[ad_1]

13 استراتژی جستجوگرها خود را بهینه سازی وب سایت کسب و کار محلی

اگر شما یک فروشگاه-جبهه کسب و کار و یا ارائه خدمات که در محلی خاص بر اساس منطقه جغرافیایی و سپس شما می خواهید به تمرکز تلاش های بازاریابی خود را در گرفتن در مقابل ترافیک محلی.

از آنجا که بسیاری از طرح های بازاریابی هستند بیشتر جهانی طبیعت است که به شما کمک کند در همه وجود دارد در واقع چند چیز خاص شما می توانید انجام دهید برای اطمینان از شما دریافت قابل مشاهده در مقابل مردم محلی که شما می خواهید برای جذب کسب و کار شما.

گذشته از هدفمند با استفاده از Facebook و تبلیغات گوگل بهینه سازی های محلی می تواند کمک به کسب و کار خود و توان در جستجوهای زمانی که مردم به دنبال یک کسب و کار امثال شما در منطقه خود است.

پس چه می تواند شما را به وب سایت خود را برای رتبه بندی بهتر برای جستجوی محلی?

در اینجا 13 روش برای بهبود رتبه بندی خود را به صورت محلی:

  1. ایجاد یک لیست از محلی مناطق شما می خواهم برای رتبه بندی: این شامل خود شهر خود را در منطقه بزرگ شهری شهرستان و استان و یا دولت است. فکر می کنم در مورد همسایه شهرها که کسب و کار شما همچنین می توانید خدمات در علاوه بر این به خود شما. سپس به ایجاد طولانی دم کلمه کلیدی و عبارات برای هر یک از این. به عنوان مثال به جای بهینه سازی برای “مرحله بندی صفحه اصلی” شما می توانید برای بهینه سازی چند عبارات از جمله:”Yourcityhere مرحله بندی صفحه اصلی” “Yourmetroregionhere مرحله بندی صفحه اصلی”, “YourCountyhere مرحله بندی صفحه اصلی”, “Yourregionhere مرحله بندی صفحه اصلی” و غیره.
  2. اضافه کردن کسب و کار خود و آدرس در پایین صفحه از وب سایت خود را در متن: این نه تنها به عنوان سرنخ است که نشان می دهد گوگل شما یک کسب و کار محلی اما همچنین نشان می دهد که بازدید کنندگان وب سایت شما است که آنها را در جای مناسب هستند. نشان دادن محل خود را و مناطق خدمت کرده است در وب سایت شما حیاتی است به صورت موضعی و کسب و کار. آن را نیز ایده خوبی است برای قراردادن پویا نقشه گوگل برای اندازه گیری خوب و سهولت مشتریان پیدا کردن محل سکونت خود را.
  3. اضافه کردن یک لینک به کسب و کار خود را در نقشه گوگل: چک کنید اگر کسب و کار شما به نمایش در Google Maps و اگر نه اضافه کردن یک ارسال به آن گنجانده شده است. نه تنها این خدمت برای کمک به مشتریان پیدا کردن جهت به محل خود را, اما آن را نیز یکی دیگر از نشانگر است که می گوید گوگل که در آن شما به صورت محلی.
  4. نوشتن یک صفحه وب و یا پست وبلاگ اختصاص داده شده به هر محلی عبارت کلمه کلیدی: با استفاده از کلمات کلیدی و مکان های جغرافیایی در سراسر وب سایت خود را نیز مهم برای موتورهای جستجو را به شما در حفظ و در بالای ذهن در نتایج جستجوی خود را. من از طرفداران بزرگ از این روش به عنوان آن می تواند جمعیت خود سایت اما شما می توانید ایجاد یک محلی عبارت کلیدی-بر اساس صفحه وب و یا پست وبلاگ برای هر صفحه از جمله هر یک از خدمات شما را ارائه می دهند به کسانی که در رتبه بندی افزایش می دهد. جلوگیری از اضافه کردن این صفحات به ناوبری اولیه اگر ممکن است; با این حال آنها هنوز هم نیاز به لینک به وب سایت خود را در صفحه اصلی به منظور دریافت نمایه شده است.
  5. بهینه سازی هر صفحه وب به رتبه خوبی برای کلمه کلیدی شما در حال هدف قرار دادن: قرار دادن کلمه کلیدی عبارت در چندین نقاط در جمله بندی و برنامه نویسی صفحات وب سایت خود را از جمله:
