کسی مصرف محتوای مطالب خود را از هر چیزی برای شما.

ریسک کردن را به جهان گسترده ای بزرگ… انتشار مطالب خود را در مکان های که در آن ایده آل خود را با مخاطبان در حال حاضر می رود.

استراتژی برنده:

ارسال مهمان است یک راه عالی برای دریافت در مقابل مخاطبان جدید. مطمئن شوید که برای شناسایی وبلاگ های که به اشتراک گذاری یک شبیه مخاطبان هنگامی که شما لینک بازگشت به سایت خود و یا خود را ترویج منجر آهنربا شما در حال ایجاد یک با کیفیت بالا و مخاطبان در این فرآیند است.

شما ممکن است نیاز به شروع به کوچک و کار راه خود را به سایت های بزرگتر. رفتن از جایی شروع. خودتان شک نکنید اما نمی را “آری” برای اعطا.

تصاحب و یا re-انتشار مطالب خود را در سیستم عامل های مانند متوسط و یا LinkedIn Pulse یکی دیگر از راه های خوب برای اینکه مطالب خود را به رفتن بیشتر است.

وجود دارد برخی از تفاوت های ظریف به مطمئن شوید که محتوا بر روی این سیستم عامل نمی تکه تکه SEO آب از محتوای اصلی در وب سایت خود را – به عنوان مثال استفاده از تگ متعارف با استفاده از “واردات” عملکرد متوسط تغییر عنوان و نوشتن یک مقدمه مختلف و غیره.

وجود دارد برخی از مبادلات و شما نیاز به ارزیابی جایی که شما را در خود را با بازاریابی محتوا و آنچه شما می خواهید آن را به انجام کسب و کار شما. E. g. اگر شما می خواهید برای دریافت به عنوان بسیاری از چشم ها در محتوای خود را به عنوان ممکن است, ممکن است آن را به ارزش آن را به انتشار مجدد مطالب در سیستم عامل های محبوب و حتی اگر کسانی نوشته های با رتبه بالاتر از پست اصلی در سایت خود.

4. خدمت شما یک دیوار از متن

… و دیگر تجربه کاربر یا ناف نگران اشتباهات.

نکته بازاریابی محتوا این است که مردم به مصرف محتوای خود را بنابراین شما می توانید رسیدن به هر آنچه که اهداف و یا مراحل بعدی شما می خواهید خوانندگان را.

اگر شما در خدمت یک دیوار از متن سرند با jargons یا اجرای احکام و صفر نظر برای خوانایی – شما از دست دادن خوانندگان خود را در خوش آمدید.

استراتژی برنده:

در حالی که محتوای خود نیاز به اکسپرس که شما هستند – شما ارزش ها و اعتقادات نقاط از نظر و تخصص و غیره. – این نیاز به تجربه کاربر را در نظر میگیرد.

قالب بندی محتوای خود را به درستی را تشویق خوانندگان به ماندن در صفحه در حالی که نوشتن در جملات کوتاه و اجتناب از پاراگراف های بلند می تواند به افزایش خوانایی و احتمال است که مطالب خود را مصرف خواهد شد.

در حالی که من شدیدا در برابر “listicles” که هیچ عمق آن معنا نیست که شما نمی توانید با استفاده از شماره برای کمک به وضوح و سلسله مراتب را به مطالب خود را.

تقسیم تا مقاله خود را به بخش و تبيين آنها را با استفاده از subheads می تواند بسیار بهبود خوانایی در حالی که همچنین کمک به شما در روشن کردن افکار خود را در طول فرآیند است.

ارتباط بهتر شما باعث می شود بیشتر قانع کننده باشد. این یک عضله شما می توانید قطار… و آن را آسان تر می شود.

سازمان ضعیف و املایی یا دستوری خطاهای حواس او را پرت. مهم نیست که چقدر خوب افکار خود را اگر آنها ابلاغ نشده و با مراقبت از آن را تضعیف اقتدار خود و اعتبار – انجام بیش از آسیب خوب.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *