[ad_1]

آن's آسان به نقطه یک تازه کار در جستجوگرها و در مورد لینک های انجمن را ساخت. به عنوان آسان به عنوان لکه بینی یک عروس, در راه به کلیسا. این مردم هستند که می خواهند برای رسیدن به بهینه سازی موتور جستجو صنعت اما تنها نیمی از دانش – در صورتی که.

داستان معمولا می رود که فرد X از خواب بیدار یک روز صبح و تصمیم می گیرد برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO. گشت و گذار در اینترنت نشان می دهد چند نکته که به نظر می رسد مشابه – SEO مردم فراموش ساختمان لینک برای مشتریان خود و انجمن ها به یک محل عالی برای انجام این کار است. پس از آن است که یکی دیگر از “بهینه سازی موتور جستجو گورو” متولد شده است.

یک دستمالی کردن در اطراف برای پیدا کردن اولین مشتری و سپس آن را's off به انجمن ها برای یک زندگی روزمره پیوند ساختمان است. چند ماه پایین خط هیچ چیز کار می کند و آنها تعجب که چرا. مشتری خود را است تعجب که چرا آنها همیشه جدا با پول نقد.

بنابراین چه چیزی می رود اشتباه است ؟

چگونه لینک انجمن کار ساختمان

اول اصول اولیه. خزنده موتور جستجو مانند صفحات با تعداد زیادی از محتوای اصلی است که به دنبال یک موضوع خاص به دلیل آنها می توان به وضوح نمایه با اعتماد به نفس. مطالب خوبی نیز جذب طبیعی و لینک از دیگران, که پس از آن رتبه صفحه و حتی بالاتر.

یک مکالمه خوب می تواند به افزایش به بالای نتایج جستجو است که به معنی هر لینک در صفحه را نیز حمل مقدار زیادی از وزن. این چیزی است که جذب ساخت لینک در انجمن ها.

موتور جستجو optimisers هستند یا تلاش برای دریافت یک لینک به نظر خود و یا با استفاده از یک ', امضا,' – یک خط کوتاه نمایش داده می شود پس از هر نظر آنها را و جایی که آنها مجاز به جای لینک کلیک کنید – معمولا بین دو و چهار.

چگونه به انجام فروم ساختمان پیوند به درستی

در اینجا چیزی است که برای جلوگیری از:

محتوای کوتاه – اگر شما یک پاسخ در فروم شما کمک نمی کند به یک متن غنی صفحه با محتوای اصلی و این چیزی است که موتورهای جستجو ، یک مثال کلاسیک من هر روز فروم سوال “من می خواهم به یک متخصص SEO هر راهنمایی?” است که به دنبال یک پاسخ “شما نیاز به انجام پیوند ساختمان ها خوب هستند”. پاسخ کوتاه مثل این برنده't راهنما صفحه: رسیدن به یک رتبه بندی قوی در آینده به دلیل کمی وجود دارد که محتوای اصلی تا لینک از آن خواهد شد کمی از ارزش.

محتوای تکراری – به منظور دریافت یک لینک در بسیاری از جستجوگرها تازه کار نقل قول خواهد شد نظر دیگری در آن wholeety و سپس می گویند چیزی شبیه “من کاملا با این موافقم”. با انجام این کار آنها ایجاد محتوای تکراری بر روی صفحه (که خزنده don't) و بنابراین ارزش لینک خود را به هر حال.

غیر مضمون لینک – لینک در امضا باید مربوط به موضوع بحث است. اگر این فروم موضوع در مورد بهینه سازی موتور جستجو و لینک در امضای شما هستند به صورت “آدامس چکمه” و “آلی آب میوه” شما در یک جاده به هیچ جا. نه تنها شما لینک کلیک کنید برای رفتن به تخفیف شما نیز تنزل ارزش بالقوه قدرت صفحه.

چگونه خزنده موتور جستجو به عنوان خوانده شده انجمن صفحه

اجازه دهید's قرار داده است که در مجموع به درک چگونه فقیر فروم ساختمان پیوند با شکست مواجه شد. حالا تصور کنید که یک خزنده موتور جستجو و یا ربات های آینده به جستجوگرها صفحه انجمن. در اینجا این است که چگونه آن فکر می کند:

  • آه! دوست داشتنی صفحه ای در مورد بهینه سازی موتور جستجو
  • Hmm. نه خیلی متن اما من قطعا درک موضوع
  • آه! یک لینک به “آدامس چکمه” و یکی از “میوه های آلی آب”. که's ربطی به مکالمه – به نظر می رسد کمی spammy به من'll چشم پوشی از آن لینک کلیک کنید اما من'm در حال حاضر نیز مشکوک در مورد این صفحه
  • چه's این ؟ برخی از مطالب تکراری? I'm بسیار مشکوک در حال حاضر
  • خوب من'll قرار داده و این را در شاخص در موقعیت 40,000,000 برای جستجوی عبارت “SEO”

در خلاصه فروم ساختمان پیوند می تواند حمل وزن بزرگ در بهینه سازی موتور جستجو, اما نه زمانی که آن را's انجام شده توسط یک تازه کار.

[ad_2]

Source by Tim H. Hill



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *