[ad_1]

خارج از صفحه جستجوگرها است که مجموعه ای از تکنیک های که درایو ترافیک به سایت شما و افزایش رتبه صفحه شما (روابط عمومی). هدف از خارج از صفحه جستجوگرها خود را برای تکمیل در صفحه تلاش های SEO Google آب. لینک ها پین برنده, خم, دوقلو, blings و هر چیز دیگری در خارج وجود دارد همه نقش خود را به خارج از صفحه جستجوگرها تلاش. در زیر شما را پیدا خواهد کرد تکنیک های که می تواند کمک به شما خارج از صفحه جستجوگرها آغاز اصلاح تلاش های فعلی خود را و یا فقط به شما برخی از ایده های. من به شما رای این تکنیک با استفاده از چیزی است که من فقط آمد تا با: GJS (Google آب در مقیاس). Google آب در مقیاس صفوف این خارج از صفحه جستجوگرها تکنیک های از 1 تا 10 (1=OK 10=فوق العاده).

خارج از صفحه جستجوگرها تکنیک های (با گوگل من آب Scale)

وبلاگ نویسی (GJS = 10)

وبلاگ نویسی است که بهترین راه برای ایجاد آگاهی نام تجاری و برای آوردن بازدید کننده به سایت خود ، نه همه وبلاگ ها برابر خلق شده اند و ممکن است شما را به صرف کمی از زمان را به مطمئن شوید که شما محتوای با کیفیت است. کیفیت به ارمغان می آورد خوانندگان بازگشت. “آن را بنویسید و آنها را به عنوان خوانده شده!” داشتن یک وبلاگ بزرگ است زیرا شما می توانید ایده های خود را “خارج وجود دارد” و از همان زمان ایجاد یک نام برای خود را با نام تجاری! یک وبلاگ بهترین دوست در کنار خوانندگان رسانه های اجتماعی است.

شبکه های اجتماعی (GJS = 10)

برخی از محبوب ترین ها Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, مای اسپیس (فقط شوخی) شما همچنین ممکن است به دنبال عدم شناخته CafeMom (که دریافت ~1M بازدید کننده ها/ماه). وجود دارد یک عطر و طعم برای همه وجود دارد و یک هدف برای هر نام تجاری. هر صفحه ای که دارای نوعی از شبکه توانایی های یک صفحه است که می تواند در افزایش آگاهی نام تجاری و به طور بالقوه افزایش روابط خود را.

وبلاگ و فروم بازاریابی (GJS=8)

خواندن وبلاگ های دیگر مورد علاقه و شرکت در انجمن این است که یک عمل بزرگ. پیدا کردن چیزی در تراز وسط قرار دارد با صنعت خود را و شروع به خواندن و اظهار نظر. وبلاگ نویسان پیدا کردن آن تشویق هنگامی که وجود دارد دیگر کارشناسان در صنعت انداختن یک توجه داشته باشید در پست های خود را. پس چگونه است که شما می توانید سود از این ؟ در هر وبلاگ و انجمن که در آن شما می توانید ثبت نام, شما می توانید یک پروفایل. در اکثر موارد این مشخصات باید یک محل برای اضافه کردن یک وب سایت است. در انجمن شما می توانید اضافه کردن یک وب سایت و دیگر نام تجاری به فروم خود را امضا می کند. به طور بالقوه هر پاسخ و هر نظر می تواند تبدیل به یک لینک!

راهنمای ارسال مقاله (GJS=4)

دایرکتوری های آنلاین وجود داشته پس از دسترسی به اینترنت. آنها کمی لوازم (به عنوان همسر من می گویند) اما من پیدا کردن آنها هنوز هم ارزش واقعی است. خود را به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و اثربخشی خود را لیست کنید تو رفتگی در دیوار دایرکتوری مربوط به صنعت خود را.

عکس های (GJS=6)

عکس های می تواند یک راه سرگرم کننده برای ایجاد آگاهی نام تجاری. اگر شما در طراحی و یا دیگر بصری خواستار صنعت شما می دانید منظورم چیست. Flickr, Picasa, عکس سطل زمین-a-Pic, ضربه محکم و ناگهانی شات و غیره. هستند سایت های بزرگ برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و لینک ها. بررسی نیست دو; من آن را ساخته است.

ارسال مقاله (GJS=3)

همانطور که قبلا ذکر, وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد کردن صفحه, جستجوگرها, اما طول می کشد زمان برای تولید یک زیر است. فرض کنید شما نیاز به گرفتن برخی از کشش به سمت راست دور. وجود دارد برخی از وب سایت های خارج وجود دارد که در حال حاضر یک روابط عمومی خوب, نمره (از 6 به بالا) که اجازه می دهد تا شما را به ارسال سرمقاله خود را محتوا است. Ezine یک وب سایت است که به شما یک شروع خوب و شما ممکن است بخواهید به چوب با آن به عنوان یک مدت طولانی خارج از صفحه جستجوگرها تکنیک. این تکنیک ها شما را مشغول نگه دارید در حالی که برای و عملکرد مثبت, نتایج, اگر چه برخی از سریع تر از دیگران است. نگه داشتن در ذهن است که موثر خارج از صفحه جستجوگرها استراتژی شامل ترکیبی از تکنیک های.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *