این سیستم باعث میشود زانتیا بتواند ارتفاع کف خودرو از سطح زمین را به کمک یک کلید تغییر دهد، در پیچها و هنگام ترمزگیری پایدارتر باشد و البته تنها با سه چرخ (در غیاب یکی از دو چرخ عقب) در شرایط پایدار به حرکت خود ادامه دهد. همچنین برخوداری از این سیستم تعلیق باعث شده تا زانتیا در برابر ناهمواریهای جاده عکسالعمل خوبی از خود نشان دهد و مانع از ورود ضربات جاده به کابین شود. ریمپ کردن ECU را مکانیکی های تست انژکتور انجام میدهند ، کافی است برای این کار از یک نفر بپرسید نزدیکترین تست انژکتور کجاست؟ در مقابل ماکسیما تمام ویژگیهای فنی خود را در پیشرانه 3.0 لیتری 24 سوپاپ 227 اسب بخاری در دور 6400 و 288 نیوتون.متری در دور 3600 خلاصه کرده است. این دو خودرو از لحاظ فنی هیچ فرقی با همدیگر ندارند و هر دو از پیشرانه TU5 و جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده میکنند.

علاوه بر این ، به دلیل حضور بلند مدت پژو پارس سال در بازار داخلی ، مشکلی از بابت قطعات و خدمات نخواهید داشت. هدرز در واقع سیستم استخراج گاز و دود از داخل موتور میباشد ، متاسفانه منیفولد اورجینال اتومبیل ها نمیتوانند این گازها را به صورت کامل از موتور خارج نمایند و در نتیجه توان موتور کمتر شده که در نهایت منجر به کاهش شتاب میگردد ، اما زمانی که هدرز را نصب میکنید تفاوت را کاملاً حس میکنید به نوعی که در تعویض دنده و همچنین در دورهای بالا گپی نخواهید داشت و توان خروجی بیشتری از موتور خواهید دید چراکه گازها به صورت کامل از موتور خارج میشوند. زانتیا اگرچه به تیزی ماکسیما نیست اما همچنان با قرارگیری در بازه زمانی کمتر از 10 ثانیه خودرویی تند و تیزی به حساب میآید. صفحه و دیسک بر روی یکدیگر قرار دارند و با هم کارایی کلاچ را تکمیل میکنند ، به عبارت دیگر این صفحه دیسک است که میتواند خودرو شما را بسیار روان یا بسیار بدکار جلوه دهد ، حتی ممکن است شما گیربکس بدون ایراد و عالی داشته باشید اما صفحه دیسک رو به اتمام باشد و در نتیجه در هنگام شتاب اولیه بدنه خودرو دچار لرزه شود.

این محصول از خودروسازی نیسان در ایران به نام ماکسیما شناخته شد اما نام اصلی آن سفیرو است. توربوفن ها چند نوع هستند که شامل توربو فن های طرح که نسخه اورجینال نبوده و بسیار شکننده هستند که در فشار زیاد جریان هوا بعد از مدتی دچار شکستگی میگردند و یا اینکه بلبرینگ آنها دچار نقص میگردد ، نسخه دیگر نیز simota میباشد که خود دارای نسخه های اصل و بدل هستند. این سیستم تعلیق از نوع هیدرونئوماتیک (Hydropneumatic/ به معنای هیدرولیکی-بادی) و از ابداعات شرکت سیترون است که در بسیاری از محصولات این شرکت به کار گرفته شد. نمونه فول آپشناین خودرو از سانروف نیز برخوردار است، که به زیبایی نمای ظاهری و کابین آن کمک شایانی کرده است. افزایش شتاب خودرو یکی از مواردی است که معمولاً افراد حساس که از شتاب خودرو خود راضی نیستند به دنبال آن هستند که ما در این پست کاملاً این موضوع را بررسی کرده ایم و راهکارهای ایده آلی برای این کار به شما پیشنهاد خواهیم داد تا بتوانید شتاب خودرویتان را افزایش دهید. ماکسیما اما هنوز هم از جادارترین و قدرتمندترین سدانهای بازار ایران است که کمتر رقیب داخلی توان رویارویی با آن را دارد.

هدرز را میتوانید از لوازم اسپرت تهیه کنید ، البته نکته هایی نیز وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. هدرز میتواند در دورهای بالا بسیار به ماشین شما کمک کند و شتاب کلی خودرو را در سرعت های بالاتر بهبود میبخشد ، البته این بدین معنی نیست که شتاب صفر ماشین افزایشی نخواهد داشت ، شتاب کلی ماشین یعنی حتی در شرایطی که شما از صفر شروع به حرکت میکنید نیز این شتاب را حس خواهید کرد. سیستم تعلیق، هیدرولیک فرمان، ترمز و تنظیم ارتفاع در زانتیا از مدار مشترکی بهره میگیرد که همگی از طریق پمپ هیدرولیک فرمان و روغن LHM تغذیه میشوند. چراغ ترمز سوم در بالای شیشه عقب قرار دارد و چراغ های عقب نیز دودی نیستند. چراغ عقب این خودروها بصورت فابریک دودی بود. تغییر گیربکس معمولاً برای خودرو 405 ، پرشیا ، سمند توصیه میگردد چراکه موتور این خودروها به صورت کامل با گیربکس زانتیا همخوانی دارد ، یعنی در واقع شما گیربکس اورجینال را با گیربکس زانتیا یا همان گیربکس ربز دنده 1975 تعویض خواهید کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با موتور زانتیا وب سایت خود باشید.

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *