[ad_1]

پدیده های “جعلی اخبار” ممکن است اسیر تخیل آمریکایی ها در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری و بعد از آن تحقیق و تفحص از روسیه's تلاش برای نوسان انتخابات به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از اخبار جعلی در Facebook در میان طرح های دیگر.

حقیقت این است که جعلی و یا حقه باز خبری شده است در اطراف به عنوان یک ابزار برای مدتی و توسط بسیاری به گسترش تبلیغات و تئوری های توطئه برای بسیاری از سال قبل به سال 2016 انتخابات. وب سایت از جمله InfoWars و Brietbart در میان دیگران شده اند پخش خبر جعلی است که پشتیبانی از برنامه های خود را.

اما آن را تبدیل به یک سیاسی و اجتماعی موضوع پس از انتخابات و فقیر Facebook تبدیل به پوستر فرزند از وب سایت هایی که افتاد برای این طرح است.

به تازگی رسانه های اجتماعی شرکت است اعتراف به اشتباهات خود و در تلاش است تا همه چیز را درست و با مشترکین خود را. آن است که در حال حاضر ضعیف phoney اخبار مقالات که در حال رفتن به Facebook از طریق اعضای خود خوراک خبری است. آن است که با استفاده از هوش مصنوعی برای رسیدن به این.

این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی کلمات یا عباراتی که ممکن است معنی است که یک مقاله است که در واقع جعلی است. داده ها برای این کار این است که بر اساس مقالات که Facebook اعضای پرچم به صورت جداگانه به ساختگی بودن داستان است.

این تکنولوژی در حال حاضر با استفاده از چهار روش به نقطه جعلی اخبار. آنها عبارتند از:

  • نمره صفحات وب است. برای اولین بار به استفاده از این روش گوگل. آن را با استفاده از حقایق برای ایجاد یک نمره برای وب سایت. بدیهی است که به ثمر رساند وب سایت است که یک عمل در حال پیشرفت است. در عین حال به عنوان گوگل انجام شده است این فناوری به طور قابل توجهی رشد کرده است.
  • وزن حقایق است. این روش با استفاده از زبان طبیعی پردازش موتور به بررسی موضوع داستان. هوش مصنوعی با استفاده از مدل های دیگر می یابد اگر سایت های دیگر هستند گزارش همان حقایق است.
  • پیش بینی اعتبار. این روش مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از پیش بینی تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین به پیش بینی اعتبار از وب سایت ها با توجه به تعدادی از ویژگی های از جمله نام دامنه و الکسا وب سایت رتبه.
  • کشف پر شور کلمات. خبر جعلی طرفداران استفاده کرده اند پر شور سرفصل به گرفتن بهره از مخاطبان بالقوه. این روش می یابد و پرچم جعلی اخبار با استفاده از کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل ترافیک.

واقعی تشخیص این نوع مقالات بر اساس هوش مصنوعی است تلاش دشوار است. البته تجزیه و تحلیل داده های بزرگ درگیر است اما همچنین نگرانی صحت اطلاعات. شناسایی آن است که در واقع درگیر با تعیین حقیقت از داده ها. این می تواند انجام شود با استفاده از روش وزن حقایق است. چه اتفاقی می افتد اگر یک خبر جعلی به نظر می رسد مقاله در صدها نفر از وب سایت در همان زمان ؟ تحت این شرایط با استفاده از روش وزن حقایق ممکن است باعث AI به تعیین که داستان مشروع است. شاید با استفاده از روش پیش بینی اعتبار در رابطه با وزن حقایق کمک می کند اما هنوز هم وجود دارد می تواند مشکلات. برای مثال قابل اعتماد منبع خبر وب سایت است که به't را هم به بررسی یک خبر می تواند آن را انتخاب کنید تا با فرض این که درست است.

آن's آشکار است که با استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی این مقالات نیاز بیشتر توسعه است. تعدادی از سازمان های درگیر در بهبود AI's قابلیت. یکی از این استقرار است که درگیر دانشگاه وست ویرجینیا است.

نی دانشکده رسانه در همکاری با بنیامین M. Statler دانشکده مهندسی و منابع معدنی از دانشگاه وست ویرجینیا ایجاد کرده است که البته آن متمرکز شده است و با استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی phoney اخبار.

دانشجویان ارشد گرفتن علوم کامپیوتر دوره انتخابی در حال کار در تیم به توسعه و پیاده سازی خود AI برنامه نیز درگیر در این پروژه است.

گروه دیگری شناخته شده به عنوان جعلی اخبار چالش همچنین در پیگیری یک راه برای AI با موفقیت به مبارزه با اخبار جعلی. آن است که یک سازمان مردمی بیش از 100 داوطلب و 71 تیم از دانشگاه و صنعت برای رسیدگی به این مشکل خبر جعلی. این ابزار در حال توسعه برای کمک به مردم واقعیت بررسی و شناسایی تقلبی اخبار.

به عنوان سازمان کار بر افزایش هوش مصنوعی برای پیدا کردن این داستان ها وجود دارد و ابزارهای مختلفی که در دسترس هستند برای حمله به یک ضربه در برابر آنها. این خدمات عبارتند از:

  • سنبله است که شناسایی و پیش بینی برک آوت و ویروسی داستان و با استفاده از داده های بزرگ به پیش بینی آنچه که در حال رفتن به درایو نامزدی.
  • Hoaxy است که یک ابزار است که کمک به کاربران برای شناسایی جعلی وب سایت های خبری.
  • Snoopey است که یک وب سایت است که کمک می کند تا شناسایی phoney اخبار.
  • CrowdTangle است که یک ابزار است که کمک می کند تا نظارت بر محتوای اجتماعی.
  • Meedan که یک ابزار است که کمک می کند تا به بررسی اخبار شکستن آنلاین.
  • Google Trends که مانیتور جستجوها.
  • لا رمز گشایی از لوموند است که یک پایگاه داده از اخبار جعلی و واقعی اخبار وب سایت.
  • Pheme که یک ابزار است که تایید صحت تولید شده توسط کاربر و محتوای آنلاین.

[ad_2]

Source by Robert K Janis



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *