[ad_1]

عناصر کلیدی از نفوذ و اقناع

شش عنصر کلیدی از نفوذ و اقناع به گفته دکتر Robert Cialdini استاد بازاریابی و نایب السلطنه استاد روانشناسی.

آنها به شرح زیر است:

  1. دانشجویان
  2. تعهد و ثبات
  3. ضد اجتماعی
  4. میل
  5. اقتدار
  6. کمبود

با یک پس زمینه در علوم اجتماعی و رفتاری روانشناسی, من نگران هستم برای دیدن زمان زیادی گرفته شده تا با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استراتژی و تمرکز در رتبه بندی به عنوان یک جدا نظم و انضباط در خارج از یک روش در نظر گرفته شده برای محتوای وب سایت, طراحی و پیاده سازی. زمان بسیار کمی به نظر می رسد به صرف حصول اطمینان از وب سایت های تعامل با بازدید کنندگان یک بار آنها را وارد کرده اید در سایت.

با در نظر گرفتن 360 درجه نگاهی به آنچه که یک کسب و کار می خواهد برای رسیدن به, چگونه مشتریان بالقوه خود را در تعامل با آن را از طریق وب سایت خود و در پاسخ به این سوال; آیا زمان در وب سایت ارائه علیه که استراتژی – یکی می توانید بپرسید که چگونه بسیاری از وب سایت تلقی می تواند واقعا موثر است ؟ چگونه بسیاری از شش عنصر کلیدی از نفوذ و اقناع هستند در نظر گرفته است ؟ گرفتن بازدید کننده به سایت است که یک تابع مهم اما آن است که نتیجه نهایی مورد نظر.

نه تنها باید قوانین تغییر بازی را تغییر

ممکن است هنگامی که شده قوی برای اولین بار شرکت های ذکر شده بر اساس حروف الفبا در یک بخش در صفحات زرد است که چرا بسیاری وجود دارد به نام “اوج’ هر چند این ارائه شده کمی به رسمیت شناختن نام تجاری, اما آن را می تواند به شما برای اولین بار به آن می شود. اما وب نیست آنلاین صفحات زرد.

هدف به بالای رتبه بندی گوگل در یک کلی محصول یا خدمات جستجو است که به سرعت تبدیل شدن به همان تماس خود را به شرکت “Acme” در صفحات زرد و یا مانند به عنوان اولین فروشگاه در خیابان. بزرگ! مردم به خود را درب اول اما بعد از آن چه ؟ با توجه به آماری نتایج تحقیقات به طور متوسط شما باید حدود 6 ثانیه به تعامل با آنها را. اگر شما آنها رفته است. اگر بازگشت سرمایه گذاری خود را در جستجوگرها نمی توان به نشان دادن نتایج خوب است.

بیش از فقط خوب رتبه بندی موتور جستجو

برنده رویکرد در واقع به ذکر شده در صدر جستجوهای اما پس از آن به جذب و تعامل و اطلاع رسانی به بازدید کنندگان خود را در یک روشنگر راه بسیار مهم است. به توسعه درون آنها آگاهی و درک آن است که شرکت شما راه حلی برای نیاز خود را ایجاد حس همدلی بین شرکت و مشتری.

چون مطمئنا بهتر است به منظور توسعه یک مخاطب است که می خواهد به خرید از یکی که نیاز به فروش می رسد.

درک آنچه شما نیاز به درک: اندازه گیری – تجزیه و تحلیل – راه حل

چندین شرکت که شماره 1 در رتبه بندی گوگل, اما ناراضی هستند با سایت خود عملکرد پیدا کرده اند از نتیجه تجزیه و تحلیل است که آنها به سادگی به حداکثر رساندن ارتباط استراتژی های باز به آنها. امروز در حال افزایش رقابتی e-market place درست مثل خیابان های بالا یکی دیگر نمی تواند فقط به عنوان اولین فروشگاه در خیابان.

امروز سایت باید خیلی بیشتر از کسب و کار شما استاتیک نمای. برای این کار نیاز به توسعه یافته از شرکت خود را به طور کلی استراتژی بازاریابی و نیاز به برقراری ارتباط بهتر بود بیشتر جذاب شیوا و روشنگر – نسبت به رقبای خود موثر باشد.

اگر ما بازگشت به شش عنصر کلیدی از نفوذ بسیاری از سایت ها با استفاده از یک یا دو, ‘دانشجویان’ محبوب است با ارائه چیزی از ارزش ادراک شده در بازگشت برای اطلاعات تماس. هر چند اغلب بازدید کننده نمی رسیدن به آن نقطه به عنوان آنها درگیر است. ساده قرار داده, ‘میل’ نشده است تاسیس شده است. و چه در مورد دیگر عناصر کلیدی?

بسیار مهم است که تمام شش عناصر تاثیر گذاری در نظر گرفته شده در طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکت خود را و چگونه آن را به شکل بخشی از شرکت خود را به طور کلی بازاریابی ارتباطات است.

مطالب خوب است خوب SEO

یک محصول و یا خدمات ارائه ابلاغ بد نمی خواهد یک موفقیت مهم نیست که چه مدت شما در شماره 1 در گوگل.

تلاش برای دستکاری رتبه بندی موتور جستجو با لیست در صدها سایت بدون ربط از طریق شرکت در جستجوگرها است تنها بازی در شهر.

رتبه بندی شما در موتورهای جستجو نیز مشتق شده از طریق مطالب خود را با استفاده صحیح و تعداد استفاده از عبارات مربوط به احتمال زیاد واژه های جستجو. در طول زمان آن طول می کشد برای سایت خود را برای بارگذاری. خود را به نرخ گزاف گویی (تعداد بازدید کنندگان ترک پس از بازدید تنها یک صفحه). طول زمان بازدید کنندگان صرف را در سایت خود و تعداد صفحات آنها مراجعه کنید.

بسیاری تغییر کرده اما برخی از چیزهایی که نیست. بهترین آگهی برای هر شرکت است که یک مشتری راضی بوده و همیشه خواهد بود. آنها استفاده می شود قادر به بگویید که بیست نفر که به نوبه خود می تواند به بیست ، در حال حاضر در وب سایت آنها می توانید بگویید هزاران نفر که می توانم بگویم بیش از هزاران طریق انجمن ها و وبلاگ ها و توییتر و سایت های اجتماعی و توصیه سایت.

تمام این توصیه ها به درایو بازدید کننده ای که مربوط به شما و مطالب خود را که مربوط به آنها به طوری که آنها صرف زمان خود را در سایت افزایش رتبه بندی خود را در بهترین راه ممکن است ایجاد یک دایره با فضیلت. ارتباط خواهد بود بزرگ بعدی مدت در جستجوگرها.

شش عنصر کلیدی از نفوذ و اقناع خواهد بود که تمرکز مقاله بعدی با تمرکز بر چگونه آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به نفع همه کسب و کار برای اثر دراماتیک است.

با تشکر

جف Frewin

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *