[ad_1]

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو. بهینه سازی موتور جستجو یک عمل رایج مورد استفاده توسط کارشناسان بازاریابی اینترنتی به تلاش برای حرکت به وب سایت در رتبه بندی جستجو برای کلمات کلیدی مختلف. آن است که یک فرایند وقت گیر متشکل از کلید واژه ها و رقابت, تحلیل بازار تو رفتگی در دیوار ارزیابی و در نهایت اجرای یک استراتژی SEO.

برای یک صاحب کسب و کار کوچک که مایل به استفاده از بهینه سازی موتور جستجو به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود را این پاداش را می توان فوق العاده ای در شرایط افزایش ترافیک به وب سایت خود را. اما یک صاحب کسب و کار کوچک باید تشخیص دهند که کیفیت کار SEO زمان طول می کشد. بنابراین باید دیده می شود به عنوان یک سرمایه گذاری.

بهینه سازی موتور جستجو چیزی است که شما فقط “فراموش” برای یک ماه و امید برای بهترین. موثر ترین مبارزات جستجوگرها شامل سه مرحله مهم: (1) مداوم ایجاد محتوا (2) بهینه سازی در صفحه برای هر صفحه از محتوا است که ایجاد شده و (3) گسترده و متنوع مبارزات ساختمان پیوند است که به نظر می رسد طبیعی به گوگل.

محتوا پادشاه است!

ایجاد منحصر به فرد و محتوای با کیفیت است اولین گام هر موفقیت مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها. در واقع این که آیا شما تصمیم به سرمایه گذاری در حرفه ای و خدمات بهینه سازی موتور جستجو یا نه شما حداقل باید متعهد به اضافه کردن مطالب تازه به سایت شما به طور منظم. هر بار که شما اضافه کردن مطالب جدید به سایت خود موارد زیر اتفاق می افتد:

  • شما به فعلی خود را پیروان یک راه جدید برای ارتباط برقرار کردن با شما
  • شما به مشتریان جدید بالقوه راه را به شما در پیدا کردن
  • شما سیگنال به گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای آمدن خزیدن سایت شما کمک می کند که برای دریافت جدید خود را در صفحه ایندکس

من می توانم به شما بگویم که از تجربه شخصی خود من در سایت بر روی مشتریان سایت که زمانی که ما اضافه کردن محتوای جدید به طور منظم جستجو آلی ترافیک بالا می رود. وقتی ما نیست, آن باقی می ماند و صاف و یا گاهی اوقات کاهش می یابد. مفهوم اضافه کردن محتوای جدید است از یک عمل استاندارد است که موفق کسب و کارهای کوچک را دنبال کنید:

همیشه اضافه کردن چیزی جدید.

دوستان من که کار در لیگ کوچک بیس بال اضافه کردن جدید, تبلیغات, جدید, حوادث و بهبود مناطق سرگرمی خود را به استادیوم ها در هر سال. یکی از دوستانم که صاحب یک پیتزا فروشی به طور منظم جدید می افزاید: آیتم های منو مانند ساندویچ و اشکال. من نماینده بیمه به تازگی اضافه شده بیمه عمر و سرمایه گذاری های مالی به سبد محصولات او می تواند به فروش برساند. با اضافه کردن محصولات جدید تبلیغات و منوی ارائه یک صاحب کسب و کار کوچک مربوطه باقی مانده است. آنها قادر به فروش بیشتر به مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید به جدید خود را عرضه می کنند. اعمال همان استراتژی به وب سایت خود را با اضافه کردن مطالب تازه به طور منظم و شما خواهد شد به طور پیوسته دیدن ترافیک خود را افزایش دهد.

در صفحه بهینه سازی

در صفحه بهینه سازی است که به سادگی فرایند تنظیم صفحات وب خود را عنوان توضیحات و دیگر در صفحه ویژگی های برای کمک به آن را داشت توسط مردم که در جستجوی آن است. می خام خود را در صفحات وب به صورت آنلاین یافت می شود و با بهینه سازی آنها را به صورت on-page factors? البته آنها می توانند. اما اگر شما جدی در مورد افزایش ترافیک سایت خود را کمی بر روی صفحه بهینه سازی موتور جستجو می تواند یک راه طولانی بروید.

آغاز شده توسط بهینه سازی صفحه خود را به عنوان برچسب. عنوان صفحه خود را چیزی است که به نظر می رسد در بالای مرورگر شما برای هر صفحه شما در اینترنت است. بهینه سازی عنوان صفحه شامل مختصری عنوان صفحه وب در چه مورد است. شامل هدف قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان و شما در حال حاضر به طور کامل بهینه سازی تگ عنوان!

بعدی است که صفحات خود را شرح است. خود را به صفحه توضیحات باید کوتاه و شیرین 1 یا 2 جمله شرح آنچه در محتوای صفحه خود را در مورد است. شما می توانید کلمه کلیدی خود را یک بار دیگر, و یا آن را تغییر دهید کمی (اجرای مقابل در حال اجرا) اما خوب است که عمل به آن به نظر می رسد در یک فرم و یا دیگری. نوشتن توضیحات قانع کننده از آنجا که این چیزی است که جستجوگران ببینید زمانی که شما سایت خود را به نظر می رسد در نتایج. این یک عامل بزرگ در تعیین اینکه آیا یک جستجوگر را انتخاب و در سایت خود بیش از رقیب خود سایت.

وجود دارد بسیاری دیگر در صفحه بهینه سازی تکنیک های, اعم از ارتباط داخلی برای بهینه سازی تصویر برای چگالی کلمه کلیدی. نکاتی برای بهینه سازی این ویژگی به راحتی می توان یافت آنلاین. اگر شما در حال انتظار برای دیدن نتایج خوب از کسب و کار کوچک, جستجوگرها, من پیشنهاد می کنم با در نظر گرفتن زمان برای انجام کامل در بهینه سازی صفحه برای هر صفحه از وب سایت خود را که شما می خواهید مردم قادر به پیدا کردن.

بک لینک

گوشت SEO و محل واقعی خود را سرمایه گذاری در وقت و پول شما آمده است در ایجاد کیفیت بک لینک. بک لینک هستند لینک از سایت های دیگر که نقطه بازگشت به سایت شما. بهترین بک لینک است که کمک به ایجاد وب سایت خود را به عنوان یک قدرت در تو رفتگی در دیوار شما در حال کلید واژه غنی لنگر متن لینک دهنده. این بک لینک هایی که شامل کلمه کلیدی هدف خود را به عنوان واقعی backlink متن. برای بسیاری از کسب و کار کوچک متخصصان بهینه سازی موتور جستجو ایجاد کلمه کلیدی غنی لنگر متن لینک دهنده این است که راه اصلی ما وب سایت به حرکت می کند تا در جستجو رتبه بندی.

هر حرفه ای کسب و کار کوچک بهینه سازی موتور جستجو حرفه ای به شما خواهد گفت که پایدار و مستمر کمپین ساخت بک لینک در طول زمان است چه خواهد شد حرکت می کند وب سایت شما در جستجو رتبه بندی و آن را به طور کلی بیشتر مربوطه در نتایج جستجو. به این معنا که اگر شما یک متنوع backlink مشخصات با تعداد زیادی از لینک مربوطه که از سایت های هدف خود را در طاقچه.

پس retracing به سوال اصلی ما از چه SEO را ؟ پاسخ این است که آن را طول می کشد زمان طولانی قطعا یک سوال از سال (نه سال) بسته به اینکه چگونه رقابتی خود را در تو رفتگی در دیوار است. اگر شما می خواهم به گرفتن یک ایده از چه مدت مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها شما می توانید برای دریافت نتایج این امر می تواند یک ایده خوب برای شروع با تماس با یک کسب و کار کوچک بهینه سازی موتور جستجو, متخصص, که می توانید انجام برخی از تحقیقات مقدماتی – همراه با صفحه در جستجوگرها نکات برای کمک به شما یک ایده اگر جستجوگرها است که حق را برای کسب و کار کوچک شما.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *