[ad_1]

در دنیای امروز بازاریابی اینترنتی ما شنیدن چیزهای زیادی در مورد گرفتن ترافیک هدفمند به وب سایت خود را. تا کنون اغلب شنیده کلمه SEO یا بهینه سازی موتور جستجو. همه مذاکرات در مورد نحوه ارسال مقالات به دایرکتوری ها مقاله, دریافت بک لینک, لینک, تبادل, اجتماعی فیس بوک, بهینه سازی عنوان و یا متا تگ کلمات کلیدی, کلمه کلیدی ابزار و لیست در می رود و در. باور من آن است که بسیار دلهره آور یادگیری همه از این و بیش از حد اغلب ما گرفتار با هيچ SEO یا بهینه سازی موتور جستجو و ما را فراموش کرده ام در مورد کاربر در ذهن است.

در نهایت, شما در حال انجام جستجوگرها به یک دسته از روبات ها نشسته در پشت صفحه نمایش در طرف دیگر از جهان است. هنگامی که شما از دست دادن بینایی از کاربر در ذهن آن تمام می شود مکانیکی ورزش از گرفتن سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه شده. اگر شما شده اند در سراسر جهان جستجوگرها در حالی که شما ممکن است احتمالا شنیده ام که تاکتیک در جستجوگرها هدف قرار دادن موتورهای جستجو به جای کاربر می تواند سایت شما را جریمه. این هم یک مغالطه است. کل هدف از این مقاله این است که در مقابل تمام شده است که در تدریس توسط SEO اسلحه های بزرگ و یا “تجارت”. گرفتن سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه شده ضروری است اما به یاد داشته باشید هرگز فراموش کاربر.

اغلب مشاهده کرده اند که این روند تنها به رسیدن به صفحه اول گوگل و در نتیجه هیچ چیز دیگری مهم است. هر کس می خواهد به رقابت برای اولین بار در 10 صفحه به دلیل است که به تولید بیشتر کلیک. اگر ما فقط می توانید مکث و فراموش کردن آنچه در موتورهای جستجو می خواهید, چگونه می, ما می خواهیم به کاربران برای پیدا کردن وب سایت ما? ما را در ارائه مطالب خوب است که کمک خواهد کرد که کاربران ما در پیدا کردن آنچه آنها می خواهند. در این زمینه آن است که نه فقط در مورد ترویج و “هرزه” کل مقاله خود را با کلمات کلیدی و ارائه کمتر از خوش طعم محتوا برای کاربران ما.

روبات موتور جستجو ممکن است آن را دوست دارم و فکر می کنم که وب سایت خود را غنی است با یک کلمه کلیدی خاص و یا کلمات کلیدی. من شخصا نمی خواهد پیدا کردن یک مقاله جالب به عنوان خوانده شده اگر آن را نگه می دارد تکرار یک عبارت چندین بار در طول مقاله و یا مقاله فقط تبلیغ است. مهم این است که برای نوشتن یک مقاله بر اساس یک کلمه کلیدی شما در حال هدف قرار دادن اما نه فراموش کردن آن را طبیعی به اندازه کافی به خواننده. در نظر داشته باشید که بسیاری از سایت های وب 2.0 در حال سرکوب spammy مقالات است که هیچ نفع و یا اضافه ارزش به بازدید کنندگان خود را و یا سایت خود را خود را. به عنوان مثال HubPages و Squidoo است که بیشتر معیارهای ذکر شده مانند هیچ hubpages یا لنز است که بیش از حد تبلیغاتی و یا اینکه بیش از حد وابسته گرا.

موتورهای جستجو به طور مداوم بداهه روش خود را برای قرار دادن وب سایت در صفحه اول. شما می توانید می گویند که آنها را به کاربر بهترین بهره را هم به موتورهای جستجو وجود دارد به طوری که ما می توانید پیدا کردن چیزی در اینترنت است. خرس در ذهن که عادی تکنیک های SEO نباید دور انداخته شود و باید عاقلانه استفاده می شود و نه بیش از حد انجام می شود. بهینه سازی صفحه وب خود را برای موتورهای جستجو و بازدید کنندگان خود را هر دو مهم در گرفتن ترافیک به وب سایت خود را.

به موفقیت خود را

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *