[ad_1]

اگر شما یک وب سایت تلاش برای جذب کسب و کار به یک آجر و ملات کسب و کار, رقابت محلی خود را برای مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها آشکار است, راست? شما در حال رقابت در برابر دیگر شرکت های خود را در مناطق جغرافیایی که ارائه همان خدمات و محصولات است که شما در حال ارائه است. این کسب و کار است که شما شاید رقابت برای مشتریان به تعداد بیش از یک سال در تبلیغات آنلاین جهان است. بسیاری از در حال حاضر وب سایت خود را با خود را در جستجوگرها حرفه ای و مبارزات انتخاباتی خود را با استفاده از همان موضعی کلمات کلیدی شما در حال حاضر هدف قرار دادن.

این است که در آن دانش از بسیاری از کسب و کارهای محلی به پایان می رسد. آنها درک کنند که آنها در حال رقابت در برابر در منطقه محلی خود را به خاطر آنها شده اند و رقابت با آنها را برای سال و یا انجام یک تحلیل جامع از این رقابت ها قبل از رفتن به کسب و کار در آن محل. مشکل این است که آنها تنها از دیدن نیمی از تصویر وقتی که می آید به بازاریابی آنلاین.

محلی مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها بسیار متفاوت است از گرفتن تبلیغات در محلی مقالات و قرار دادن علائم در فروشگاه مواد غذایی محلی. هنگامی که شما در بازار آنلاین شما در حال رقابت با بسیاری از وب سایت های دیگر و کسب و کار از سراسر جهان است. شما اساسا رقابت با هر کسی با استفاده از هر یک از کلمات کلیدی در لیست کلمه کلیدی خود را. مهم نیست که در آن واقع شده است.

بسیاری از کسب و کار تمرکز بر گرفتن ترافیک بیشتر و یا فروش بیشتر نسبت به دیگر کسب و کار واقع در خیابان ولی آنها نمی بینم که کسب و کار آنلاین وب سایت اطلاعاتی و کسب و کار از هزاران مایل دورتر در حال سرقت بسیاری از آنلاین خود توجه. حتی اگر آنها را ضرب و شتم رقیب پایین خیابان آنها از دست رفته تن از ترافیک آنلاین و فروش بالقوه است که باید به حق ایشان بود.

اگر شما یک کسب و کار آفلاین در جهان بازاریابی آنلاین, شانس هستند شما مربوط به این قطعه گم شده از پازل. حقیقت این است که کسب و کارهای محلی بازاریابی آنلاین در حال رقابت با بسیاری از وب سایت های دیگر رقابت برای توجه بیش از کلمات کلیدی مشابه. اگر شما اندازه همه آن رقابت همراه w با رقبای پایین خیابان و یک شهر بیش از, سپس شما از دست رفته در بسیاری از آنلاین ترافیک وب سایت خود را می تواند جذب.

در اینجا این سوال بزرگ: اگر شما یک کسب و کار محلی در تلاش برای جذب افراد از منطقه جغرافیایی خود را به آجر و ملات فروشگاه, چرا که شما در مورد مراقبت از مردم واقع مایل دور و یا در کشور دیگری که ممکن است سرقت برخی از خود را آنلاین رعد و برق ؟ شما باید مراقبت زیرا با دادن است که سهم بازار آنلاین شما در حال دادن برخی از آنها را از بازار محلی خود را به عنوان به خوبی. برخی از افرادی که می خواهم به راه رفتن به فروشگاه خود را از دست خواهد چرا که آنها در بر داشت وب سایت خود را برای کسی که یک صد و یا هزاران مایل دور به جای پیدا کردن وب سایت خود را.

استراتژی محلی

این مهم است که تنها با دیدن این تصویر بزرگتر حتی اگر شما در یک موقعیت برای انجام هر چیزی در مورد آن برای اولین بار در. این به شما یک درک بهتر از آنچه شما هستند تا در برابر.

موثر محلی بازاریابی آنلاین استراتژی جستجوگرها است به تمرکز بر روی موضعی کلمات کلیدی را با یک جغرافیایی شاخص و به آرامی شعبه به کلی از کلمات کلیدی است.

برای مثال یک شرکت ارائه موتور تعمیرات و تعویض ممکن است شروع با شارلوت NC موتور تعویض و شعبه به کلی موتور جایگزینی کلمه کلیدی که می تواند خیلی بیشتر رقابتی است.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *