[ad_1]

این یک سوال من خودم نیاز به پاسخ بیشتر از هر جای دیگر اما با تمرین آن را آسان تر به ساده. بسیاری اگر نه همه کسب و کار آگاه هستند از این اصطلاح SEO مخفف عبارت بهینه سازی موتور جستجو, اما دقیقا مطمئن نیستید که آنچه در آن به معنی و یا چگونه کار می کند:

پژوهش و کلمه کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابتی

درک مخاطبان خود را حیاتی است که ساختمان موفق استراتژی بازاریابی آنلاین در سراسر بهینه سازی موتور جستجو. هنگامی که شما متوجه چگونه بازار هدف خود را جستجو برای محصولات خود و یا خدمات شما می تواند رسیدن به و نگه دارید و به آنها با حداکثر اثر.

در بهینه سازی سایت

در بهینه سازی سایت شامل طراحی یک وب سایت یا صفحه وب است که گوگل و دیگر موتورهای جستجو می توانید حس با کمی تلاش. یک موتور جستجو را پایان هدف این است که به ارائه بهترین کیفیت نتایج جستجو ، گوگل این کار را با تلاش برای افتراق بین وب سایت های که ارائه محتوای ارزشمند (از طریق چشمان خواننده) و کسانی که نمی.

سایت شما باید آسان به حرکت و شامل منحصر به فرد و آموزنده و هدفمند سرمقاله. بسیاری از تازه کارها, جستجوگرها, علاقه مندان به جای تاکید بیش از حد بر روی کلمات کلیدی و به اندازه کافی بر محتوای هنگام نوشتن کپی برای وب سایت خود را, شما باید تمرکز بر روی نیازهای مشتریان بالقوه و هیچ چیز دیگری. اگر گوگل فکر می کند که شما در حال نوشتن با تنها هدف گرفتن نقطه بالا شما را تنبیه کنید برای آن نه همیشه اما این اتفاق خواهد افتاد. گوگل تغییر الگوریتم های روزانه (چند بار در روز) در تلاش برای به کاربران خود امکان بهترین تجربه مرور شما در لیست سیاه – آن را بازگشت به تخته رسم!

وجود دارد بسیاری از ترفندها و تکنیک های است که می تواند مورد استفاده برای ایجاد یک موتور جستجو دوستانه, سایت بدون به خطر انداختن یکپارچگی مطالب خود را. اگر آن فقیر در چشم گوگل من شک دارم هر بازدید کننده به سایت شما خواهد پیدا کردن آن بسیار استفاده کنید به هر حال – اما مهمتر از همه; اگر شما در حال ارائه به مشتریان بالقوه خود را با دلیل برای خرید از شما آنها را نمی خواهد!

خاموش-بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت با تمرکز بر تکنیک های مورد استفاده برای افزایش گوگل ادراک سایت خود را از طریق چشم از جستجو ، آن را بسیار شبیه به یک مسابقه محبوبیت به موجب آن وب سایت خود را در رقابت با دیگران برای رای اما در جستجوگرها آرا بک لینک (لینک از وب سایت دیگری به شما). اما آن را در مورد گرفتن بیشترین آرا نفسه اما بهترین آنهایی که (فکر می کنم متن لنگر) آنهایی که منطقی ترین حس. قبل از اینکه شما شروع آن کمک می کند به فکر می کنم مانند یک موتور جستجو و ارائه هر پتانسیل های backlink با خیالی نمره بین 1 تا 10. برای مثال اگر شما صاحب کافه و شما می توانید یک پیوند از یک آژانس اسکورت شما دنبال آن هستید در یک نمره از 1 به عنوان وجود دارد بدون ارتباط. اما دریافت یک پیوند از یک تامین کننده قهوه و شما 10. فکر می کنم از هر backlink به عنوان حمایت, بیشتر, با کیفیت, آنهایی که شما را بیشتر احترام شما به احتمال زیاد برای دریافت از گوگل!

دیگر وجود دارد که تاکید زیادی قرار داده شده در بک لینک به عنوان یک بار بود که این دیگر یک روش قابل اعتماد برای تضمین با ارزش خواننده محور محتوا. بنابراین اگر شما یک محصول بزرگ در پشت سر هم با یک ساختار حرفه ای وب سایت و ارائه, اصلی, جذاب, سرمقاله و ارزش به بازدید کنندگان خود را… گوگل دوست شما است!

من امیدوارم که این به پاسخ به هر گونه سوال پیرامون این سوال; چه جستجوگرها است ؟

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *