واکنش منفی به اخبار خوب – چگونه می تواند باشد ؟

[ad_1]

شما فکر می کنم که در هنگام برخورد با یک بحران پزشکی که خبر خوب در مورد سلامت خود را, کاهش استرس و اضطراب است. من بسیار شگفت زده شد که پس از اولیه رفعت خبر خوب “پایین” احساس در مجموعه. آن را تقریبا مانند یک خبر خوب بیش از حد بود. به نظر می رسید مانند یک فرد در پاسخ و در مورد آن تفکر من الهام گرفته شده بود برای نوشتن این مقاله. چه کسی می توانست تصور می کردند که خبر خوبی می تواند هر چیزی را تولید کند اما احساسات خوب?

اجازه دهید's کشف پویایی خبر بد و یک خبر خوب. (من خطاب چه باید بکنید هنگامی که شما دریافت اخبار بد در قبل از مقاله است.)

پیش بینی دشمن است چرا که آن را به تولید اضطراب و استرس است. هنگامی که مبتلا به جدی یا بیماری تهدید کننده زندگی تمرکز بر درمان است. پیش بینی این است که درمان موفق خواهد بود و یا حداقل وجود دارد امیدواریم که از آن خواهد شد. اما این تنها آغاز سفر است. در نهایت پزشکان را چک کنید و ببینید اگر درمان در حال کار است یا نه. پیش بینی و انتظار است که اولین آزمون سخت است و عاطفی. پس از همه خانواده و دوستان خود را انجام می دهند همان چیزی که … انتظار. این تجربه مشترک ممکن است احساس حمایت و یا شاید آن را احساس می کنید مانند شما مسئول احساسات خود را بیش از حد و یا چیزی در میان است. پیش بینی ایجاد انرژی عصبی در داخل همراه با پیش بینی های منفی و احساس مسئولیت برای دیگران احساس خواهد شد.

شما دریافت می کنید خبر خوب! درمان در حال کار است. یک موج تسکین احساس می شود توسط هر کس. وجود شادی و جشن و انتظارات خوب بودن. حقیقت این است که انتظار بازی فقط شروع دوباره برای آزمون بعدی و نشانگر سلامت خود را. بعدی آزمون و نتایج را دنبال کنید. شاید این خبر خوبی است دوباره و یا شاید شما'll دریافت خبر بد. پیش بینی افزایش می یابد دوباره. شما و عزیزان شما خودتان عصبی در لبه و شاید کمی سوخته با این روند که شما در حال حاضر می دانم که ادامه خواهد داد مگر اینکه بحران بهداشت و درمان به پایان می رسد. چرخه دوباره شروع می شود و پیش بینی می شود بدتر به خصوص اگر شما شده اند yo-ass بین خوب و بد ،

در حال حاضر من درک می کنم “پایین” احساسات بعد از اخبار خوب است. شعله انتظار روشن است دوباره برای خودتان و کسانی که نزدیک به شما. انتظار منجر به پیش بینی که منجر به اضطراب و استرس و احساسات دیگر.

احساس کردن بعد از شنیدن اخبار خوب نیز حفاظت از یو تاثير چرخه مثبت و منفی ، اگر شما don't دریافت بیش از حد هیجان زده و سپس آن را برنده't hurt so much اگر اخبار منفی و یا خنثی (انتظار). اگر شما یکی از کسانی که احساس مسئولیت برای دیگران' احساسات شما ممکن است حتی باید این جشن را تجربه کنند. احساس کردن و یا خنثی پس از خبر خوب شما محافظت می کند از ناامیدی از شما محافظت از ناراحت و محافظت از شما در آینده پیش بینی درباره سلامت شما نتیجه.

در حال حاضر شما می دانید مکانیزم و چرخه است که باعث ایجاد انتظار و علت کم یا خنثی احساسات پس از شنیدن یک خبر خوب. آیا آن را خوب به رسیدگی اخبار در مورد وضعیت سلامت خود را به این شیوه? البته از آن است! هیچ درست یا غلط با احساسات. هر فرد موفق آنها را در خود راه منحصر به فرد. کسی به من گفت که خنثی ماندن با اخبار خوب و بد است و سالم است. هیچ بزرگ یو پی اس و فراز زندگی اجازه می دهد تا بدن به آرام ماندن و در درمان حالت. چرخه و روند از دست زدن به یک بحران بهداشتی است فقط آنچه در آن است: یک چرخه فرایند زندگی … زندگی خود را.

اقامت در حال حاضر نیز کمک به مدیریت پیش بینی. این بدان معناست که با توجه به آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر به جای فکر کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده در گذشته و ایجاد پیش بینی ها در مورد آنچه اتفاق می افتد یا باید در آینده اتفاق می افتد. این پیش بینی ها don't کمک کند مگر اینکه شما با استفاده از تصاویر مثبت به کار با ذهن ناخودآگاه خود را از طریق هیپنوتیزم به عنوان مثال است که بسیار موثر برای آرام کردن ذهن, جسم و احساسات و نگه داشتن شما در حال حاضر در حال حاضر. پس از همه, در حال حاضر همه شما ، خانواده و دوستان می تواند واقعا رسیدگی و متمرکز ماندن در زمان حال باعث می شود همه چیز آسان تر است.

ورزش: اگر شما به خودتان پیدا کنید در پیش بینی اضطراب و یا از تجارب گذشته و یا پیش بینی در مورد آینده شما می توانید چیزی در مورد آن!

به یک موقعیت راحت را با چشم خود را بسته است. نگاهی به 3 یا 4 آهسته بکشید. اگر ذهن خود را هنوز هم در حال اجرا و یا شما احساس می کنید احساسات منفی فقط به آنها اطلاع می دهد. نه “تثبیت” لازم است. شما به عنوان تنفس به آرامی اجازه دهید بدن شما شروع به شل کنید. اندام خود را ممکن است احساس کمی سنگین خود را عقب خواهد اجازه رفتن از تنش و گردن خود را عرضه خواهد کرد و همراه با دست و پا خود را. ضربان قلب خود را ممکن است به آرامش شما. فقط نگه داشتن توجه خود را از بدن خود را از افکار و احساسات خود را. وجود دارد هیچ چیز در همه, اما توجه کنید. به سادگی نفس و توجه به خود یا راست و یا چپ پا. توجه خود را به انگشتان پا, درمان قوس پا و مچ پا. جلب توجه خود را تا ساق پا و ساق پا پشت زانو و در مقابل شما زانو به شما ران و باسن است. متوجه ران خود را. نگه داشتن تنفس به آرامی. جلب توجه خود را تا ران خود را به ران خود را کوچک خود را به عقب تا ستون فقرات خود را به سمت خود بازگشت. توجه خود را به شکم و شکم. آگاه شدن از قفسه سینه خود را و حرکت قفسه سینه خود را به عنوان شما نفس بکشم.

توجه خود را شانه جلب توجه خود را از طریق بازوی خود را به دست خود و توجه هر انگشت. تغییر پشت به شانه خود را و تبدیل شدن به آگاهی از گردن و گلو. پس از آن حرکت می کند آگاهی خود را به آن سمت از صورت خود را از جمله دهان و فک و چشم و پیشانی و گوش و پیشانی خود را. توجه به پشت سر خود در حال حرکت به بالای سر خود را. و سپس تغییر توجه خود را به طرف دیگر از بدن خود را و اجازه دهید توجه شما را به سفر را از سر و پوست سر خود را به انگشتان پا.

که در آن است. شما یک تجربه در حال حاضر خود را با بدن و ذهن خود را آرام و به شما استراحت. اگر دوست دارید شما می توانید حرکت می کند آگاهی خود را در اطراف بدن خود را 2 یا 3 بار که تعمیق تجربه خود را. این روند باعث آرامش و متعادل احساسات و در حال حاضر فضایی که از آن شما می توانید بهترین رسیدگی تجربه مدیریت یک بحران بهداشتی.

© 2013, هیپنوتیزم مفاهیم. نشریه حقوق اعطا شده به عنوان مقاله و فرعی در حال تجدید چاپ دست نخورده با تمام لینک های ساخته شده زندگی می کنند.

[ad_2]

Source by Laurie Miller

دیدگاهتان را بنویسید