    • کلمه کلیدی متا و توضیحات دسته
    • نام فایل یا URL صفحه. به عنوان مثال: best-home-staging-Abbotsford.HTML
    • هدر صفحه در یک تگ H1
    • زیر هدر صفحه در عرض H2 و H3 برچسب ها
    • نام فایل ها از گرافیک های مورد استفاده در صفحه
    • لینکهایی متن حاوی عبارت کلیدی ایده آل واقع در اولین و آخرین پاراگراف صفحه
    • برچسب هدر با استفاده از عبارت کلمه کلیدی در انتهای صفحه
  6. به طور منظم به نوشتن و پست جدید محتوای محلی: اضافه کردن مطالب جدید به سایت به خصوص به عنوان یک پست وبلاگ مهم است که برای همه وب سایت ها. ساخت که مطالب جدید مبتنی بر مکان با کلمات کلیدی خود را در آن باعث می شود آن را حتی بیشتر با ارزش است. این می تواند در یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد چیزهایی که شما انجام می دهند در جامعه است. شما می توانید یک بررسی جدید محلی خدمات و یا محصول است. شما همچنین می توانید ایجاد یک توصیه می شود لینک صفحه ای که اطلاعات سهام مورد دیگر مکمل کسب و کارهای محلی.
  7. دریافت لینک بازگشت در محلی دیگر سایت های کسب و کار: بپرسید دیگر کسب و کارهای محلی اگر شما می توانید تجارت کنید ، زمانی که آنها با ارسال یک لینک و یا توصیه به وب سایت خود را بهبود می بخشد وب سایت خود را رتبه بندی.
  8. را و به اشتراک گذاری محلی تصاویر: یک نقطه به گرفتن عکس از کسب و کار خود و انجام کارها در مکان های محلی. نام این عکس زمانی که شما ارسال آنها را به وب سایت یا وبلاگ خود با نام فایل ها از جمله خود محلی عبارات کلیدی. هنگامی که مردم به گوگل عکس جستجو کنید و به دنبال “بهترین خانه فيزيوپاتولوژی در Abbotsford” اگر شما یک عکس با نام فایل تصویر خود را در بالا.
  9. مرجع نشانه محلی: اگر شما در نزدیکی هر گونه نشانه های عمده مرجع آنها را بر روی وب سایت خود را. برای مثال اگر کسی در حال تایپ کردن “اتاق خواب لامپ فروشگاه در نزدیکی Grand Central Station” اگر شما که اشاره شده در وب سایت خود شما می توانید آمد تا در جستجوهای گوگل که عبارت است.
  10. استفاده از تگ Alt: مطمئن شوید که تمام تصاویر استفاده شده در وب سایت خود باید محلی عبارت کلیدی نام فایل ها و تگ alt.
  11. ایجاد XML نقشه یا سایت مپ: این باعث می شود آن را آسان تر برای گوگل به عنکبوت تمام صفحات وب سایت خود را.
  12. به صورت دستی ارسال وب سایت خود را به محلی ها و تو رفتگی در دیوار دایرکتوری ها: با استفاده از پوشه های محلی و عمده دایرکتوری ها با لیست های محلی ارزشمند برای گرفتن کسب و کار محلی شما یافت می شود. دایرکتوری ها مانند Yelp Foresquare. Moz, Hotfrog و Houzz بزرگ مکان برای شروع است. ایجاد یک مشخصات کامل و مطمئن شوید که برای اضافه کردن مقدار زیادی از تصاویر.
  13. استفاده از سایت های بررسی: اهرم های قدرت از سایت های بررسی. ایجاد کسب و کار حساب های با برخی از نظرات سایت مانند صفحات زرد خودی صفحات, angie’s List ، و تشویق مشتریان خوشحال و به طور منظم به نوشتن بررسی در مورد کسب و کار شما. بررسی خوب می تواند یک راه طولانی با مشتریان خود و موتورهای جستجو

هنگامی که شما در بهینه سازی وب سایت برای جستجوگرها محلی دیگر وجود دارد خارج از سایت روش شما می توانید به دنبال افزایش محلی خود را در نتایج جستجو نیز هست. بنابراین وقت به وب سایت خود را بررسی و اضافه کردن محلی, کلمات کلیدی, لینک, محتوا و تصاویر, و شما خواهید بود در راه خود را به گرفتن بیشتر مشتریان محلی است.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *