طرح تبلیغی طه اجرا می‌شود

[ad_1]

ایسنا/قم خدمات هنری رسانه‌ای به مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در قالب طرح تبلیغی طه اجرا می‌شود.

مهدی شریفی مدیر خانواده عقیق در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تبلیغ سنتی در ماه مبارک رمضان انجام نمی‌شود یا اگر انجام شود به شکلی کاملا محدود است. لذا خانواده عقیق در قالب طرح تبلیغی طه به ۱۱۴ نفر از مبلغان، قرآنیان و فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی خدمات هنری – رسانه‌ای ارائه می‌نماید تا بتوانند از طریق فضای مجازی به تبلیغ معارف دین بپردازند.

وی افزود: این خدمات به صورت کاملا داوطلبانه و رایگان بوده و شامل مواردی همچون آموزش، مشاوره، تأمین محتوا، کمک به فرآوری و تولید محصول مناسب فضای مجازی، امکانات و تجهیزات(استودیو، دوربین، باکس تدوین و…) و… است.

شریفی با اشاره به تولیدات هنری – رسانه‌ای خانواده عقیق در سالیان گذشته گفت: بیش از ۱۱۱۴ محصول فرهنگی قرآنی مناسب انتشار در فضای مجازی در طول سال‌های گذشته در خانواده عقیق در قالب‌ها و موضوعات متنوع تولید شده است که بخشی از آن‌ها را در اختیار مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی قرار می‌دهیم تا مشکل کمبود محتوا در رمضان امسال نداشته باشند. وی افزود: برای این امر مجموعه‌ای کارشناسان محتوایی و هنری جدولی بر مبنای روزهای ماه رمضان آماده کردند و این محتوا را در سایتی بارگزاری کرده تا در اختیار همه علاقه‌مندان قرار بگیرد. وی افزود: ۴۰ پیشنهاد به مبلغان و فعالان فرهنگی نیز آماده شده و در قالب بسته روشنا در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شایان ذکر است خانواده عقیق مجموعه‌ای خصوصی، غیرانتفاعی و مردمی، متشکل از مجموعه‌ای از طلاب حافظ قرآن و دانشجویان هنری – رسانه‌ای است که از سال ۱۳۹۳ به فعالیت می‌پردازد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت بسته‌های محتوایی، بسته روشنا و استفاده از خدمات خانواده عقیق در ماه مبارک رمضان می‌توانند به سایت http://aghighfamily.com/ramazan/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *