[ad_1]

کلمه کلیدی بهینه سازی شامل کلمه کلیدی مناسب انتخاب و موقعیت یابی بر اساس جامع پژوهش و کلمه کلیدی. آن را به احتمال زیاد شما یک سایت عالی و موثر برنامه نویسی به پشتیبانی سایت خود را با این حال همه این خواهد بود که هيچ اگر شما به دست آوردن حضور در موتورهای جستجو. شما نمی خواهد مورد نظر بازگشت سرمایه گذاری اگر سایت را ندارد آن را به موتورهای جستجو. می توان آن را از همه بیشتر خسته کننده اگر شما نمی توانید ترافیک مورد نظر به وب سایت خود را با وجود هزینه های نقدی در بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو به اصطلاح بالا شرکت در جستجوگرها. شما ممکن است یک گزارش در بالای نتایج جستجو برای که سایت خود را نشان می دهد تا در بالا در موتورهای جستجو محبوب ترین, با این حال آنچه بسیار مهم در این مرحله است که با داشتن ذکر شده برای کلمات کلیدی مناسب. تنها زمانی که شما ذکر شده برای کلمات کلیدی که شما مطابقت مشخصات کسب و کار شما خواهد بود قادر به دیدن ضروری تبدیل در غیر این صورت هر کسی می خواهد فقط گرفتن ولگرد ترافیک است که واقعا و نه حتی علاقه مند به خدمات خود را.

این می تواند افسرده متعدد صاحبان وب سایت از آنها موفق به دیدن ارزشمند بازده سرمایه گذاری است. آنچه از دست رفته است در اینجا خوب است در عمق پژوهش در سمت راست کلمات کلیدی و عبارات کلیدی است که هدف جذب بازدید کنندگان به وب سایت خود را. چه صاحبان این سایت نیاز است گسترده عبارت کلیدی است که می تواند به خوبی درک شرکت خود و درک خود را از خواسته ها و نیازهای کسب و کار.

مزایای تحقیق در مورد کلمات کلیدی عبارتند از: 1) با کیفیت خوب ترافیک. شما می توانید ترافیک هدفمند است که شما فراهم می کند درآمد بیشتر از همه ترافیک است. 2) افزایش حجم ترافیک. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی که جستجو بالاتر حجم و یا با هدف قرار دادن یک مقدار بالاتر از عبارات کلیدی شما رو یک پتانسیل برای دریافت ترافیک هدفمند تر. 3) خیلی بهتر فروش و درآمد. با افزایش کیفیت ترافیک به معنای افزایش فروش. 4) رقابت کمتر است. شما می توانید قدرت برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی که کمتر از رقبا است. این حجم پایین تر کلمات کلیدی یک محل عالی برای شروع در حالی که شما در حال ساخت نسبت به رتبه بندی برای رقابتی تر عبارات. قبل از اینکه شما شروع به بازاریابی یک وب سایت بسیار مهم است به انجام موثر پژوهش و کلمه کلیدی. بازدید کنندگان سایت خود را درآمد و همچنین موفقیت کلی بستگی دارد بر آن.

در اینجا معایب غفلت پژوهش و کلمه کلیدی. 1) عدم به درستی کلمات کلیدی مورد نظر. شما ممکن است تنها به دست آوردن بزرگ رتبه بندی موتور جستجو برای کسب و کار خود و نام. شما نباید نیاز به بهینه سازی برای کسب و کار خود و نام. 2) هدف کم حجم کلمات کلیدی. شما بازدید کنندگان بسیار کمی با محدود اتاق را برای بهبود. شما همچنین می توانید رتبه بندی خوب, اما آن را نمی خواهد ترجمه به درآمد. 3) با تمرکز بر رقابتی بیش از حد از کلمات کلیدی است. شما می توانید در تلاش برای گرفتن مقدار زیادی از ترافیک موتور های جستجو اگر شما می توانید غلبه بر بالا رتبه وب سایت. خود را انتخاب کنید و رقابت در سطح. 4) هدف قرار دادن, با کیفیت پایین, ترافیک. شما ممکن است ترافیک اما با مشکلات ضعیف نرخ تبدیل. این است که چرا شما نمی توانید مدیریت به چشم پوشی پژوهش و کلمه کلیدی. هنگامی که شما در حال هدف قرار دادن نادرست کلمات کلیدی شما در حال از دست دادن پول و همچنین هدر رفتن پتانسیل.

به عبارت دیگر انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما بسیار حیاتی است ، هنگامی که شما ساختار آن را در چند کلمات کلیدی که مربوط به آنچه شما ارائه می دهیم شما ممکن است در نهایت گرفتن بازدید کنندگان که هیچ ارزش برای وب سایت خود را. بنابراین تعریف سایت شما موضوع و شرایط است که شما باید شروع به بهینه سازی برای این است که دقیقا به همین دلیل تحقیقات کلمه کلیدی ضروری است. این می تواند به شما صرفه جویی قابل توجهی در زمان و جلوگیری از هر گونه اشتباه با انتخاب درست پژوهش و کلمه کلیدی برای وب سایت خود را.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *