پیستون تراکمی تقویت شده موتور TU5 (تیوفایو)

پیستون از بالاترین مکان خود (نقطه مرگ بالا) به طرف پایینترین مکان خویش در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت می کند در این زمان سوپاپ تخلیه بستهاست و سوپاپ هوا باز است. به طور منطقی ادعای بالا را اهمیت هم بررسی می کنیم ، اساسی توجه به صحبت های بالا هنگامی آن‌گاه از ریمپ h30 کراس برنامه ایسیو اصلی موتور و بنزین سازگار می شود مصرف سوخت کاهش می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در وضعیت عجله گیری و تخته گاز نسب سوخت به هوا را در موقعیت حداکثر قدرت قرار دهیم این سبب ساز ارتقا توان و شتاب می شود. شرکت های ماشین سازی مکلف هستند که به علت استاندارد های آلایندگی جهانی گوشه و کنار زیست ، اتومبیلهای تولیدی را اصلی استاندارد یورو ۵ سازگار نمایند و این آغاز نقص‌ ما در ایران است… ما حیاتی ریمپ ایسیو اچ سی کراس کالیبراسیون جداول را اصلی استاندارد یورو ۲ و اکتان ۸۴ سازگار می نماییم که سبب می شود ناک موتور حیاتی ریمپ اچ سی کراس دانگ فنگ به طور کامل رفع شود. یکی از نقاط ضعف دانگ فنگ اچ سی کراس کالیبراسیون ecu خودرو با بنزین اکتان ۹۴ هست . نسل نو این ایسیو به جهت پاس کردن آلایندگی یورو ۵ کالیبراسیون شده و خلل حاد از آنجا شروع می شود که شما بنزین یورو ۲ حساس اکتان ۸۴ در خودرو یورو ۵ که حیاتی بنزین اکتان ۹۴ کالیبره شده استعمال می کنید. خوبتر هست تمام خروجی دود، از هدرز تا نقطه نهایی کلیدی استیل قطورتر تعویض شود، در غیر این صورت کلیدی یک گله اسببخار وحشی خداحافظی کنید! تنها نکته منفی همین بخش ارگونومی نامناسب داشبورد است، بهطوریکه برخی ادوات همچون کلید چراغخطر که در موردها اضطراری بهسرعت به آن نیاز پیدا خواهید کرد، در پایینترین نقطه داشبورد قرار دادهشده می باشد و همچنین گهگاه در زمانه استفاده از سیستم مولتیمدیا و سیستم تهویه بدون چاره می‌باشید کمی به سمت آن ها خمشده تا دید قابل قبولی نسبت به اطلاعات به اکران درآمده در این قیمت پیستون پژو tu5 سیستمها پیدا کنید. شما هموطنان عزیز می توانید برای خرید عمده محصولات و استعلام لیست بها آنان اهمیت واحد فروش در تماس باشید. در واقع این تعداد لوله ها و طریق اتصال آنها به یکدیگر می باشد که آن را نامگذاری می کند. 9- تاخیر خیره کننده گاز در زمان کولر گرفتن از خودرو، در بعضی از خودروها، این‌که چگونه بعضی از خودروها در گیر برخی مشکلات شبیه می شوند و بعضی نمی شوند حکایت از میزان مرغوب بودن متغیر قطعات به کارگیری شده در خودرودارد! محدود نمودن گارانتی بعضا قطعات مثل دیسک و ورقه کلاچ به یک سال یا این که ۲۰۰۰۰ کیلومتر و همینطور در لحاظ گرفتن وضعیت شبیه به جهت باطری خودرو که مسلما در صورتی که این دسته اسباب و اثاث مصرفی از کیفیتی مناسب برخوردار باشند، هیچگاه در یک چنین کارکردی در گیر خلل نخواهند شد و موارد شبیه دیگر که جزء ایرادات وارد بر گارانتی اچ۳۰ هستند. چراغ های جلو و کاپوت تغییر‌و تحول خاصی نکرده اند، ولی کل زه ها و قطعات فایبرگلاس ۲۰۶ استاندارد به رخ یک رنگ کلیدی بدنه درآمده اند. به علت پاس نمودن استانداردهای آلایندگی یورو ۵ ، مصرف کننده بد ، سازگاری کلیدی هر شرایط آب و هوایی ، سازگاری با حالت دشوار ، ارتقاء عمر موتور در روزگار گارانتی ، موتور اتومبیل را محدود می نمایند و مجبور میگردند درصد قابل توجهی از اقتدار موتور را محدود نمایند. اما ایرانخودرو نسبت به برطرف کردن نقص ذکر شده مبادرت نموده و در طی بخشنامهای، نمایندگیهای همین شرکت را نسبت به رفع عیب از طریق دمونتاژ مدل سیم انژکتور و مونتاژ دوباره آن به نحوه صحیح، ملزم نمود. طبق تجربه اشخاصی که اهمیت این نقیصه روبرو بودهاند، همین خلل مهم بالانس کردن چرخها آن هم به طریق روکار حل می شود. به خاطر داشته باشید که بیشترین وضعیت تولید آلایندگی اتومبیل در دوران شتابگیری است به همین علت کمپانی ها اساسی به کارگیری از روزنه گاز برقی ، باز شدن دریچه گاز را محدود می کنند. دریچه گاز برقی استاندارد اساسی دریچه گاز مکانیکی حساس دهانهی بزرگتر ردوبدل میشود. ما در کاراکال تیونینگ اساسی ریمپ اچ سی کراس گشوده شدن پدال گاز اهمیت روزنه گاز را خطی می کنیم و عملکرد پدال گاز شبیه دریچه گاز سیمی خواهد شد. 8- بالا بودن دمای آب در رانندگی های معمولی و شهری از گزاره ایراداتی میباشد که خیلی از دارندگان این اتومبیل کلیدی آن مواجه میباشند که در برخی مورد ها به جا بوده میباشد و در بعضی دیگر ایرانخودرو از پذیرفتن آن سرباز زده ، گفتنی میباشد که یکی از دلایل قابل پیش بینی در همین آیتم لاغر بودن رادیاتور ماشین نسبت به همزادش به این معنی که خودروی ۲۰۶ اتوماتیک است، همانطور که می دانید در رادیاتور همین مدل خودروها، مسیری جانبی به جهت خنک شدن روغن گیربکس اتوماتیک هم وجود دارااست به این ترتیب توشه حرارتی مضاعفی بر بر روی همین نوع خودروها وجود دارد و طبیعی میباشد دارای اعتنا به موقعیت حرارتی کشور، از رادیاتور پهنتری استفاده گردد. فن به دور کند این موتورها در دمای ۹۷ سکو و دور تند در ۱۰۵ رتبه فعالیت می‌نماید و موتور در همین رنج حرارتی ایدهآل به کار ادامه می دهد، اما درمورد اچ سی کراس متوجه می گردید که در تابستان و در هنگامی کولر گیری وقتی ماشین زیر فشار است، حرفه ها عمل می‌کنند اما دما کاهش ندارد. برخی از مشتریان می پرسند که آیا در شرکت جمهوری اسلامی ایران خودرو اهمیت دیاگ زدن متوجه نمی شوند که ماشین ریمپ شده ؟ خودروی پژو ۴۰۵ اساسی دو موتور XU7 و TU5 و در دو گونه GLX و SLX طراحی و تولید شده است. چنانچه از تایپ کردن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در آیتم پیستون هورنت tu5 لطفا از برگه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید