[ad_1]

اساسا وجود دارد دو راه برای گرفتن وب سایت خود را قرار داده به طوری آن را می توان در طول یک موتور جستجو پرس و جو: قرار دادن پرداخت و آلی (رایگان) رتبه بندی است. انجام تحقیقات کلمه کلیدی بسیار مهم برای هر دو, اما از آن است که با نزدیک شدن به همان شیوه. برای قرار دادن تمرکز خود را باید در از دست دادن پول نیست با هدف قرار دادن بسیار رقابتی کلمات کلیدی. هنگامی که با استفاده از قرار دادن رایگان از طریق مقالات و پست های وبلاگ و/یا تصویری انتخاب کلمه کلیدی باید خیلی بیشتر استراتژیک و باید به در نظر گرفتن عناصر مختلف است. پس ما را بررسی مناسب ترین جنبه های موثر پژوهش و کلمه کلیدی به خصوص به عنوان آن مربوط به بازاریابی.

اول ما نیاز به درک آنچه که به معنای یک “کلمات کلیدی دم بلند”. همانطور که می دانید یک کلمه کلیدی است که کلمه یا عبارت است که کسی که انواع زمانی که آنها در حال انجام یک جستجو در موتور های جستجو. خوب یک مدت طولانی دم کلمه کلیدی عبارت کلیدی است که شامل توصیفی یا تقویت شرایط که کلمه کلیدی متمرکز تر و باریک. مثلا اگر محصول خود را در نوشیدنی های انرژی است و سپس با استفاده از فقط “نوشابه انرژی زا” به عنوان کلمه کلیدی خود را احتمالا بیش از حد وسیع است. آنچه که بدان معنی است که وجود خواهد داشت مقدار زیادی از رقابت و از آن خواهد شد بسیار سخت را برای شما برای قرار دادن در صفحه اول گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگر به خصوص اگر با استفاده از آلی با استفاده از رتبه بندی است. با استفاده از یک کلمه کلیدی مانند “ویتامین پر از نوشیدنی های انرژی” ممکن است آن را بیشتر قابل کنترل تا آنجا که به این رقابت ها می رود. که به معنی آن خواهد بود آسان تر برای شما برای رسیدن به قرار دادن خوب است که در آن کلمه کلیدی.

در حال حاضر که ما روشن است که در اینجا راه مناسب برای انجام موثر پژوهش و کلمه کلیدی برای بازاریابی و یا هر نوع دیگر از آلی قرار دادن روش. شما نیاز به دسترسی به ابزار تحقیقات کلمه کلیدی. من با استفاده از دو ابزار عالی است که 100 ٪ رایگان: Google Keyword Tool خارجی و Freekeywords نسخه Wordtracker. با این ابزار شما نوع در کلمات کلیدی مورد نظر که می خواهید به هدف قرار دادن. آنها را به شما نشان می دهد قوانین و مقررات مربوط به کلمه کلیدی شما در تایپ, همراه با برخی از اطلاعات آماری است که به شما نشان می دهد که آیا مردم در واقع به دنبال این مدت یا نه. شما می خواهید به دنبال کلمات کلیدی که درخواست شده در موتور جستجو, اما نه لزوما بیشترین جستجو را به عنوان رقابت خواهد بود بیش از حد بزرگ!

هنگامی که شما را انتخاب کرده اند برخی از کلمات کلیدی شما ممکن است علاقه مند در استفاده از بازگشت به موتور جستجو و نوع در کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید. شما می خواهید به دنبال دو چیز است: نتیجه حجم و نوع خواص رتبه بندی برای کلمات کلیدی. اجازه بدهید توضیح دهم. در زیر جعبه جستجو شما را پیدا خواهد کرد یک شماره به تعداد کل نتایج جستجو برای آن کلمه. من پیشنهاد می کنم شما با قرار دادن کلید واژه در بین علامت نقل قول که به شما تعداد دقیق نتایج آن با استفاده از کلمه کلیدی دقیقا همانطور که شما قصد استفاده از آن است. آنچه شما می خواهید برای پیدا کردن تصویری بازاریابی و رتبه بندی آلی است که یک کلمه کلیدی است که هنگامی که قرار داده در نقل قول بازده بیش از 50,000 نتایج. این سناریوی ایده آل است که به عنوان نزدیک به 5000 نتایج به عنوان امکان پذیر است. پس از آن شما می خواهید برای دیدن اینکه آیا فیلم های دیگر رتبه بندی می شوند که در صفحه اول است. ببینید گوگل و تی او موتور های جستجو مانند انواع بنابراین اگر وجود دارد فیلم های دیگر شانس خود را کاهش خواهد یافت. اگر وجود دارد هیچ ویدئوها که در صفحه اول, پس از آن شانس خود را برای قرار دادن که در صفحه اول در واقع کاملا خوب است!

موثر پژوهش و کلمه کلیدی برای بازاریابی یک علم نیست, اما آن را به زمان و تمرین است. از آن خواهد شد به خوبی به ارزش تلاش اگر چه هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید در یک صفحه از گوگل بدون پرداخت یک درصد. نویسنده این مقاله یک آموزش تصویری در مورد این موضوع که ممکن است مفید باشد اگر شما هنوز هم سوالات. که آموزش را می توان در وبلاگ خود که ذکر شده در جعبه منبع. بهترین راه برای به دست آوردن مهارت در این تکنیک, و دیگر هیچ, اگر چه, این است که فقط به آن را دریافت کنید. بنابراین بروید و آن را انجام داده! از آن لذت ببرید!

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *