[ad_1]

گوگل به طور مداوم راه اندازی به روز رسانی الگوریتم جستجوی کلمه کلیدی مناسب بهینه سازی در صفحات وب ما مهم تر می شود در حال حاضر از همیشه. کلمه کلیدی مناسب بهینه سازی مستلزم نیست overstuffing خود را هدفمند کلمات کلیدی در صفحات خود. بلکه مستلزم یک رویکرد جامع برای تحقیقات کلمه کلیدی همراه با معنایی طبیعت نمایه سازی توسط موتورهای جستجو است.

اصطلاح “معنایی طبیعت” مربوط به موتورهای جستجو نمایه سازی معنایی قابلیت های. است که چگونه موتورهای جستجو در درک آنچه شما دنبال آن هستید از طریق کلمات کلیدی و یا روز شما با استفاده از جستجو در وب است. برای مثال شما با تایپ “ملکه سالگرد” در نوار جستجو از گوگل یا بینگ, موتور جستجو را نشان می دهد نتایج حاوی این keyphrase. موضوعاتی که موتورهای جستجو به اعتقاد بیشتر مربوط به keyphrase در بالای SERPs. این به احتمال زیاد شامل جدید ترین جشن الماس ملکه U. K یا سالگرد عروسی خود را. به منظور استفاده از این نمایه سازی رفتار از موتورهای جستجو ما باید یک رویکرد جامع در پژوهش و کلمه کلیدی. در اینجا برخی از راهنمایی در انجام این کار است.

1. ایجاد یک لیست از کلمات کلیدی مرتبط و یا روز

ایجاد یک لیست از نزدیک و مرتبط با کلمات کلیدی است که شامل تغییرات از کلمات کلیدی شما می خواهید به مرتبه و برای. البته این تغییرات باید ولگرد نه خیلی دور از معنای اصلی خود را از کلمات کلیدی هدفمند.

شما ممکن است در نظر گرفتن روز ظاهر می شود در پایین از گوگل صفحات نتیجه جستجو در “جستجو های مرتبط.” پس از این عبارات در نظر گرفته شده توسط گوگل به عنوان “مرتبط” به احتمال زیاد بر اساس نمایه سازی معنایی مشاهده بهتر است برای شروع به تحقیقات کلمه کلیدی خود را در آنها.

2. ساخته شده است یک لیست از حمایت از کلمات کلیدی

پس از لیست معنایی کلمات کلیدی خود را گسترش لیست از جمله حمایت از کلمات کلیدی. این کلمات کلیدی باید حمایت از این مفهوم خود را ذکر شده معنایی کلمات کلیدی. خود را در حمایت از کلمات کلیدی را افزایش می دهد شانس خود را در سایت گنجانده شود در SERPs تولید شده توسط خود را هدفمند کلمات کلیدی و کلمات کلیدی موضوعی مرتبط با این کلمات کلیدی هدفمند.

این keyphrase “جستجوگرها رتبه” برای مثال می تواند توسط افرادی که به دنبال یک ابزار آنلاین رایگان برای بررسی رتبه سایت خود را; کسانی که می خواهند به یاد بگیرند که چگونه رتبه یا جستجوگران که می خواهید برای بهینه سازی مطالب خود را برای دریافت رتبه بالاتر. پس این همه امکان جستجو در موضوعات حمایت از مفهوم “بهینه سازی سایت, رتبه,” بنابراین می تواند به عنوان منابع مورد استفاده از کلمات کلیدی موضوعی مرتبط با کلمات کلیدی هدف خود را.

3. ایجاد بنیادی کلمات کلیدی که در آدرس امکان جستجو نمایش داده شد

اگر هدف اصلی از جستجوگران برای بررسی رتبه سایت خود ما نیز می تواند فکر می کنم از آنچه در آینده خواهد آمد در ذهن خود پس از دانستن است که ارزش رتبه سایت خود را کم است. آنها ممکن است مایل به یادگیری جستجوگرها استراتژی های پژوهش و کلمه کلیدی و یا کلمه کلیدی مناسب بهینه سازی. بر اساس ممکن است نمایش داده شد که ممکن است بوجود می آیند, شما می توانید بنیادی کلمات کلیدی که باید در نوشتن مطالب خود را. این امر نه تنها به بهبود سایت و شانس داشتن رتبه بهتر در SERPs اما افزایش جستجوگران تجربه به عنوان.

4. ایجاد محتوای خود را بر اساس لیست

پس از خود معنایی کلمه کلیدی تحقیق رئوس مطالب خود را بر اساس لیست خود را از کلمات کلیدی/روز. البته, شما نیاز به اولویت بندی خود را از کلمات کلیدی هدفمند و سپس خود را در حمایت از کلمات کلیدی و در نهایت خود بنیادی کلمات کلیدی. همیشه به یاد داشته باشید که گوگل به نفع محتوا است که باعث افزایش تجربه کاربر. از این رو در ایجاد محتوا همیشه نوشتن برای منافع خود را به بازدید کنندگان بالقوه قبل از اینکه به فکر بهینه سازی محتوا برای رتبه بندی موتور جستجو بهتر.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *