متا تگ بهینه سازی یکی از اصلی فرآیندهای درگیر در بهینه سازی موتور جستجو وب سایت خود را. این مقاله کمک خواهد کرد که شما را در درک آنچه در حال متا تگ ها و چگونه آنها را می توان بهینه سازی شده برای بهبود رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو.

چه متا تگ ؟

متا تگ ها هستند که بخشی از برنامه نویسی HTML صفحه خود را. برخی از آنها حاوی اطلاعات مربوط به صفحه وب خود را کمک به موتور جستجو برای صفحه وب خود را درک. در خود صفحه وب HTML برنامه نویسی 2 مهم HTML برچسب ها تگ عنوان و تگ توضیحات. عنوان برچسب به عنوان نام آن پیداست شامل عنوان صفحه وب خود را. به طور مشابه, توضیحات تگ شامل یک شرح کوتاه از محتوای صفحه وب خود را. بیننده می تواند البته فقط عنوان صفحه وب خود را در مرورگرهای خود را. از بهینه سازی موتور جستجو از نقطه نظر قابلیت با ارزش ترین آنها را به شما به عنوان یک صاحب وب سایت است که توانایی به نمایش گذاشتن صحیح شرح صفحه وب خود را برای موتورهای جستجو و در نتیجه کاربران آن است.

نوع دیگر وجود دارد از متا تگ ها از تگ توضیحات نیز اما از بهینه سازی موتور جستجو از نقطه نظر شما نیاز به جزئیات بیشتر تنها در مورد توضیحات متا تگ و تگ عنوان به عنوان قبلا ذکر شد. دیگر متا تگ ها در درجه اول به معنای خصوصی برای ارتباط با مرورگرها و موتورهای جستجو. متا تگ های دیگر برای مثال می توانید بگویید مرورگر آنچه “شخصیت مجموعه” استفاده کنید و یا اینکه یک صفحه وب خود امتیاز خود را از نظر محتوای بزرگسالان. برای مثال روبات متا تگ استفاده می شود برای جلوگیری از صفحه وب خود را از ایندکس شده در همه. در حال حاضر شما اجازه می دانم که عنوان و توضیحات متا تگ ها کمی بیشتر به درک تاثیر خود را و چگونه آنها می توانند کمک برای SEO وب سایت خود را.

برچسب عنوان

HTML از تگ عنوان است نه یک متا تگ, اما آن را به ارزش آن بحث و گفتگو با این توضیحات متا تگ از آن است که بسیار مهم برای بهینه سازی موتور جستجو وب سایت خود را. هر متنی که شما در تگ عنوان بسیار مهم است برای موتورهای جستجو. این متن را تعیین می کند چگونه یک موتور جستجو ممکن است تصمیم به رتبه صفحه خود را. تمام خزنده استفاده از این متن در برچسب عنوان خود را به عنوان صفحه خود را در لیست خود را. بنابراین مهم است که شما با قراردادن کلمات کلیدی مناسب در عنوان خود را نگه داشتن آن را واضح و روشن در همان زمان. برای مثال اگر شما در کسب و کار فروش اتومبیل تگ عنوان صفحه که در آن یکی می توانید تمام جزئیات یک مدل خاص نباید فقط باید نام مدل اما همچنین باید حق كليد واژه مرتبط با خرید و فروش ماشین.

متا تگ توضیحات

متا تگ توضیحات یک ابزار شما می توانید استفاده کنید برای تحت تاثیر قرار چگونه صفحه خود را در خزنده است که پشتیبانی از تگ. در حالی که نوشتن این توضیحات نیاز به مراقب باشید که شامل تمام حق اولیه و ثانویه کلمات کلیدی و همچنین محتاط در مورد تکرار کلمات کلیدی دیگری که شما ممکن است در نهایت گرفتن صفحه خود را نادیده گرفته و توسط خزنده به عنوان هرزنامه. این توضیحات به طور کلی 200 تا 250 کاراکتر ممکن است توسط موتورهای جستجو نمایه اما تنها یک قسمت کوچکتر از این ممکن است نمایش داده می شود. همه موتورهای جستجو با استفاده از توضیحات ارائه شده در تگ توضیحات. برای مثال گوگل نادیده متا تگ توضیحات و به جای آن به طور خودکار تولید خود توضیحات برای صفحه وب خود را. هنوز مهم است که به دلایل دیگر مانند; این چیزی است که وب دایرکتوری ها نمایش عنوان صفحه خود را چگونه در نتایج جستجوی خود را. پس این چیزی است که نمایش داده خواهد شد به بیننده اطمینان حاصل شود که آن را حس می کند به عنوان یک خواننده. نه به سادگی لیست کلمات کلیدی در اینجا. همچنین یکی دیگر از نکته لازم به ذکر است که کلمات کلیدی ذکر شده در توضیحات خود را باید در حال حاضر در محتوای آن صفحه دیگری داشتن کلمه کلیدی در تگ توضیحات به شما کمک کند در جستجوگرها خود را ورزش.

همه در همه, می توان نتیجه گیری کرد و گفت که هر دو تگ عنوان به عنوان به خوبی به عنوان تگ توضیحات باید به خوبی نوشته شده است نگه داشتن در ذهن حق اولیه و ثانویه کلمات کلیدی.



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *