[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که علم از ساخت بیشتر از یک وب سایت در نظر جذب بازدید کنندگان جدید و مشتریان بالقوه است.

سئو را می توان به تقسیم در صفحه بهینه سازی و خارج از صفحه بهینه سازی. در صفحه بهینه سازی مربوط به محتوا در وب سایت. خارج از صفحه بهینه سازی شامل افزایش ارزش کل بک لینک به وب سایت. وجود های اخیر رواج در جهان جستجوگرها به مراجعه به بک لینک به عنوان لینک “آب.” اکثر کارشناسان در این زمینه در حال توافق کردند که عوامل خارج از صفحه هستند مهم تر از بر روی صفحه بهینه سازی در شرایط بالا موقعیت در نتایج موتورهای جستجو صفحات. اگر یک وب سایت با قابلیت های بالای 10 موقعیت برای یک کلمه کلیدی آن را دریافت خواهد کرد چند بازدید کننده های جدید.

در مقاله قبلی (مارس 2010) نشان داده شد که رتبه مهم ترین عامل در موتور جستجو موقعیت. گوگل رفتار صفحات اصلی و صفحات داخلی متفاوت است. گوگل علاقه مند است در رتبه صفحه اصلی رتبه صفحه از صفحات داخلی. صفحه اصلی رقابت برای کلمات کلیدی و دریافت افزایش رتبه خود را نمره.

رابطه بين رتبه و تعداد لینک دهنده شده است مورد تجزیه و تحلیل برای 500 صفحه اصلی. این شد به دست آمده در گوگل برای چندین کشور مختلف به صورت کوتاه و دم بلند کلمات کلیدی. تعداد لینک تمام شد مشخص از AllTheWeb.

رتبه صفحه (روابط عمومی) نمونه شماره (N) متوسط تعداد لینک دهنده (AB) دامنه (R)

PR1 (N) 64 (AB) 77 (R) 4-524

PR2 (N) 73 (AB) 166 (R) 2-2490

PR3 (N) 90 (AB) 615 (R) 13-5940

PR4 (N) 62 (AB) 2,458 (R) 23-10300

PR5 (N) 52 (AB) 69,311 (R) 48-503000

PR6 (N) 57 (AB) 253,237 (R) 88-5750000

PR7 (N) 57 (AB) 612,450 (R) 852-7280000

PR8 (N 37 (AB) 9,374,989 (R) 11800-173431000

دست آوردن PR9 استفاده (N) 11 (AB) 10,708,000 (R) 130000-32000000

این جای تعجب نیست که به عنوان یک قانون بالاتر رتبه صفحه است و در ارتباط با تعداد بیشتری از بک لینک

این داده ها نشان می دهد دو حقایق جالب.

یک. وجود تنوع زیادی در طیف وسیعی از بک لینک برای هر رتبه.

b. محدوده تعداد بک لینک های مختلف PageRanks با هم همپوشانی دارند.

برای توضیح این یافته ها ما نیاز به درک که ارزش هر یک از لینک بستگی دارد:

1 رتبه از لینک صفحه. همه چیز مساوی یک لینک از یک صفحه با رتبه 6 را دو بار در ارزش یک لینک از یک صفحه با رتبه 3.

2 تعداد بیشتری از لینک ها در لینک صفحه کمتر ارزش هر لینک. یک برنامه محاسبه ارزش هر لینک با تقسیم رتبه از لینک صفحه توسط تعداد لینک کلیک کنید بر روی آن. یک لینک از یک صفحه از رتبه 1 فقط با یک لینک را به یک لینک با ارزش ‘1’ اما یک لینک از یک صفحه با رتبه 5 با 10 لینک در این امر باید یک مقدار از 0.5. لینک از صفحات با صفر رتبه حمل و هیچ لینک ارزش. این را توضیح دهد که چگونه برخی از صفحات 88 با لینک کلیک کنید می توانید یک رتبه از 6. اکثر کسانی که لینک های آمده از رتبه بالا در صفحات با چند لینک های خروجی. این احتمال نیز وجود دارد که هنگامی که یک وب سایت دارای تعداد زیادی از لینک دهنده اما پایین رتبه که اکثریت از این لینک آن را دریافت کرده اند کمی اگر هر گونه ارزش است.

3 ارزش backlink است که احتمالا ویرایش شده توسط ارتباط از لینک صفحه.

4 رتبه اطلاعات ارائه شده توسط گوگل است که در اعداد صحیح اما ما می دانیم که گوگل با استفاده از چندین نقطه اعشار.

5 رتبه اطلاعات ساخته شده در دسترس ما است که حداقل سه ماه از تاریخ است.

چگونه می توانیم با استفاده از این اطلاعات در مبارزات جستجوگرها?

ضروری مفهوم در SEO keyword مشکل – مشکل از دستیابی به برترین موقعیت برای یک کلمه کلیدی است. آشکار است که backlink تعداد کمی معنی از نظر مجموع آب پیوند رفتن به یک وب سایت یا صفحه وب. ما نمی دانیم که دقیقا چه رتبه محاسبه شده است اما باید قبول کنیم گوگل در بیانیه ای که “رتبه صفحه گوگل از نظر اهمیت از این صفحه.” بهترین روش برای تعیین کلمه کلیدی مشکل است رتبه.

کلید واژه ها موقعیت یک رقابت است. به تازگی ایجاد شده صفحات وب را در یک رتبه از صفر است. یک وب سایت جدید تنها قادر خواهد بود به رقابت با موفقیت برای یک چند کلمات کلیدی ابتدا تا زمانی که آن را ایجاد بک لینک و رتبه. مراقبت باید گرفته شود در هنگام ساخت بک لینک. انفجار ناگهانی از بک لینک خواهد شد شناسایی شده توسط گوگل و نادیده گرفته شده است. یک کمپین حاصل بک لینک به آرامی موثر است. آن را چند ماه به دریافت کافی لینک های با کیفیت برای رسیدن به رتبه 3 و دیگر برای رسیدن به رتبه 4. جای تردید است اگر بالاتر رتبه صفحه را می توان بدون وب سایت ارائه علاقه کافی برای تولید لینک خود به خود.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *