[ad_1]

چگونه به تحقیقات کلمه کلیدی AdWords کمپین

پیدا کردن محل مناسب برای راه اندازی فروشگاه می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست است. این درست است برای تبلیغات آنلاین. ساخت فروش و افزایش سود خود را فقط با یک بوسه به دور است. در اینجا برخی از پیشنهادات در مورد چگونه به تحقیقات کلمه کلیدی مبارزات انتخاباتی خود را AdWords.

نگه داشتن آن را به سادگی موفق

این راهنما فراهم می کند استراتژی اساسی برای ساخت یک موفقیت کمپین تبلیغاتی آنلاین. آماده سازی و تمرکز ضروری برای افزایش سود. نگه داشتن آن ساده روش (بوسه) است که من راه های حفظ تمرکز.

این است چگونه بازاریابی آنلاین کار می کند: من خرید یک کلمه به من نمایش آگهی هنگامی که یک فرد نوع کلمه کلیدی من به یک نوار جستجو. این کلید واژه ها در محل فروشگاه من پنجره. من یک آگهی در پنجره به رسم این مردم به فروشگاه من.

درک هدف خود را

نمایش فروشگاه من و پنجره و من عاد است راه را برای به انجام رساندن هدف من. من می خواهم به پول. به منظور ایجاد پول من نیاز به پیدا کردن مردم و زمین محصول من.

Google AdWords Pay Per Click

من با استفاده از PPC به دلیل آن را مقرون به صرفه است. گوگل بزرگترین مخاطبان است. وجود سیستم عامل های دیگر برای تبلیغات با استفاده از مدل PPC. من ترجیح می دهم گوگل بیش از بینگ و MSN و داشتن.

چگونه به تحقیقات کلمه کلیدی

که مخاطبان من

اگر شما فقط از شروع تبلیغات آنلاین ممکن است شما را به این اشتباه ساده. بازاریابی برای هر کسی که در انواع دانه ها را از کلمه. یک کلمه از نظر بسیار خوب در نشان دادن هدف.

به عنوان مثال من یک فروشگاه آب نبات و می خواهید برای تبلیغ آنلاین. من تصمیم “آب نبات” اصطلاح من هدف است.

شروع به بزرگ

استفاده از ابزار تحقیقات کلمه کلیدی به شما کمک کند ببینید که چگونه عبارت جستجوی خود را به کار خواهد کرد. کلمات کلیدی برنامه یک ابزار رایگان و WordTracker یک دنباله رایگان.

در keyword planner نوع در کلمه کلیدی خود را و به شما یک لیست از نتایج را که ماشه آگهی خود را به نمایش. من با استفاده از پایه جستجو در گوگل برای ساخت لیست من در این مثال.

هدف من این است برای پیدا کردن مطلب مورد علاقه بر اساس کلمات مربوط به دانه کلمه.

من پیدا کردن افراد نیز واژه های جستجو مربوط به آب نبات و اضافه کردن این به من لیست کلمه کلیدی.

حفاری های عمیق

بعد من حفاری به هر یک از این نتیجه. من قصد دارم به حد مثال من برای ‘آب نبات شکلات’ مخاطب است.

در این مرحله کلمات کلیدی خود را در حال نشان دادن قصد. این بسیار خاص از نظر. بیایید گسترده ای از اینجا به جذب بیشتر منجر می شود.

رفتن گسترده

رفتن گسترده است مانند طوفان فکری. دیگر چه کلمه ممکن است به جای استفاده از آب نبات ؟ چه خاص آب نبات آیا شما فروش? بیایید با استفاده از قارچ برای مثال ما.

شکلات تروفلی

قارچ قیمت

قارچ دستور

قارچ در NC

پژوهش و کلمه کلیدی خلاصه

هدف از تبلیغات است برای به انجام رساندن یک هدف است. افزایش سود خود را از فروش آنلاین. مطمئن شوید که شما تمرکز بر روی کلمات مربوط به محصول خود را.

پژوهش و کلمه کلیدی است که راه را برای پیدا کردن مخاطبان خود را. شروع به رفتن عمیق و گسترده به پایگاه های خود را پوشش. اقامت در پنجره خود را به باقی می ماند مربوطه و مربوط به کلمه کلیدی جستجو شده برای محصول خود را.

مقاومت در برابر اصرار به نشان دادن فروشگاه خود را به گروه های مرتبط, اقامت مربوط به محصولات خود را.

این مقاله بسیار اساسی خلاصه ای از نحوه پژوهش و کلمه کلیدی برای AdWords برای افزایش سود حاصل از خرید و فروش آنلاین.

یک عنصر کلیدی از دست رفته است لیست کلمات کلیدی منفی. یکی دیگر این است که چگونه برای پیگیری بازگشت سرمایه گذاری خود را.

لغات پلت فرم بسیار قدرتمند است. ایجاد یک ساده کمپین شما می توانید نظارت و بهبود در طول زمان است. جستجو افراد متفاوت در طول زمان و فصل است. آنچه که امروز کار ممکن است کار نمی کند و همچنین فردا.

پژوهش و کلمه کلیدی است که یک فرایند مداوم است. فکر می کنم بزرگ بروید و نگاه گسترده ای برای موفقیت خود را به عنوان نزدیک به عنوان یک بوسه به دور است. نگه داشتن آن را به سادگی موفق است.

[ad_2]

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *