[ad_1]

به عنوان مشتریان بیشتری شروع به تکیه بر موتورهای جستجو در اینترنت برای پیدا کردن یک وکیل و بیشتر به عنوان شرکت های حقوقی خود را افزایش, اینترنت, بازاریابی, بودجه, متوسط هزینه هر کلیک (ک) از لحاظ قانونی است افزایش یافته است بیش از 30 ٪ در هر سال برای پنج سال گذشته است.

بنابراین وقتی که می آید به تبلیغات PPC (Google AdWords), اشتباهات, کاملا, مثبت, باید اجتناب شود. اشتباهات می تواند بسیار گران قیمت. اما صرفنظر از اینکه چگونه اغلب از آن صحبت کردیم در مورد شایع ترین PPC اشتباه به نظر می رسد ساخته شده و بیش از دوباره. امروز ما قصد داریم به بحث در مورد فقط یکی از ده ها تن از آنها را… تحقیقات کلمه کلیدی ضعیف و ناکافی استفاده از کلمات کلیدی دم بلند.

خوب کلید واژه پژوهش یکی از مهم ترین اجزای یک کمپین موفق. وجود دارد انواع مختلفی از ابزار تحقیقات کلمه کلیدی که شما می توانید استفاده کنید برای ایجاد کردن لیست کلمه کلیدی خود را از جمله کلید واژه کشف و Wordtrackerکه دو تا از بهترین ابزار تحقیقات کلمه کلیدی در حال حاضر در دسترس است. گوگل همچنین دارای یک ابزار رایگان به نام Google AdWords خارجی کلید واژه ابزار و حتی نشان می دهد کلمات کلیدی جدید در سمت راست رابط اصلی که در آن مبارزات خود قرار دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این ابزار این است که آنها اجازه می دهد تا شما را به ارزیابی شرایط رقابتی هستند که شما در حال هدف قرار دادن. آنها می توانند شناسایی رقابتی ترین کلمات کلیدی و همچنین حداقل رقابتی “پایین آویزان میوه” کلمات کلیدی ارزشمند ارائه راهنمایی در مورد کلمات کلیدی برای تمرکز و آنهایی که به دور ماندن از.

این بسیار مهم است به صرف زمان ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی که برای شما تبدیل خواهد شد. مطمئن, شما می توانید ببینید وب سایت شما در صفحه اول در حمایت نتايج ستون برای جایزه اصطلاحاتی مانند “بوستون وکیل صدمه شخصی” یا “دالاس دفاع جنایی وکیل” اما در حالی که این شرایط ممکن است مقدار زیادی از حجم آنها ممکن است بهترین خود را انجام کلمات کلیدی از نظر هزینه در هر تبدیل.

شرایط شناخته شده به عنوان “کلمات کلیدی دم بلند” را بسیار کمتر دوره از این جایزه از نظر اما کمتر خواهد بود گران به پیشنهاد و به طور معمول تبدیل به مشتریان بسیار بهتر از شرایط عمومی.برای مثال حجم جستجو نمایش داده شد به یک دم اصطلاح مانند “فورد روی f150 توربو دیزل مشکل” خواهد شد به مراتب کمتر نمایش داده شد جستجو از جستجو برای “قانون لیمو” را دریافت کنید. اما مردم در جستجوی آن ممکن است بسیار بیشتر احتمال دارد به شما بهترین چشم انداز و نه فقط تایر kickers یا محققان.

راه دیگر برای کشف کلمات کلیدی دم بلند است به استفاده از یک ابزار مانند مطالب اتفاقی و یا KeywordSpy. این ابزار یکی از بهترین راه برای جاسوسی بر روی رقابت خود را و پیدا کردن آنچه کلمات کلیدی آنها در مناقصه.

شما در حال حاضر در ساخت این اشتباه خود را با آگهی های گروه ؟ این می تواند به شما هزینه گزافی است. عدم استفاده از کلمات کلیدی دم بلند است که یکی از بزرگترین اشتباهات است که شما می توانید و مطمئن آتش راه برای شکست به سرعت! مطمئن شوید که به استفاده از کلمات کلیدی دم بلند و شما باید عملکرد خود را بهبود قابل توجهی.

به PPC خود را به موفقیت!

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *