[ad_1]

خبرنگاران به مقدار زیادی از ایمیل. ده ها اگر نه صدها نفر در روز است.

تصور کنید آنچه در آن مانند این است که مرتب کردن بر اساس از طریق این تمام طول روز و سپس چیدن چند به دنبال برای چاپ و یا در هوا استفاده کنید.

ایمیل شما نیاز به ایستادگی کردن. در اینجا سه چیز شما می توانید به ایمیل های خود را موثر تر و به شما شانس بهتری برای تولید پوشش رسانه ای.

1. آن را اخبار ارزش است.

برای تلفن های موبایل ساده اما چگونه بسیاری از اخبار منتشر شده نگاه به طور یکسان و به عنوان خوانده شده به طور یکسان.

نمونه تیتر … ادم تنومند و بدقواره برگر برای باز کردن در خیابان اصلی

بهتر تیتر … در حال رشد سریع رستوران های زنجیره ای جامبو برگر آینده به Davisville در XXXX خیابان اصلی; خدمت برخی از بزرگترین همبرگر در تمام میسوری (بله ما اندازه گیری آنها); افتتاح مجموعه XXXX جمعیت زیادی انتظار برای روز اول

در نظر گرفتن اخبار قلاب. مثال اول افزایش چند ابرو, “اوه, خوب جدید برگر مشترک در حال آمدن است به شهر”.

مگر اینکه زنجیره ای بسیار شناخته شده شانس هستند آن را دریافت کنید کمی ذکر است در پشت کاغذ روزنامه یا مجله کسب و کار و احتمالا هیچ پوشش تلویزیون.

دوم ایجاد مقدار زیادی از هیجان با مقدار زیادی از فرصت های بصری (فکر می کنم تلویزیون و چند رسانه ای).

“عجب جدید زنجیره ای بزرگ در حال آمدن است در اینجا با تعداد زیادی از همبرگر. آنها اندازه گیری و وزن آنها را به ما نشان می دهد که در یک عکس در چاپ و یا بخشی از یک تلویزیون داستان است.”

و بیشتر …

“ما همچنین بهتر فکر می کنم در مورد گرفتن یک دوربین خدمه را به باز کردن اگر آنها انتظار دارند واقعا بزرگ مردم در انتخابات.” و بیشتر …

“شاید ما می توانیم چند صدا (عفو جناس) با مالک قبل از باز کردن.”

2. آن خیاط به متوسط.

در اکثر موارد یک تیتر برای یک روزنامه یا مجله تجارت باید متفاوت از یک است که در حال ارسال به اخبار تلویزیون میز.

یک کسب و کار به کسب و کار و نوع شرکت ممکن است بسیاری از خوب یا تصاویری تواند مناسب برای هر نوع از تلویزیون پوشش خبری.

خود تیتر می توانست بیشتر آمار و یا بحث بیشتر در مورد این صنعت مشکل آنها را حل کند. این تعامل می تواند سردبیر مجله تجارت, اما نمی خواهد بود مناسب برای تلویزیون است.

برعکس یک کسب و کار به مصرف کننده نوع شرکت می تواند مرحله یک رویداد و یا انجام کاری که به سود جامعه است. این آشنایی خود را به عمل بیشتر و برخی از نخست بصری فرصت اگر این پیام نوشته شده است در شیوه ای مناسب.

3. نگه داشتن آن کوتاه است.

تیتر است که فقط یک تیتر است. آن است که نه کل اخبار انتشار. بیش از حد بسیاری از کلمات را میکشید تا موضوع جعبه.

اگر زمین بیش از حد دارای اطناب و rambles در شانس هستند یک خبرنگار را حذف کنید و یا آن را به پایان خواهد رسید تا در آشغال فایل.

به عنوان تیتر دوم در ادم تنومند و بدقواره برگر مثال نشان می دهد شما می توانید چیزی بنویسید با کمی ظهر اگر این تاثیر باقی می ماند و در نقطه.

تیتر خوب باید نوشته شده و به اندازه کافی برای تحریک تولید کننده یا نویسنده. این باید کمک به هدایت آنها به بدن از نسخه جدید و سریع آنها را برای بیشتر از ارائه یک احتمال بسیار بهتر داستان خود را دریافت خواهد کرد توجه آن را سزاوار.

[ad_2]

Source by Stephen C Turner



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *