[ad_1]

برای کسانی که نمی دانم, Yahoo! پاسخ این است که (به نقل از سایت رسمی خود وبلاگ) “یک محل که در آن مردم از یکدیگر بپرسید سوالات در هر موضوع و دریافت پاسخ های آمار نظرات و تجربیات شخصی.”

من تا به حال توجه زیادی به پرداخت یاهو! پاسخ تا زمانی که دنی سالیوان در مورد آن صحبت کردیم به تازگی در مارس صوتی و کنفرانس سیاتل. دنی نوشت: یک مرور کلی بسیار عالی از یاهو “شبکه های اجتماعی” خودرو اما تمرکز من در این مقاله خواهد بود تا حدودی متفاوت است.

وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات نادرست آنلاین در مورد بهینه سازی موتور جستجو. SEO بسیار چالش برانگیز است / همیشه در حال تغییر موضوع برای یک تازه وارد به درک. نوچه اغلب درک نمی کنند که بسیاری از جستجوگرها اطلاعات در اینترنت است یا نادرست و منسوخ شده و یا مغرضانه. اگر چه منابع آنلاین مانند مرجع تخصصی ارائه اطلاعات دقیق در مورد SEO (اگر شما به اندازه کافی سخت نگاه و یا سوال شما پاسخ داده شده توسط عضو مورد اعتماد) بسیاری از آنها بسیار تهدید آمیز برای مردم به دنبال دانش پایه که به طور منظم در حال حاضر دارای.

آیا آن را نمی شود خوب اگر پایه (و پیشرفته تر) اطلاعات در جستجوگرها می تواند خواسته و با دقت پاسخ داده در باز استرس-رایگان آنلاین محیط زیست ؟ شاید یاهو! پاسخ این است که چنین جایی.

من حزب پیوست و شروع به پرسیدن برخی از پایه جستجوگرها سوالات:

من بهتر از رتبه بندی موتور جستجو به صورت دستی با ارسال وب سایت من و یا با استفاده از نرم افزار ارسال?

بهترین راه من می توانم من پوکر جدید سایت به بالای گوگل ؟

اینها نمونه سوالات تازه وارد از من خواسته به این امید که یک کارشناس جستجوگرها خواهد مرا مستقیم با ارائه زیر پاسخ های صحیح:

  1. آن است که لازم نیست برای ارسال وب سایت به موتورهای جستجو و حتی اگر شما را تسلیم هیچ اثر در هر رتبه بندی شما ممکن است دریافت خواهید کرد.
  2. Furgetaboutit.

متاسفانه هیچ کس در یاهو! پاسخ جامعه من جواب بدین. من به این نتیجه رسیدند که تازه وارد SEO سوال پرسیده شده توسط من و یا توسط دیگران که من بررسی جذب پاسخ هایی که تمایل به تداوم در حال حاضر در سطح بالایی از جستجوگرها اطلاعات غلط. افرادی که ترک چنین پاسخ نیز تمایل به رها کردن تعداد زیادی از لینک خود خدمت در پست های خود را.

من پاسخ بسیار بهتر زمانی که درخواست بیشتر و جوی پیشرفته پرسش و پاسخ::

چه اثر از گوگل “فلوریدا” به روز رسانی در جستجوگرها روش?

من بلافاصله مربوطه در موضوع پاسخ با موضوع معتبر لینک کنید.

چه معنایی نهفته تجزیه و تحلیل و چه مربوط است که آن را به بهینه سازی موتور جستجو?

بسیار چالش برانگیز و سوال و در حالی که هیچ کس پاسخ آن را به طور مستقیم حداقل من به کارگردانی روی موضوع صفحه ویکیپدیا.

برای تفریح از من خواسته برخی غیر SEO سوالات و آموخته بسیار کمی از انجام این کار.

زنجبیل یا مریم ان?

در SES سیاتل دنی به ذکر است که یاهو! پاسخ خواهد بود یکپارچه یاهو SERPS. اما چقدر قدرت آنها داده شده است ؟

شخص دیگری که همین سوال پرسیده که من فرود آمد در یاهو بالا 10. چه مدت این سوال باقی خواهد ماند بنابراین بسیار رتبه باقی مانده است دیده می شود. در حالی که من اصلا انتظار Yahoo! پاسخ منجر به رتبه بندی است که بسیار برای یک فوق العاده رقابتی تجارت الکترونیکی عبارت اگر شما در حال هدف قرار دادن برخی از خاص “دم دراز” کلمات کلیدی, من فکر می کنم این امر می تواند ارزشمند ورزش برای پاسخ به سوال(ع) مربوط به آنها. در جواب شما من را تکرار استفاده از شرایط خود در یک شیوه ای سازگار با سبک نوشتن.

در مجموع در جستجوگرها شما نیاز به درک چگونه به بهینه کار با یاهو! پاسخ به عنوان بخشی از خود را به طور کلی موتور جستجوی استراتژی است. به عنوان بیشتر SEO شروع به شرکت در این روند امیدوارم آنها کمک خواهد کرد به بالا بردن کیفیت پاسخ در حال حاضر با توجه به درخواست از مردم SEO سوالات.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *