[ad_1]

در اینجا من راهنمایی برای PPC خود را بازاریابی.

انجام کامل تحقیقات کلمه کلیدی

قبل از اینکه شما شروع مبارزات انتخاباتی خود را, شما نیاز به انجام کامل تحقیقات کلمه کلیدی. مطمئن شوید که کلمات کلیدی که شما انتخاب می کنید 100% مربوط به مطالب موجود در صفحه خود را فرود. این شامل کلمات کلیدی آگهی خود را کپی کنید.

نه تنها باید این کلمات کلیدی مشابه به نظر می رسد در محتوا و فراداده آنها باید مربوط به محصول و یا خدمات است که شما ترویج. استفاده از کلمات کلیدی دم بلند. این به این معنی انتخاب عبارت کلمه کلیدی شامل حداقل دو کلمه است.

جای کلمه کلیدی اولیه خود را در صفحه نمایش خود را به آدرس

هنگامی که شما ایجاد یک PPC آگهی URL به صفحه وب خود را نمایش داده خواهد شد در زیر تیتر. این به شما می دهد فرصت برای اضافه کردن کلمه کلیدی خود را. شما هم می تواند تغییر نام و آدرس خود را برای مطابقت با کلمه کلیدی خود را و یا ایجاد یک تغییر مسیر.

یک پیشنهاد ویژه آگهی خود را در

اولین چیزی که مردم را ببینید پس از انجام یک پرس و جو جستجو است, عناوین تبلیغات و نتایج جستجو. این عناوین در حال پررنگ بزرگ و آسان برای خواندن. استفاده از این را به نفع خود با قرار دادن یک پیشنهاد ویژه در تیتر از آگهی خود را.

شما می توانید ذکر است که شما در حال اجرا یک ارتقاء ویژه ارائه تخفیف و یا ارائه برخی از فرم های دیگر از پس انداز. مردم به طور غریزی به این عناوین دیگری نگاه کنید در حالی که قبل از آنها ممکن است به سادگی میگردین گذشته آگهی.

مطمئن شوید که شما با استفاده از دستور زبان مناسب

دستور زبان مهم است که در تمام جنبه های بازاریابی اینترنتی شامل تبلیغات PPC خود را. شما بعد از نوشتن تیتر و متن توصیفی, شما نیاز به بررسی املا و دستور زبان. شما می توانید کپی و چسباندن آگهی خود را به یک واژه پرداز خود را انتخاب و با استفاده از ساخته شده است در spell checker.

دستور زبان مناسب نیز به معنای استفاده از سرمایه به درستی. شما همین حالا شروع یک جمله با حروف کوچک نامه. این نیز به آگهی خود را کپی کنید. سه گانه بررسی هر کلمه و خط آگهی خود را کپی کنید. شما فقط باید چند خط برای بررسی پس هیچ بهانه ای برای اشتباهات املایی و دستور زبان.

آزمایش و مقایسه خود PPC تبلیغات

گام نهایی برای افزایش کلیک کنید از طریق نرخ تبلیغات PPC خود را به آزمایش و مقایسه تبلیغات خود را. شما به راحتی می توانید ایجاد تبلیغات متعدد برای همان مبارزه است. دو یا سه جداگانه تبلیغات که یکسان هستند یکی از تفاوت. شما می تواند تغییر تیتر یا متن توصیفی از هر آگهی.

پس از دو یا سه روز خود را در حال اجرا تقریبا یکسان تبلیغات نگاه کنید کلیک کنید از طریق نرخ هر آگهی. شما باید قادر به فورا مشخص است که آگهی به حال بهتر کلیک کنید از طریق نرخ. خلاص شدن از تبلیغات دیگر. شما می توانید همچنان به استفاده از این روش به نیشگون گرفتن و کشیدن شما تبلیغات و افزایش موفقیت خود را.

به عنوان نکته نهایی شما همچنین باید نگاهی به آنچه که مردم دیگر در حال انجام است. انجام یک جستجو برای کلمات کلیدی هدف خود را و نگاه در تبلیغات است که به نظر می رسد. این خود بزرگترین رقبای. استفاده از این برای دریافت بینش به چه کار می کند.

افزایش PPC آگهی کلیک کنید از طریق نرخ خواهد شد کمک به شما در استفاده بهتر از کمپین تبلیغاتی خود را.

[ad_2]

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *