پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

به جهت خارج کردن پیستون از سیلندر، پیچ های شاتون را گشوده نمایید و سپس از قطع نمودن کپه متحرک شاتون، سر پیچ های شاتون را به جهت حفاظت از ضربه دیدن، کلیدی شیلنگ بپوشانید. از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط فراوان بدنه ی آن هست که طراحان مجبور می شوند به جهت خودداری از گریپاژ، پیستون را حیاتی لقی دوچندان بسازند، مگر آن که مهم طرح هایی این انبساط را کمتر دهند. می بایست دقت فراوان به عمل آورد که در صورتی که سر سیلندر تراش می رود زیرا قسمتی ولو کم از ضخامت آن کم می وشد باعث قلیل شدن محفظه احتراق و بالا رفتن نسبت جرم موتور شده و می تواند مشکلات عدیده ای را در پی داشته باشد که یکی از از آنها گرم شدن بیش از اندازه موتور هست هر تعدادی در همین وضعیت عجله موتور نیز بالا می رود ولی به مشکلات بعدی اش و خساراتی که ببار می آورد نمی ارزد . همانطور که میدانید بهترین مدل به جهت همین وسیله , پیستون لاغر با شاتون به شدت کوتاه است تا بتواند شتاب بسیار متعددی را ایجاد کند . همانطور که می دانید خویش پیستون ها نیز از بخش های مختلفی نیز تشکیل شده اند که بخش های دارای آن عبارت اند از : تاج پیستون ، دامنه پیستون ، شیار حلقه ها ، رخنه گژنپین و جا رینگی . این گروه قطعات حیاتی اتومبیلهای هیوندا و کیا را حساس گارانتی اصالت به مشتریان خویش میفروشد. این پیستون ها به ادله مکانیزم دو دوران بودن زیر بار های بسیار شدید حرارتی و مکانیکی قرار می گیرند و از آلیاژ های ویژه آلومینیومی ساخته می شوند . از آنجا که پیستون و ادوات دارای ارتباط به آن همه از آلیاژهای ویژه ای ساخته شده و در فرایند ساخت مشقت بار میشوند، نمیتوان از روی ظواهر تشخیص اعطا کرد که کدام یک اورجینال هست و کدام یک تقلبی. 29(2 (پیاپی 32) ویژه مکانیک):11-20. بطورکلی وارد نمودن فشار بیش از حد به موتور باعث میشود تا قطعاتی نظیر، رینگ و پیستون و بوش خودرو خراب شوند. نوع دوم آن ها اساسی یه رینگ فولادی می باشد اساسی این تفاوت که فاقد چاک است و تاج پیستون به طور برآمده ساخته شده میباشد . مدل اولیه آن ها اصلی نوار فولادی ریخته گری شده و همینطور یک چاک در بدنه میباشد که از حیطه رینگ تا دامن پیستون کشیده شده است. همین پیستون ها حرکت نرمی در داخل سیلندر دارا هستند . درون همین حلقه پیستونها یک فنر پیچشی تعبیه شده است. شکستگی لبه (دامنه ) پیستون به‌این علت هست که لقی ( رخنه ) در میان پیستون و سیلندر زیادتر از حد معمول هست و سبب می شود که صدای تلق تلق پیستون در درون سیلندر شنیده شود و سبب ساز به وجود وارد شدن تنش و و سوراخ و در نهایت شکستگی سیلندر می گردد. مغازه اسباب و اثاث یدکی جنیون پارت یک عدد از نمایندگیهای فروش اثاثیه یدکی هیوندا و کیا در تهران است. از همین رو به جهت تهیه و تنظیم قطعات جنیون هیوندای و کیا از سرویس ها این مرکز استعمال نمایید. از این رو می بایست در خرید حلقه پیستون جنیون برای هر خودرو توجه کرد. خراب شدن این قطعات در حقیقت به خارجی یا این که داخلی بودن ماشین شما چندان ارتباطی ندارد. خراب شدن قطعات موتوری هیوندای سانتافه ، توسان، گونه های خودروهای کیا و اتومبیل های داخلی، از مشکلاتی است که کل خودروها در هم اکنون دست و پنجه قابل انعطاف کردن اصلی آن هستند. همینطور درصورتیکه در به دور بالای موتور صدا ارتقا پیدا کند احتمال خراب بودن همین قطعه مضاعف مضاعف است. در صورت پایینی نیز ، شیارهای سوپاپ ساخت شده در یک پیستون مقعر را می بینید. در موقع ساخت پیستون ها، کارایی می نمایند آنها راکمی بیضی رخ صحیح نمایند تا در موقع گرم شدن به رخ استوانه درآید. در زومیت شما قادر به تغییر‌و تحول تصویر پروفایل خویش هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بیربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.7. در همین شرایط که رینگ حساس پله خارجی است. همینطور از خاصیت ارتجاعی برخوردار هستند و تعداد حلقه ها در هر پیستون از سه تا هفت عدد متغیر است. پیستون اتومبیل در موتور خودروها یک کاربر زیاد دوچندان کلیدی میباشد که در موتور های متعدد رخ های مختلفی نیز دارد . حلقه هایی که وظیفه جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در روزگار تراکم یا گاز محترق شده در روزگار احتراق را برعهده دارند، حلقه های کمپرسی نامیده می شوند و عملکرد آنها مطابق شکل پایین سمت چپ می باشد. در بر روی پیستون سوراخی برای قرار گرفتن گژن پین جهت اتصال به شاتون تعبیه شده است. استحکام پیستون ها اساسی دقت به روند تولید افزایش یافته می باشد . پیستون های دو روزگار در موتور های دو دوران و کوچک مثل موتور های موتورسیکلت ها و سم پاش ها نقش دارا هستند . زیبایی چرخه دو زمان همین است که نسبت به دسته شبیه چهارزمانه انرژی تولیدی بیشتری دارد، زیرا دو برابر اکثر احتراق انجام می‌دهد (بهجای این‌که در هر چرخه یکبار کار انجام دهد، حساس هر بار رفتوبرگشت یک پروسه کار انجام میشود) به این ترتیب عمل انجامشده در این طرح بیشتر است.پیشرانههای پیستون متقابل همیشه وجود داشتهاند و از حدود سال ۱۹۰۰ در کشتیها، تانکها و لوکوموتیوهای راهآهن گزینه استفاده قرار میگیرند. چنانچه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ اطلاعات فراوان بخش اعظم در مورد آدرس پیستون سازی تبریز لطفا به تماشا از وب تارنما ما.

دیدگاهتان را بنویسید