[ad_1]

رسانه های اجتماعی پتانسیل را در مورد پیشرفت های چشمگیر در تلاش های SEO شما. اما این مهم است که به درک چگونگی فعالیت در کانال های اجتماعی می تواند تاثیر خود را در رتبه بندی است. موتورهای جستجو با استفاده از لینک های به اشتراک گذاشته در Facebook, YouTube, Twitter و غیره. به عنوان سیگنال رتبه بندی. یک چیز مهم به نظر در این نقطه است که رسانه های اجتماعی است نه مستقیم فاکتور رتبه بندی.

تعداد فزاینده ای از مردم در حال انجام بیشتر و بیشتر از ارتباطات روزانه خود را در اینترنت به خصوص رسانه های اجتماعی است که یک راه بسیار خوبی برای به اشتراک گذاری و به دست آوردن اطلاعات است. عشق مردم به مصرف, مطالب جالب در رسانه های اجتماعی. اگر شما ایجاد مطالب شگفت انگیز و به اشتراک گذاری آن را در های اجتماعی مربوط سیستم عامل آن است که احتمال دارد به محبوب است. به عنوان یک نتیجه خود را رتبه بندی را تجربه می کنند افزایش می دهد. زیر 3 از راه رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند خود را با تلاش های SEO:

1. تولید لینک

اول از همه شما باید به ایجاد و اشتراک گذاری پست و جذاب, مطالب مربوط به سیستم عامل خود را به صنعت. بیشتر به اشتراک گذاری شما را تولید و در رسانه های اجتماعی بیشتر احتمال دارد که مردم خود را ببینید, مطالب و لینک به آن. چند سال پیش بازاریابان از آن زمان به عنوان مسلم است که Facebook سهام شد یک سیگنال رتبه بندی و بنابراین آنها تاکید زیادی بر تولید بیشتر و بیشتر سهام. این واقعا تعداد سهام که موتورهای جستجو در زمان غیر مستقیم به عنوان عامل رتبه بندی اما این لینک که Facebook سهام می تواند تولید. که بدان معنی است که شما نیاز به تمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا و به اشتراک گذاری آن را در Facebook, Pinterest, توییتر, و غیره. برای دریافت لینک از وب سایت های دیگر.

2. ساخت حضور

در امروز's محیط رقابتی بسیار مهم است نه تنها به تولید محصولات بزرگ اما همچنین بازار آنها را در شیوه ای موثر است. به عنوان یک مدیر کسب و کار شما باید فعال ماندن و رسیدن به مخاطبان خود را در هر کجا که هستند در جهان است. شما می توانید't پیدا کردن جایی بهتر از Facebook که در آن شما می توانید شانس خود را برای اتصال با 2 میلیارد کاربر فعال. ساخت مخاطبان خود را از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی و کسب اعتماد مشتریان. رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا ترویج نام تجاری خود را دریافت و آن را در مقابل مشتریان بالقوه که نمی't که در غیر این صورت شما را در بر داشت. هنگامی که شما در کسب درآمد بیشتر به اشتراک گذاشتن کلیک در گوگل از سرعت در حال رشد مخاطبان شما خواهد شد در رتبه بندی بالاتر است.

3. استفاده مناسب از یوتیوب

ما می دانیم YouTube دوم-جستجو موتور جستجو که در آن مردم می توانید پیدا کردن مقدار زیادی از مطالب باور نکردنی و راه حل برای مشکلات خود را. اگر به درستی مورد استفاده قرار یوتیوب بازاریابی می تواند تاثیر مثبت بر عملکرد جستجوگرها خود را. اگر شما ایجاد فریبنده محتوا برای ترویج نام تجاری خود را, آن می تواند منجر به بیشتر, لینک, فقط مانند Facebook. ویدئوها می توانید رتبه ارگانیک در جستجو. بهترین روش این است که برای ایجاد چگونه به فیلم ها که می تواند کمک به مخاطبان خود مشکلات را حل کند.

Google+ نیز بسیار مفید پلت فرم که در آن نوشته های رتبه بندی تقریبا بلافاصله. افرادی که وارد گوگل+ دریافت شخصی نتایج گوگل.

به ایجاد یک تفاوت واقعی به موجود خود را رتبه بندی در SERPs شما باید برای ایجاد یک صدای رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی در حالی که تمرکز بر روی ایجاد محتوای بزرگ.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *