گرفتن ترافیک هدفمند به وب سایت از طریق نقشه های گوگل و موتور جستجو بهینه سازی (SEO)

[ad_1]

ترافیک سرود از بازاریابان اینترنتی است. این خوب است که به این دلیل است که ترافیک نیروی حیاتی از هر وب سایت است. اما شما فقط نمی خواهید به هر نوع ترافیک است. امروز در بازاریابی اینترنتی محیط زیست, بیشتر هدفمند ترافیک خود را بهتر است. ترافیک هدفمند می تواند انجام شگفتی برای کسب و کار خود و بنابراین به سود دهی کسب و کار شما.

در این مقاله ما می رویم به بحث در مورد دو تا از بهترین راه برای دریافت ترافیک هدفمند به وب سایت خود را.

برای اولین بار از این روش استفاده از نقشه های گوگل. نقشه های گوگل می تواند انجام شگفتی برای تلاش های خود را در تضمین گرفتن ترافیک به وب سایت خود را. اگر شما از یک مکان فیزیکی کسب و کار شما می تواند افزایش ترافیک به وب سایت خود را با داشتن ماهی لیست نقشه برای کسب و کار شما. اما این نه تنها درست برای کسب و کار با مکان فیزیکی است. این درست است برای محصول و خدمات است که به طور انحصاری بر روی اینترنت.

این هیچ راز است که خریداران امروز فقط دیوانه در مورد یک سایت با نقشه های. نقشه های گوگل و زنده زمین هستند که مورد علاقه بسیاری از خوانندگان وب امروز است. نقشه های گوگل مطمئن هستند دعوت به وب سایت خود و همچنین برای انجام خرید زمانی که آنها وجود دارد. یکی از چیزهایی که در نظر بگیرید هنگامی که قرار دادن نقشه های گوگل از کسب و کار شما در وب است که مطمئن شوید که نقشه های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و به طور کامل پر کنید.

یکی دیگر از راه برای گرفتن ترافیک هدفمند به وب سایت خود را با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو محبوب شناخته شده در اینترنت به عنوان جستجوگرها. شرکت جستجوگرها است گسترده به موضوع مورد بحث در یک مقاله. اما یکی از جنبه های جستجوگرها من می خواهم به بحث در اینجا این است که استفاده از کلمه کلیدی تحقیق.

پژوهش و کلمه کلیدی اگر به درستی انجام شود می تواند انجام شگفتی برای وب سایت شما و تضمین شده ترافیک وب سایت. در تحقیقات کلمه کلیدی شما باید به فکر می کنم در امتداد اگر نه به عنوان آینده نگر خود بازدید کننده. شما باید به خودتان بپرسید انواع اطلاعات است که مردم ممکن است به دنبال در تو رفتگی در دیوار. برای مثال اگر من در Automobile Repairing. من به درخواست خودم چه ممکن است انواع اطلاعات در مورد خودرو تعمیر می جستجوگران اینترنت به دنبال. مسلم است که خودرو تعمیر یک منطقه گسترده ای شما را به محدود کردن آن به یک نوع خاص از خودرو به عنوان مثال. یا در این مثال شما می توانید به گوگل بروید خارجی کلمه ابزار و یا شما می توانید رفتن به http://Underfox.com/keywordtool و نوع خودرو, تعمیر, شما خواهد بود قادر به دیدن انواع اطلاعات در مورد خودرو تعمیر و مردم در حال جستجو در اینترنت.

اطلاعاتی که شما ارائه خواهد شد شما این نوع از اطلاعات است که که مردم به دنبال هر دو به صورت محلی و در سراسر جهان. پژوهش و کلمه کلیدی یک موضوع گسترده ای را در خود دارد. اما از آن است که استفاده از اطلاعات است که شما تحقیقات کلمه کلیدی خود را که کمک خواهد کرد که شما برای بهینه سازی وب سایت خود را برای ترافیک دستی. اگر به درستی انجام انتخاب کلمه کلیدی مناسب می تواند به شما کمک کند تسلط موتورهای جستجو.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید