[ad_1]

وجود دارد بسیاری از وزوز در مورد SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و بسیاری از شرکت ها به دنبال راه هایی برای افزایش دید وب سایت با موتورهای جستجو (گوگل, یاهو و بینگ). این که آیا شما برون سپاری کسب و کار خود را در جستجوگرها مسئولیت و یا دست زدن به چیزهایی که در خانه شما, شما نیاز به مطمئن شوید که خود را در جستجوگرها برنامه نیست سوار کردن ریل به دلیل عدم آگاهی و یا منابع. اصلا فرض کنیم که همه به خوبی به عنوان است و یا دیگری شما یک شگفتی بزرگ به عنوان شما خود را بررسی آمار ترافیک در هر ماه.

اگر شما را ساخته اند سرمایه گذاری در یک برنامه SEO برای کسب و کار خود را, شما می خواهید مطمئن است که شما نمی ساخت هر یک از این اشتباهات رایج:

1. هیچ استراتژی روشن. چگونه شما می دانم که شما در حال رسیدن خود را در جستجوگرها اهداف اگر هیچ برنامه ریزی در محل است ؟ جستجوگرها می تواند به راحتی تبدیل به اتلاف وقت و پول زمانی که وجود دارد هیچ برنامه عمل. جامد استراتژی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام تلاش های خود را آنلاین با هم کار کنند برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود را.

2. فقدان رسانه های اجتماعی توجه است. شما نیاز به ارسال مفید مفید و مطالب مرتبط به صورت منظم به نگه داشتن طرفداران و پیروان خود را به آینده را به صفحه خود را. آنها را به سرعت از دست دادن علاقه خود را در Facebook و یا حساب توییتر اگر موارد به طور تصادفی و به ندرت نوشته شده و یا پر شده با رزین های فروش.

3. کلمه کلیدی چاشنی. گوگل جریمه وب سایت که لود صفحات خود را و متا تگ کلمات کلیدی و یا شماره. به گفته گوگل این شامل شهرهای کد پستی و شماره تلفن. نه تنها آن را افزایش نمی, خود را سئو, آن را پایین تر از آن.

4. ناکافی پژوهش و کلمه کلیدی. شما نمی خواهید به تلاش برای تولید کلمات کلیدی خود را; شما نمی تواند پیش بینی کند که چگونه همه کاربران جستجو برای محصولات و یا خدمات شما فراهم می کند. وجود دارد تعدادی از ابزار تحقیقات کلمه کلیدی در دسترس; استفاده از آنها به نفع خود استفاده کنید.

5. با استفاده از کیفیت پایین و یا لینک های شکسته (شامل spammy لینک کلیک کنید). با کیفیت پایین و لینک های شکسته در خدمت نیست هر هدف مفید برای موتور های جستجو کاربران و این مگس در تجربه کاربر گوگل می خواهد برای آنها. این بازدید توسط گوگل به عنوان دستکاری در نتایج جستجو و تاثیراتی منفی در جستجوگرها. علاوه بر خرید یا فروش لینک نقض مستقیم از گوگل وب مستر دستورالعمل.

6. فقدان تازه مطالب سایت. مردم را به بازگشت به سایت خود را هنگامی که آن را فراهم می کند به روز رسانی و اطلاعات تازه. الگوریتم های موتور جستجو مثل این بیش از حد. مداوم وبلاگ و یا مجموعه ای از مقالات کمک خواهد کرد که برای انجام این کار است.

7. هیچ چیز بر روی وب سایت خود را به تبدیل بازدید کنندگان است. حتی اگر شما تلاش دیگر تحویل داده اند ترافیک به وب سایت شما و آنچه شما انجام می دهند برای تبدیل آنها ؟ ارائه یک پرس و جو فرم برای درخواست اطلاعات بیشتر و یا نقل قول قیمت موثر است در گرفتن بازدید کننده وب سایت به اقدام و ارائه شما با یک منجر به ساخت لیست چشم انداز خود را به صورت قطره ای بازاریابی است. دانلود رایگان برای یک کاغذ سفید و یا پیشنهاد دیگر برای تشویق بازدید کنندگان به ارائه اطلاعات تماس خود را تحریک خواهد کرد تبدیل شده است. کیفیت محتوای یک پیام است که صحبت می کند به مخاطبان خود و قانع کننده تماس به اقدام انجام خواهد شد مهم ترین بخش از همه این است: تبدیل منجر به فروش.

در حال اجرا در جستجوگرها موثر برنامه یک تلاش هماهنگ شده که نیاز به یک تعهد به صرف زمان و منابع لازم برای موفقیت است. نتایج شما را درو خواهد کرد از جمله تلاش خود را آنلاین افزایش حضور و افزایش ترافیک وب سایت, طراحی بیشتر بازدید کنندگان شما پس از آن می تواند تبدیل به مشتریان.

[ad_2]

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *