[ad_1]

پژوهش و کلمه کلیدی برای جستجوگرها است که یک عنصر بسیار مهم برای هر کسب و کار آنلاین. به منظور رسیدن به یک سطح قابل توجهی از موفقیت خود را با وبلاگ و یا وب سایت این عملیات باید انجام شود.

شما در حال حاضر ممکن است بپرسید که چرا من باید آن را انجام دهد. من در نوشتن مطالب با کیفیت در وبلاگ من در حال حاضر ؟

محتوای با کیفیت است که مهم است! اما در این آنلاین جنگل هیچ کس را پیدا خواهد کرد آن را بدون داشتن کلمات کلیدی مناسب.

هر بار که یک کاربر آنلاین به نظر می رسد چیزی در موتورهای جستجو, او با استفاده از کلمات کلیدی خاص. با استفاده از یک الگوریتم خاص موتورهای جستجو نمایش سایت های مختلف که مربوط به آن کلمه.

اگر سایت خود را به نظر می رسد در نتایج جستجو و سپس شما شروع به تولید ترافیک هدفمند است. با مناسب قیف بازاریابی شما به راحتی می توانید تبدیل این ترافیک به منجر و فروش.

بنابراین ضروری است برای بهینه سازی سایت خود و مطالب با کلمات کلیدی قوی. بیشتر به شما آن را انجام دهید بیشتر نتایج خود را بهبود بخشد.

چگونه به انجام تحقیقات کلمه کلیدی برای جستجوگرها?

نکته اصلی این است برای جذب مشتریان بالقوه علاقه مند در آنچه شما باید ارائه دهد. شما نمی خواهید به اتلاف وقت خود را با کلمات کلیدی که هیچ ربطی به تو رفتگی در دیوار شما.

بنابراین اولین گام این است که برای شناسایی تو رفتگی در دیوار و بازار هدف خود را.

به عنوان زمانی که شما می دانید این عناصر شما لازم نیست که به ابداع کلمات کلیدی. هر بازار هدف برخی از نیازهای خاص و مشکلات. بنابراین شما می توانید پیدا کردن یک کلمه کلیدی به عنوان یک راه حل و تنها پس از آن ایجاد محتوا.

کدام معیار باید مورد استفاده قرار گیرد هنگامی که شما انجام تحقیقات کلمه کلیدی برای جستجوگرها?

وجود دارد بسیاری از کلمات کلیدی در خارج وجود دارد با سطوح مختلف از رقابت. هدف این است که برای انتخاب یک کلمه کلیدی مربوط به تو رفتگی در دیوار خود را با یک مقدار کم رقابت و تعداد مناسب و معقول است ، در غیر این صورت آن را دشوار خواهد بود برای رسیدن به یک موقعیت بالا در نتایج جستجو است.

کلمات کلیدی دم بلند با بیش از 1000 جستجوها و کمتر از 5000 هنوز هم یک راه حل عالی.

در این لحظه شما می توانید بسیاری از ابزار تحقیقات کلمه کلیدی برای انجام این عملیات به طور موثر در یک دوره کوتاه از زمان. یکی از محبوب ترین ابزار رایگان: Google Keyword tool خارجی. با این حال, اگر شما می خواهید برای جاسوسی رقبای خود و ایجاد یک تجزیه و تحلیل دقیق من به شدت نشان می دهد با استفاده از ابزار پرداخت مانند: بازار سامورایی (در نظر من) میکرو طاقچه یاب و یا کلمه کلیدی را کشف.

شما پس از تکمیل تحقیقات کلمه کلیدی خود را برای جستجوگرها گام بعدی این است که برای نوشتن مطالب و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *