[ad_1]

آنها می گویند که وجود دارد بسیاری از تحقیقات کلمه کلیدی روش های وجود دارد خارج وجود دارد که دقیق ترین راه برای شمارش همه آنها این است که به تعداد تمام محققان برای هر و هر یک خود را به سیستم. من تمایل به مخالفت چرا که بسیاری از ما استفاده از بیش از یک روش بسته به مورد خاص. متعدد وجود دارد کلید واژه نسل ابزار در دسترس برخی از بهتر از دیگران, اما من نمی خواهد به کسانی که در این نقطه است. من به بحث در مورد اصول اساسی پژوهش و کلمه کلیدی و اهمیت یک رویکرد صحیح به کلمات کلیدی.

اولین و مهمترین باید تعریف هدف ارتقاء مبارزات انتخاباتی. های مختلف پرس و جو از نظر مورد بررسی قرار می گیرد برای کمپین های مختلف اهداف است. مثلا اگر ما در حال تلاش برای افزایش ترافیک ورودی به سایت ما ما را به در نظر گرفتن تمام ترافیک تولید کلمات کلیدی به عنوان اختیاری. این است که یک کلمه کلیدی روش تحقیق که منجر به پدیده چاشنی کلمه کلیدی است که ما باید به جلوگیری از. چرا که عملا تمام موتورهای جستجوی عمده آموخته اند را شناسایی و به طور فعال به مجازات پزشکان از این روش. اگر مبارزه ما هدف است و از سوی دیگر برای افزایش درآمد و یا تبدیل نرخ ما تحقیقات کلمه کلیدی تمرکز خود را بر روی تبدیل پرس و جو از نظر به جای فهرست کردن تمامی ترافیک مربوط به تولید کلمات کلیدی.

هنگامی که هدف تعریف شده وجود دارد چند استراتژی یکی را انتخاب کنید. با استفاده از کلمه کلیدی تحقیق خدمات ارائه شده توسط هر یک از موتورهای جستجوی رایج ترین روش است. اما قرار دادن همه تخم مرغ ها را در یک سبد است و نه لزوما باهوش ترین چیزی که به انجام است. موتورهای جستجوی مختلف متفاوت و در راه آنها طبقه بندی کلمه کلیدی خود را از پایگاه داده خود را برای روش ها و الگوریتم های جستجو نیز متفاوت است. هوشمندانه این کار در این مورد به اهرم تفاوت های آن را به نفع خود. مهم نیست که چقدر شدید خود را اختلافات همه موتورهای جستجو به توافق برسند در یک پارامتر – حداقل متداول جستجو نمایش داده شد. هدف از تحقیقات خود را به فیلتر کردن بهترین کلمات کلیدی برای هدف مقایسه نتایج ارائه شده با کلید واژه های مختلف خدمات تحقیقات برای پیدا کردن که کلمات بدترین موثر در پیشرفت به سوی دستیابی به هدف خود را.

روش این است که همه چیز را در کلمه کلیدی روش تحقیق. کسانی هستند که ترجیح می دهند بیشتر خلاق تحقیقات کلمه کلیدی بیش از, محافظه کار, روش های اثبات شده. آنچه در آن همه جوش پایین به این است که همیشه وجود دارد بیش از یک روش است که برای شما کار می کنند. انتخاب یکی است که عمدتا یک ماده از تجربه شخصی اولویت و مورد در دست است. نگه داشتن در ذهن است که از روش شما انتخاب می کنید برای رفتن با تعیین خواهد کرد رویکرد خود را به کلمات کلیدی که روش باید تعریف شده بیشتر با اهداف مبارزات انتخاباتی خود را ارتقاء نسبت به ترجیح شخصی شما.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *