[ad_1]

در جهان کنونی با داشتن ترافیک بالا سایت برابر است با یک فروشگاه بزرگ در جهان واقعی است. آن می تواند شما را به کسب و کار و شهرت و پول و غیره بدون تلاش زیاد است. هر چند از آن آسان است برای گفتن در حال توسعه یک ترافیک بالا وب سایت نیاز به یک مقدار زیادی از کار سخت است. در این مقاله من گفتن یکی از عوامل مهم است که شما نمی توانید از دست ندهید در حالی که بهینه سازی وب سایت خود را. این برچسب عنوان یکی از مهم ترین بخش از وب سایت خود را که تصمیم می گیرد نتیجه جستجو رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو عمده مانند گوگل یاهو و غیره. بنابراین بسیار مهم است برای بهینه سازی برچسب عنوان خود را برای بهتر کردن نتایج جستجو در گوگل است.

اجازه دهید ما بررسی اشتباهات رایج در عنوان تگ بهینه سازی. اشتباهات رایج در عنوان وب سایت بهینه سازی عبارتند از:

1. با استفاده از نام شرکت به جای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

2. چاشنی کلمه کلیدی در عنوان

3. با استفاده از کلمات کلیدی بی ربط

با استفاده از نام شرکت در عنوان یک اشتباه رایج در پیدا کردن بسیاری از وب سایت. من درک نمی کنم که رئال علاقه ای به استفاده از نام سایت در عنوان برچسب به جای استفاده از کلمات کلیدی اصلی آنها هدف است. این اشتباه بزرگ توسط وب استاد و می تواند رتبه وب سایت خود را در Google نتیجه جستجو. اشتباه دیگر من نیاز به اشاره است که چاشنی کلمه کلیدی در عنوان. این نوع از بهینه سازی بیش از. با خواندن عنوان تگ خود را ما می توانیم درک او بهینه سازی سایت برای موتور جستجو عنکبوت و نه برای کاربران است. گوگل نفرت بیش بهینه سازی و آن را ممکن است در نتیجه کمتر در جستجو رتبه بندی. با استفاده از کلمات کلیدی بی ربط در عنوان تگ نیز یک عامل منفی در بهینه سازی وب سایت. عنوان-برچسب باید مرتبط با محتوای صفحه.

پس چه هستند نکات مهم ما باید به یاد داشته باشید در حالی که بهینه سازی یک وب سایت ؟ برای من مهم ترین نکات در بهینه سازی تگ عنوان می باشد:

1. چیدن کلمات کلیدی مناسب برای عنوان

2. کلید واژه تخصیص در عنوان

3. استفاده بهتر از فضای موجود

4. چک کردن ربط برچسب عنوان با محتوا

شما همیشه باید استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عنوان. خود را به عنوان تگ باید معنی دار و اضافه کردن ارزش به کاربران. وجود خواهد داشت نه هر گونه چاشنی کلمه کلیدی در عنوان. بهتر عنوان نباید بیش از حد شخصیت از 70 کاراکتر باشد. به این دلیل است که موتورهای جستجو مهم نیست خواندن هر کاراکتر پس از این شخصیت محدود می کند. بنابراین بدون نیاز به نوشتن بیشتر شخصیت های آن است. علاوه بر آن خود را به عنوان صفحه باید صد در صد مربوط به محتوای صفحه.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *