1-پیستون شکافدار T شکل بامقطع بیضی

حداکثر فشار در محیط احتراق می تواند به 20 مگاپاسکال رسد و حداکثر دمای برخی از سطح ها پیستون می تواند بیش از 450 درجه سانتیگراد باشد. پیستون های بیلت در موتورهای اتومبیلرانی هم به کارگیری می شوند زیرا به اندازه و معماری فرجنجس های موجود اعتماد ندارند و سبب تولید تغییر در طراحی لحظه piston 72 berapa cc اخیر می شوند. دو دسته رینگ به کار گیری می شود: رینگ های فوقانی اساسی شکل های محکم هستند و آب بندی گاز را آماده می کنند. همین تعداد حلقه های باریک آهنی می باشد که به راحتی در پایین شیارهای پیستون ، صحیح پایین تاج قرار گرفته است. یک عدد از شاخصهای چک عملکرد کارکرد موتور تحلیل عیوب پیستون و راهکار برای برطرف شدن آن است، در ادامه قصد داریم که به همین مطالب اساسی بپردازیم تا درصورتیکه این مشکلات برای شما پیش آمده می باشد بتوانید به راحتی آن را برطرف یا این که هنگامی که به تعمیرگاه مراجعه میکنید بتواند داده ها صحت را به تعمیرکار ارائه بدهید تا اختلال حل شود. وجود یک رخنه در بدنه کمپرسور رینگ باعث می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در درون شیار پیستون نصب و خط مش اندازی بکنیم و به این خاطر میباشد که به طور معمول دو عدد کمپرسور حلقه را در باطن پیستون کارگزاری می کنند تا شکاف ها به شکل متقاطع در جهت مغایر یکدیگر قرار بگیرند و آببندی تام رخ گردد. این محصولات حساس یک لایه غلیظی از روغن بر روی حلقه ها را می پوشاند که به آن کمک می نماید تا برای مدت کوتاهی دیواره موتور را عایق بندی کند. می قدرت کلیدی ایجاد حفره خنک کننده منحصر به فرد ، سرمایش پیستون را بهبود بخشید. با اعتنا به هدف ، مرحله شارژ و موقعیت فعالیت موتورها می تواند شکل و نسبت ها تغییر تحول یابد. از همه پین ها می بایست از حرکت پهلو جلوگیری شود و از انتهای پین در حفر دیواره سیلندر ، به طور معمول بوسیله گردنه ها دوری شود. در صورتی که شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در گزینه پیستون لیزر لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید