[ad_1]

گوگل به روز رسانی آن الگوریتم اغلب. در واقع اگر ما بازدید الگوریتم گوگل تاریخ به روز رسانی آن آسان است به یاد داشته باشید آنها رول جدید به روز رسانی چندین بار در ماه و چندین بار در سال است. برخی از به روز رسانی شامل تغییرات ساده در زیبایی شناسی از صفحه نتایج جستجو در حالی که دیگران شامل معرفی جدید رتبه بندی عوامل است.

همه ما می دانیم انجام جستجوگرها در یک وب سایت است که به طور مداوم کار یک روال. اقدامات امروز ساخته خواهد شد و تنها منعکس کننده ترافیک خود را پایین جاده و در آن طول می کشد صبر و پشتکار برای ادامه.

با این حال:

چیزهایی که خارج از کنترل ما اتفاق می افتد و خراب کردن تمام روشمند و کار روزانه ما انجام داده ایم برای ما وب سایت SEO: تغییرات شدید در الگوریتم گوگل!

آیا معنی من باید تغییر استراتژی جستجوگرها هر زمان منتشر شده در گوگل یک الگوریتم جدید به روز رسانی ؟

در حالی که آن را خوب است برای توجه به این به روز رسانی شما نباید نگرانی در مورد نیاز به تغییر کل خود را در جستجوگرها کمپین.

الگوریتم گوگل به روز رسانی نماینده جدید رتبه بندی فرصت ها و معیارهای SEOs که باید مطابق با همین دلیل است که جستجوگرها مستمر استراتژی است.

پس چرا گوگل به روز رسانی آن الگوریتم بنابراین غالبا ؟

گوگل به طور مداوم در نسخه های به روز رسانی الگوریتم به منظور حفظ آن فوق العاده تبلیغات آنلاین و جستجو در خدمات. چند چیز می تواند به اشتباه هنگامی که در حال اجرا یک کسب و کار آنلاین و باعث آن را به درها به طور غیر منتظره.

وقتی این اتفاق می افتد به یک آجر و ملات فروشگاه, از آن آسان است برای دیدن آنها باید به طور رسمی تعطیل است; با این حال چگونه می تواند به شما بگویم اگر یک کسب و کار آنلاین است که هنوز عامل یا نه ؟

که در آن “رباتها” در آمده است!

گوگل “روبات خزنده” که در اطراف کشف و بازرسی وب سایت 24/7. اگر Googlebots نمی توانید به وب سایت خود را فهرست کنید. این به این معنی اگر گوگل نمی توانید محتوای وب سایت خود را, سپس آن را نمی خواهد رتبه وب سایت خود یا.

شما می توانید جلوگیری از این همه استرس با انجام ویژگی های جستجوگرها استراتژی برای اطمینان از وب سایت خود را قابل مشاهده است به خزنده رباتها بارهای در سرعت سریع تصویر می کشد و نمایندگی واقعی از تصویر نام تجاری خود را.

هنگامی که وب سایت شما است discoverable, رباتها را تجزیه و تحلیل طرح و ساختار کسب و کار خود و نشان می دهد که چگونه گوگل باید ارزیابی و رتبه بندی وب سایت خود را. سرنخ مانند پودرهای سوخاری ساختار نشانه گذاری و نقشه سایت می تواند کمک راهنمای رباتها از طریق مطالب خود را با اشاره به مهم ترین صفحات و مسدود کردن آنهایی که گوگل نباید در نظر بگیرید.

چرا به روز رسانی الگوریتم گوگل لازم است ؟

آنچه که باعث می شود گوگل بهتر از بینگ در میان دیگر موتورهای جستجو است که با سرعت و دقت و کیفیت محتوای آن را فراهم می کند و در آن صفحه نتایج جستجو.

فکر می کنم در مورد آن:

اگر صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود لینک به وب سایت های که تا به حال کمی برای انجام با آنچه که شما در واقع برای جستجو و یا اگر آن را در زمان بیش از حد طولانی به صفحه نمایش نتایج آن را نمی خواهد شما سعی می کنید متفاوت خدمات ؟

ما را!

که می شود گفت گوگل است که به دنبال برای بهترین محتوای آنلاین در دسترس, بنابراین آن را بی خطر است برای گفتن که “محتوا پادشاه است”! کیفیت محتوا باید مفید اطلاعاتی قابل خواندن و قابل هضم نیست – فقط کرک.

این قاعده کلی در اینجا این است که:

“بهتر است محتوای بالاتر شانس آن را رتبه بندی در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو.”

را انتخاب کنید با کیفیت بیش از کمیت – همیشه!

پس از آن آغاز شده است مبارزه با تقلب و شیوه رتبه دستکاری. این طرح شامل لینک, لینک اسپم, مخفی کلمات کلیدی و کلمات کلیدی چاشنی. چنین شیوه های شناخته شده به عنوان “black-hat SEO” و استفاده می شود برای افزایش رتبه بندی وب سایت.

اکثر مردم می خواهم به دانستن چه مدت آن طول می کشد یک وب سایت برای رتبه بندی در گوگل, اما حقیقت این است که وجود دارد هیچ از پیش تعیین مهلت برای موتورهای جستجو; تلاش برای دور زدن این روند تنها کار بر علیه شما.

درک این:

“مطالب بیشتر” لزوما به معنای “بهتر مطالب”,

به همین دلیل است که گوگل پاداش وب سایت های که ارائه ارزش به کاربران آن مجازات و از بین بردن schemers از صفحات نتایج موتور جستجو.

چه باید بکنم وقتی که گوگل منتشر الگوریتم به روز رسانی ؟

در نهایت گوگل متکی به یک شبکه گسترده ای از شاخص اعتماد است که برای کمک به تعیین قابل اعتماد ترین و قابل اعتماد از منابع آنلاین در دسترس است.

علاوه بر کیفیت محتوای اصلی یکی دیگر از اعتماد شاخص مقدار و کیفیت لینک با اشاره به وب سایت خود را شناخته شده به عنوان بک لینک.

همان قانون ذکر شده در بالا در اینجا اعمال می شود: انتخاب با کیفیت بیش از کمیت است! شما همیشه می توانید پیدا کردن مردم ارائه صدها و هزاران نفر از “کیفیت” بک لینک به وب سایت خود را برای بسیار کمی سرمایه گذاری, اما اگر برخی از آنها به “هرزنامه” و نه قابل اعتماد گوگل به وب سایت خود را به عنوان غیر قابل اطمینان و حذف آن از آن موتور جستجو صفحه نتایج.

هنگامی که گوگل تاسیس شده وب سایت خود را به دادن آن نیاز به سه یا چهار برابر میزان تلاش برای کمک به آن را به گزاف گویی.

کیفیت بک لینک به طور مستقیم در ارتباط با دامنه اقتدار (دا) یک متریک محاسبه و ارزیابی ارتباط ریشه دامنه کل لینک ها و بیشتر است که کمک می کند تا پیش بینی کند که چگونه یک وب سایت را رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل.

بنابراین برای استراتژی جستجوگرها موثر ساختمان و مدیریت مشخصات لینک از یک وب سایت بسیار مهم است برای بهبود آن دامنه قدرت.

در نتیجه

در حالی که رتبه بندی خواهد شد به طور مداوم در نوسان جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو صفحات نباید تغییر شدت اگر شما به دنبال این اصول است.

هر آنچه که شما انجام نمی وحشت: ضعیف ساخته شده ایده ها و اقدامات منفی تحت تاثیر قرار خواهد استراتژی جستجوگرها خود را; اگر شما در حال استفاده-کلاه سفید جستجوگرها استراتژی فقط صبور باشید.

[ad_2]

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *