لیست جدید pbn ها

کسب و امور به جهت پیشرفت بایستی روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از رویکرد های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و کار اینترنتی است.
برای تولید یک وب وبسایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. او‌لین کاری که باید در همین حوزه انجام دهید همین است که یک نام اینترنتی عالی و جذاب تعیین کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت کسب و کار شما منطقی است و باید املای آن درست و خوانا باشد و از لغات نا آشنا استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 مورد مضاعف حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب سایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و چندین قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه خط مش منطقی و اساسی

البته وب وب سایت می بایست از لحاظ ظاهری قشنگ باشد. ولی مهمتر از آن، در آغاز بایستی شیوه کار حیاتی تارنما خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خود را گزینش کنید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، می بایست تعیین نمایید که چه برنامه ای به جهت تارنما خود در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز برای سایت و هم برای بهینه سازی سایت برای گوگل اهمیت است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را نیز در لحاظ می گیرد.
به این دلیل بایستی از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که اشخاصی که از تارنما شما تماشا می کنند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را فهم و شعور نمایند و همچنین در درجه بندی google قرار بگیرند.

2. داده ها ظریف و مرتبط دارای تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان عملکرد به جهت ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید اضطراری است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در آیتم به دست آوردن و عمل خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در مورد دسته کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک محصول است، می بایست تصاویری حیاتی کیفیت خوب برای تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی کار می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست کل کارها و کارهای انجام شده را اساسی جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وبسایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در گزینه کیفیت این تالار داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید مهم ارسال نظر برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. سایت خویش را حساس اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به شکل فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته مفید به جهت وبسایت شما این میباشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب سایت رقبای خود را تحلیل کنید، به تیتر مثال در صورتی که به تولید و فروش پوشاک سرگرم هستید، می بایست بهترین حریف خویش را در راستا کاری خویش و وب سایت او پیدا کنید. همینطور بررسی نمایید و دلایل پیروزی او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در سایت خود به کار گیری کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی تایم ها یک یا دو جمله می تواند فراوان قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و کار خود، کلیدی ثبت اطلاعات مهم در تارنما خود، در فعالیت خویش حاذق و کار کشته باشید.

3. دیتاها تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در تارنما مطمئناً یکی از از مهمترین امور است، بدین ترتیب می بایست برگه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه کلیدی آن کمپانی چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک ورقه داده ها تماس در وبسایت خویش قرار دهید و تمام اطلاعات مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و کار خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط مهم تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب سایت به دست آوردن و فعالیت ارتقاء جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی آدرس اینترنتی و شبکه های اجتماعی خود را در وب سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در وبسایت قرار ندهید، آن‌ها می بایست بتوانند بر روی آن‌ها کلیک کنند، براین اساس حساس کلیک بر روی آیکون های کانال های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد صفحه شوید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی گوشی های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از لغت ها اختصاری بی فایده هست و وبسایت فارغ از استراتژی مشخص و معلوم بی معنا و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های درست و منطقی برای صفحات مختلف وبسایت خود استعمال می کنید. به عنوان مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا دارای ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام بسط یک راهکار استراتژیک به جهت تارنما خود، باید راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت مبادرت در نظر بگیرید. این بدان معنی است که آنچه مردم دوست دارند در وبسایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به ورقه آیتم علاقه خود در هر کاغذ از وبسایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به تارنما خویش بپیوندید، به آدرس اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را تماشا کنید، محصولات خویش را بازدید کنید و …
شما می بایست هدف ها خود را در سایت خود واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از وب سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در تارنما خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد باید به طور کامل امکانات و دیتاها ضروری را به صورت آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند نتورک های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال اکثر مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما باید در آن ها عضو گردید و به دست آوردن و فعالیت خود را در سایت خود توسعه و گسترش دهید تا کسب و عمل خویش را توسعه دهید. همین هم در سئوی شما دوچندان موءثر است. عمل در کانال های اجتماعی و نمایش لینک های آن ها در وب تارنما سبب تبلیغ مارک شما می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید