[ad_1]

رشد ایده پشت هر کسب و کار است. به منظور برای یک کسب و کار به رشد آن باید قادر به بازار خدمات خود یا محصولات خود را به مشتریان. یک سرویس بدون مارک یا لوگو و مانند این است که یک کودک بدون نام. با این حال زیبا و با استعداد یک کودک ممکن است نام آن به ارمغان می آورد به رسمیت شناختن. این یک داستان مشابه برای یک نام تجاری.

به منظور ایجاد یک هویت منحصر به فرد نام تجاری محصول و یا خدمات بسیار مهم است. اولین گام در برندسازی خواهد بود که ایجاد یک لوگو. آرم به سادگی گرافیک نمایندگی یا نماد نام شرکت, علامت تجاری یا علامت اختصاری و استفاده می شود برای به رسمیت شناختن فوری. آرم مشتق معنای آن از نماد و هیچ چیز وجود دارد منتقل به طور مستقیم. اما در نماد نهفته است قدرت جذب و ویترین محصول و یا شرکت ممکن است. یک لوگوی خوب باید فورا تشخیص باید الهام بخش اعتماد و وفاداری تحسین و ضمنی برتری. یک لوگوی خوب است که اساسا یک مفهوم یا ارزش شرکت کاملا اجرا شده برای انتقال معنا در شخص غیر روحانی از نظر.

وجود دارد بسیاری از طراحان لوگو در اطراف اما آن است که تنها مخصوص کسانی است که می تواند خلاقانه فکر می کنم خارج از جعبه است که تفاوت را به کسب و کار شما. امروزه تعدادی از وب سایت ها نیز در دسترس هستند که در آن آرم را می توان به صورت آنلاین و این کمک کرده است بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط.

در هنگام طراحی یک لوگو قوام باید حفظ شود به طوری که از آن آسان است برای تحت تاثیر قرار دادن ذهن انسان. باید آن را معنی دار و به راحتی قابل تشخیص به عنوان یک نماد برای ماندن در ذهن مشتریان بالقوه است. لوگو باید منحصر به فرد و طراحی شده به آزمون زمان ایستاده از کل کسب و کار حول محور یک لوگو. بیشتر آرم باید به چنین مقیاس پذیر از آن است که به احتمال زیاد به استفاده از آن در هر مکان از سمت راست سربرگ به لایحه هیئت مدیره در طول دوره بازاریابی است. در حس زیبایی وحدت لازم است در میان عناصر مختلف و خوب رنگ کنتراست به منظور آسان بر روی چشم.

بنابراین طراحی لوگو یک فرایند پیچیده است که تعریف روح بسیار از کسب و کار شما. بیشتر نیازهای مشتری و ارزش شرکت باید به وضوح قابل درک و صنعت و رقبا باید تحقیق در جزئیات قبل از اینکه کار آغاز شده است.

در بسیاری از موارد مشتریان انجام شده آرم و نام تجاری است که آنها به سادگی فراموش نکنید که دقیقا در پشت آن. آن است که این کور اعتماد است که باید به دست آورد و در بسیاری از موارد از آن است که آرم و به رسمیت شناختن است که دستورات پول بیشتر از نام تجاری و یا خدمات خود را. صداقت است بنابراین بسیار مهم است به عنوان آن را حتی کمتر زمان برای نام تجاری به نفرت شود توسط افراد اگر محصول با کیفیت مطابقت ندارد انتظارات مشتری.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *