[ad_1]

بازاریابی دیجیتال برای وب سایت های وردپرس
اگر عبارت جستجوی خود را است نه حق را برای کسب و کار خود را بیش از حد رقابتی و یا فقط یک کلمه کلیدی است که تولید می کند که به اندازه کافی ترافیک و سپس شما می تواند از هدر رفتن وقت خود را. اگر شما در حال بستری و شما لازم نیست انجام تحقیقات بازار, شما می توانید هدف قرار دادن سر خود در برابر دیوار.

بازاریابی دیجیتال برای وردپرس
تحقیقات بازار آنلاین بسیار آسان و قابل دسترس و صادقانه. آن's بی رحم و در دسترس در نوک انگشتان خود را.

واژه هاي كليدي چیست ؟
در شرایط عمومی, کلمات کلیدی, کلمات یا عبارات است که استفاده از مردم به یک سوال بپرسید.

ابزار رایگان برای تحقیقات بازار
در این مرحله است که بیشتر از نه قلم به دلیل let's آن صورت این مرحله است که نه سکسی.

1. کلید واژه ابزار گوگل
گوگل ابزار رایگان که شما می توانید استفاده کنید برای انجام تحقیقات بازار است. این ابزار اجازه می دهد تا شما را به ضربه بزنید به پایگاه داده از داده ها است که گوگل ایجاد می کند با استفاده از AdWords. AdWords گوگل یک محصول است که با استفاده از گوگل به فروش فضای تبلیغاتی به افرادی که می خواهید برای تبلیغ برای یک کلمه کلیدی خاص.

گوگل.com/sktool

3 نخست معیارهای آن است که ما به دنبال برای پیدا کردن یک کلمه کلیدی به ارزش هدف عبارتند از:

  • حجم (چگونه بسیاری از محلی ماهانه جستجوها برای این کلمه کلیدی)
  • رقابت (# از وب سایت های تبلیغاتی علیه این کلمه)
  • ارزش تجاری

2. Google Trends
به ما نشان می دهد مقدار از مردم با استفاده از یک کلید واژه جستجو در بیش از یک زمان خاص. این مهم است زیرا شما don't می خواهید به صرف زمان کار بر روی SEO برای یک کلمه کلیدی است که روند رو به پایین و کمتر مردم در حال جستجو برای کلمات کلیدی.

3. Google Insights
به ما می دهد عمیق تر نگاه کنید در جست و رفتار در مورد یک کلمه کلیدی است. می گوید شما بینش بیشتر در مورد یک کلمه کلیدی مانند آن و اجازه می دهد تا شما را به یک تصمیم آگاهانه تر.

سه مفهوم مهم برای انتخاب کلید واژه مناسب
1. حجم – تعداد زیادی از مردم در جستجوی کلمات کلیدی

2. رقابت – آنچه که ما از رقابت در بازار است. آنچه که سرنخ آنها به گوگل. ما نیاز به نگاه در کیفیت و رقابت در بازار برای یک کلمه کلیدی است. اگر وجود دارد بسیاری از رقابت قوی برای یک کلمه کلیدی و سپس شما ممکن است بخواهید به حرکت و انتخاب کلید واژه های مختلف. اگر بسیاری از مردم در حال تبلیغات برای یک کلمه کلیدی و سپس آن را می تواند به این معنی است که آن را با ارزش تجاری در اطراف کلمه کلیدی.

3. سامورایی بازار – استراق سمع در مشتریان و تجزیه و تحلیل رقابت خود را به تصمیم می گیرید اگر یک کلمه کلیدی است که ارزش رفتن بعد از

وردپرس و سئو
بنابراین ما باید کنار هم قرار دادن یک لیست از آنچه که ما در نظر به بهترین وردپرس جستجوگرها ابزار بازاریابی. وردپرس است که تا بحال بهترین وبلاگ نویسی و مدیریت محتوا ابزار برای جستجوگرها و حرفه ای کسب و کار. یک دلیلش این است که از تعداد زیادی از پلاگین های رایگان که در دسترس هستند. بنابراین وقت خود را برای تکمیل تحقیقات بازار و تمرکز بر روی کلمات کلیدی مناسب برای افزایش ترافیک با بازاریابی دیجیتال برای وردپرس.

رایگان وردپرس SEO Tools

  • اجتماعی Locker (نسخه رایگان)
  • WP Social SEO Pro (نسخه رایگان)
  • S2 عضو (نسخه رایگان)
  • WPRobot (نسخه رایگان)
  • تشنه اعضا (رایگان)

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *