[ad_1]

وکلا باید با درک اهمیت داشتن یک وب سایت خوب به دنبال است که به خوبی توصیف خود عمل مناطق است. اما داشتن یک وب سایت کافی نیست اگر کاربران می توانند آن را پیدا کند در حالی که جستجو مربوط اصطلاح (شرایط که مربوط/توصیف خود را از قانون کسب و کار). ضمنی معنای ” حضور وب یک سایت است که باعث می شود آن احساس حضور به موتور جستجو به عنوان به خوبی به عنوان انسان جستجوگران. که برای وکلا نیاز به بهینه سازی وب سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ.

آن است که انتظار می رود از یک وکیل است که بسیار برنامه پر مشغله خواهد خود را بهینه سازی موتور جستجو ، اما دانستن اصول اولیه SEO قطعا کمک خواهد کرد.

اولین و مهم ترین گام برای موفقیت در جستجوگرها برای وکلا انتخاب کلمات کلیدی خود را به درستی. حق انتخاب و موثر کلمات کلیدی برای خود قانون شرکت بازاریابی لازم است. کلمات کلیدی این نظر که نشان می دهد موتورهای جستجو آنچه شما می خواهید وب سایت خود را برای رتبه بندی. پس از آن مجموعه قوی پلت فرم که در آن شرکت حقوقی خود را در کمپین های بازاریابی می تواند به رشد آنلاین.

برای یک کسب و کار کوچک مانند شرکت های حقوقی با هدف قرار دادن بازار محلی با نام محل در آغاز/پایان کلمه/عبارت کلیدی خواهد بود یک تصمیم عاقلانه در ابتدا. برای مثال میامی صدمه شخصی وکیل یا وکیل صدمه شخصی میامی تضمین ترافیک بسیار هدفمند. چنین کلمات کلیدی نه تنها تمرکز خود را در حوزه عمل بلکه در نقطه ای از منطقه که در آن کسب و کار خود و جسمی قرار گرفته است. اگر شما قانون شرکت دارای شعبه واقع در شهرهای متعدد در ایالت فلوریدا مانند اورلاندو کشت و زرع و یا دیگران و سپس شما می توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که –

• اورلاندو وکیل صدمه شخصی

• کشت و زرع وکیل صدمه شخصی

فوق کلمات کلیدی را هدف بازدید از شهرستانها مربوطه و در نزدیکی مناطق تنها. اگر شما می خواهید آن را در یک مقیاس بزرگتر شما را افزایش می دهد منطقه با فلوریدا وکیل کیفری, وکیل و غیره به عنوان کسب و کار شما رشد می کنند.

نکته دیگر این است که خاص خود را در حوزه عمل. است که به مردم اجازه می دانم که در آن شما تخصص. برای مثال چندین تخصص شخصی آسیب قانون عمل. برخی از جستجوگرها برای وکلا تمرکز بر قصور پزشکی در حالی که برخی از تخصص در تصادف آسیب یا محل کار آسیب است. هنگامی که شما با استفاده از اصطلاح “صدمه شخصی’ دامنه ممکن است بزرگتر از استفاده بیشتر توصیفی آنهایی که مانند حوادث وکیل صدمه محل کار وکیل صدمه یا قصور پزشکی وکلای اما توصيفی آنهایی که وعده نرخ تبدیل بالاتر.

اما شما نمی توانید فقط با تکیه بر کلمات کلیدی دم بلند تنها پس از آنها نمی اطمینان از خوب ROI. دم بلند و یا توصیفی کلمات کلیدی محبوب نیست واژه های جستجو. پس از آماده سازی نهایی خود را به لیست کلمات کلیدی به عنوان مخلوطی از محبوب 2 کلمه به 3-کلمات و عبارات کلیدی همراه با برخی از مکان خاص بر اساس کلمات کلیدی دم بلند برای افزایش اثربخشی.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *