این که آیا شما خود را یک ابزار جستجوگرها وب سایت و یا شما اجرا جستجوگرها کسب و کار, توانایی برای پیگیری و گزارش به مشتریان رتبه بندی گوگل برای کلمات کلیدی خاص خواهد بود یک بخش ضروری از خدمات است که شما فراهم می کند.

البته شما همیشه می تواند انجام دهد یک راهنمای جستجو در گوگل و سپس غربال کردن از طریق نتایج به پیدا کردن قرار داده که در آن یک مشتری وب سایت رتبه در گوگل SERPs اما هیچ کس می خواهد به انجام این کار است که در آن یک رنک گوگل ردیابی API به بازی می آید.

اگر شما دسترسی به یک رتبه ردیابی API شما می توانید رتبه بندی داده ها برای وب سایت و کلمات کلیدی در برنامه های کاربردی خود را و در وب سایت ها و ارائه به مشتریان خود را با شاخص های عملکرد کلیدی است که آنها نیاز دارند. گوگل SERP جستجوگر API را نیز به شما بینش است که شما نیاز به پالایش خود را در جستجوگرها برای نتایج مطلوب.

که نیاز به SEO داده ؟

تقاضا به صورت دقیق و به روز SEO داده است تقریبا بی حد و حصر. SEO سازمان نیاز به نظارت بر اثربخشی خود را از مبارزات جستجوگرها, e-commerce, سایت نیاز به نظارت بر موقعیت محصولات خود و موقعیت رقیب محصولات وابسته به بازاریابان نیاز به قادر به پیگیری موقعیت خود را در سایت و در واقع هر کسی که با حضور در اینترنت می خواهید بدانید که در آن سایت خود را رتبه بندی در گوگل و دیگر موتورهای جستجو.

آنچه که یک API?

در این سناریو خاص یک API است که یک قطعه از شخص ثالث کد که یک نرم افزار و یا وب سایت می توانید پارامتر و دریافت داده ها از. یک رنک گوگل چک کردن API برای مثال به کلمات کلیدی است که وارد شده در یک وب سایت و بازگشت به زمان رتبه بندی گوگل برای آن کلمه.

چه رنک گوگل ردیابی API انجام دهید ؟

بهترین تولید کنندگان SEO ردیابی Api ها معمولا دارای تعداد مختلف رابط های برنامه کاربردی است که می تواند با استفاده از نرم افزار و وب سایت. در اینجا برخی از مهمترین انواع جستجوگرها ردیابی رابط های برنامه کاربردی.

رتبه ردیابی API

رتبه ردیابی API خواهد شد و بازگشت به تاریخ رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص برای یک مکان داده شده.

SERP API

یک SERP API خواهد شد بازگشت به بالای صفحه نتایج موتور جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص

کلید واژه data API

کلید واژه data API خواهد شد و کلید واژه آمار است که شما را در غیر این صورت مجبور به نگاه کردن به صورت دستی در گوگل AdWords برنامه ریز مانند جستجو حجم میانگین هزینه هر کلیک و بدنسازی از رقابت برای آن کلمه.

رقیب API

یک رقیب API را پیدا خواهد کرد تمام اطلاعات مربوطه با توجه به یک رقیب سایت از جمله ترافیک, حجم, ترافیک, منابع, متوسط زمان صرف شده در سایت صفحه نمایش در هر جلسه و نرخ گزاف گویی.

آدرس معیارهای API

یک URL معیارهای API را فراهم می کند آمار حیاتی در یک URL مانند دامنه اقتدار (دا) صفحه قدرت (PA), Trust Flow (TF) و Citation Flow (CF).

چرا شما نیاز به یک رنک گوگل ردیابی API?

جستجوگرها ردیابی API را فراهم می کند جستجوگرها شرکت های نرم افزاری و بهینه سازی سازمان را با فرصت اضافه کردن مقدار به خدمات خود را. آنها می توانند با استفاده از توابع API برای برنامه ریزی مبارزات جستجوگرها ارائه مارک گزارش خدمات به مشتریان خود و یا به سادگی اضافه کردن SEO خدمات داده ها به وب سایت خود را برای جذب بازدید کننده بیشتر.

با استفاده از رابط های برنامه کاربردی به ارائه SEO داده ها نیز بسیار مقرون به صرفه است. بهترین تامین کنندگان از رابط های برنامه کاربردی برای کار مانند ماهی ردیابی در دسترس هستند برای استفاده در پرداخت as-شما-استفاده-پایه و اساس که بدان معنی است که وجود دارد بدون هزینه و بدون اتلاف هزینه اشتراک.



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *