[ad_1]

یک لوگو طراحی نماد یک انجمن. این یک طراحی است که مورد استفاده توسط یک سازمان برای آن سربرگ تبلیغات و نشانه به عنوان یک علامت است که توسط آن انجمن می توانند بدون خیلی کشش درک شود علاوه بر این به نام logotype. علامت این است که یک تصویر گرافیکی یا تصویر از یک سازمان نام و علامت تجاری, علامت اختصاری ، اغلب به طور عمده در نظر گرفته شده برای آماده اذعان.

شما همچنین ممکن است فکر می کنم در مورد یک لوگو به عنوان یک روش ساده و بصری بررسی به رسمیت شناختن سازمان خود محصول و یا خدمات است. وجود دارد انواع مشخصی از نشانه ها و نمادهای به اندازه کافی درک و ارتباط با اهداف است. مثلا قله مورد استفاده برای تشخیص یک ملت یا خانواده. زمانی در گذشته فقط به اندازه کافی زیاد انجمن ها می تواند ایستادن به اوج خود. آنها در حال حاضر و دوباره فوق العاده نقطه به نقطه طراحی با بسیاری از اشیاء برای افزایش اوج. هزینه یابی نبود و بیشتر بود به عنوان بهتر است. که در آن نقطه ها استفاده شد به دلیل بزرگتر پیکربندی. آنها قابل توجه از هنر زمینه از جداسازی. نشانه های خیابانی در نظر گرفته شده برای روشنگر اهداف است. آنها با استفاده از استراتژی های چنین به عنوان افتراق رنگ ساده اما پس از آن مرسوم تنظیمات به تشخیص و جلب توجه بیشتر و انتقال اطلاعات است.

اهمیت لوگو در کسب و کار

آرم یک بخش اساسی از تبلیغات شرکت. به عنوان سازمان اصلی و گرافیکی تجسم یک لوگو می ماند یک سازمان تصویر و تبدیل به کامل قابل رویت ترین نشانه ای از این سازمان در داخل بازار هدف. بنابراین همه اطراف آرم مشخص شده است که یک قطعه اساسی هر سازمان را به طور کلی ترویج روش.

هدف

آرم شرکت برنامه ریزی شده به “چهره” از یک سازمان: آنها ارائه گرافیکی از یک سازمان هویت منحصر به فرد و از طریق رنگ و متنی سبک ها و تصاویر آنها به اطلاعات اولیه در مورد یک سازمان است که اجازه می دهد مشتریان به ارتباط با سازمان را در مرکز تصویر. آرم نیز یک مختصر روش برای اشاره به سازمان تبلیغات و بازاریابی مواد; آنها علاوه بر دادن دست و پنجه نرم نشان می دهد متفاوت متنی سبک های رنگ و تصمیم گیری های طراحی های مختلف کسب و کار بازاریابی مواد.

اصول طراحی

آرم بزرگ باید منحصر به فرد و قابل فهم برای مشتریان بالقوه است. اگرچه گروه ترکان و مغولان تصمیم گیری برای تایپوگرافی عناصر بصری و رنگ به طور کلی یک لوگو باید کمک به تصویب برخی از اطلاعات در مورد سازمان و یا طراحی شده در راه است که فراهم می کند برخی از احساسات از اهمیت در مورد این سازمان و یا آن میباشد. به عنوان مثال لبه برش شرکت ها و فن آوری سازمان تمایل به زاویه ای آرم برای تصویب به سرعت در حالی که سود مرتب شرکت های گرد آرم به یک احساس از خدمات و اعتماد است.

هویت نام تجاری

آرم اصلی بصری جزئی از یک سازمان به طور کلی هویت نام تجاری. آرم نشان می دهد تا بر روی لوازم التحریر, سایت, کارت های کسب و کار و ترویج است. از این رو بسیار زیادی تشکیل شده لوگو می توانید به کسب و کار, موفقیت, در حالی که یک عام, لوگو نشان می دهد amateurishness و کشتن مشتریان بالقوه است. با اینحال یک لوگو باید پایبند به خوبی برای بخش های مختلف یک سازمان بصری مقدمه: بدون آرم, اما, همه در اطراف تشکیل شده می تواند نگاه بزرگ هنگامی که احاطه شده توسط متضاد اجزای گرافیکی یا متن های مختلف و سبک. این دلیل یک لوگو ضروری واحد بزرگتر شخصیت نام تجاری است که شامل, سازمان, سبک متن, رنگ و سند راهنمای طراحی.

چه آرم و چرا استفاده می شود ؟

یک آرم که معمولا اولیه بصری تصویر شما ایجاد به عنوان یک کسب و کار است. آن است که معمولا نسبتا کوچک تصویر یا طراحی است که می تواند امکان پذیر ترکیب خود نام سازمان یا نهاد. آرم معمولا استفاده به عنوان بخشی از مجموعه ای از سازمان مواد و پیشرفت.

اصول اولیه یک لوگو

توسعه و طراحی یک آرم کسب و کار حیاتی است. اگر شما عجله به راه اندازی یک لوگو شما ممکن است فکر می کنم دو بار در مورد آن و نیاز به رول از بهبود به دور نیست. مسئله این است که شما می توانید رسوا مشتریان و کاستن از upsides داشتن یک آرم. در حالی که نه اجباری و بسیاری از سازمان های تحکیم قطعات خود را از سابقه و فرهنگ و ارزش ها را به آرم خود را. هدف با بهره گیری از رنگ قرمز در آن مشهور “bulls-eye” آرم به اتصال با آن سنتی طرح رنگ.

مونتاژ تصویر نام تجاری

کلید انگیزه برای ایجاد یک کسب و کار عالی است برای شروع راه به سوی ایجاد یک تصویر نام تجاری. بصری تصاویر ملزم سازمان خود نام و علامت تجاری در ساخت یک انتقادی تماس با مخاطبان. کلید این است که به درخواست لوگوی خود را به همه پیشرفت های قابل اعتماد. بسیاری از سازمان ها ترکیب آرم روی کارت ویزیت سربرگ و سایت ها با وجود تمام چاپ تبلیغات. در آخر شما نیاز مشتریان به رابط لوگوی خود را به کسب و کار شما و کیفیت آن.

سمبل اهمیت

شخصیت های آرم و طرح های رنگی در میان متوسط دسته از عناصر تصویر اغلب به اشاره به عنوان سازمان نمادها. یک نماد است یک تصویر بصری از برجسته تر اهمیت و استراتژیک پیشنهاد خود سازمان است. اگر یک مشتری می بیند آرم خود را و برخوردهای مثبت احساسات و یا به سرعت در نظر سرگرم کننده و نشاط و رضایت عالی محصولات و یا خدمات نخبگان آرم خود کار کرده است. اساسا آرم خود را عبور می کند در مجموع اثر از سازمان شما ارزش.

لوگو تازه

در حالی که آرم ثبات مهم است که به ساخت ضروری اثر حتی حل و فصل سازمان هر از چند گاهی یک لوگو به روز رسانی. این نشان میدهد آنها رول بهبود و یا چرخش به زمان لوگو و یا رفتن به یک روش کاملا جدید. شما نیاز به انجام این کار با دقت ، مشتریان می توانید اذیت با یک سازمان است که تنظیم یک معروف یا تثبیت آرم.

دریافت به درک با اعتماد نام تجاری لوگو

در گذشته آن را یک فرصت بزرگ برای جمع آوری تصویر شخصیت خود را با لوگوی جدید! استفاده از آن برای ایجاد یک جامد بصری برند شخصیت است که جداگانه کسب و کار خود را از رقبا و کمک به جدید و مشتریان بالقوه به طور موثر تشخیص شما. هنگامی که مشتریان آشنا شدن با تصویر خود را انگیزه خود را و شخصیت خود را, شما می توانید ساخت خود اعتماد و برتر شات در تکرار مکررات مشتریان. با توجه لوگوی جدید خود را به چیزی برای انجام با آن همه سوابق رسمی و ترویج مواد برای نمونه سربرگ و کارت ویزیت و سایت و مبتنی بر وب و شبکه های اجتماعی پست. قطعات یدکی آن را به عنوان یک high-res PNG ثبت و یا چاپ-آمادگی PDF طوری آرم خود را دقیق به نظر می رسد باور نکردنی که آیا چاپ و یا بر روی یک صفحه نمایش.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *