[ad_1]

ما مراقبت از کافی از چیزهایی که در حالی که در حال توسعه یک وب سایت جدید اما به ندرت ما در مورد مراقبت از این نام دامنه رشته. نام دامنه اغلب به عنوان یک نیروی عظیم منهدم کننده وقتی که می آید به ایجاد یک نفوذ کلیک کنید از طریق نرخ, نوع ترافیک, نام تجاری, توسعه, اعتماد, تبلیغات آنلاین, تبلیغات و گرفتن توجه بیشتر در SERP است.

بنابراین از هر جنبه ای ما نیاز به مطمئن شوید که نام دامنه است که با ارسال سیگنال مناسب به منظور به دست آوردن بیشترین مقدار است. در اینجا معتبر نقاط به کمک شما به سادگی نام دامنه مناسب.

1. حق انتخاب فرمت – در حالی که محبوب ترین فرمت is.com اما این بدان معنی نیست که باید به سرعت انتخاب و بدون اذعان به عوامل زیر است:

  • هدف از وب سایت: اگر آن است که یک کسب و کار گرا سایت و سپس a.com یا. می تواند ارزشمند باشد. اما contrarily اگر به معنای آن است که برای سازمان then.org است که مناسب ترین گزینه است. در نتیجه انتخاب یک دز آن را نگه می دارد ارتباط خود را با دامنه.
  • هدف قرار دادن یک منطقه محلی: اگر دامنه است که با هدف قرار دادن منطقه جغرافیایی محلی و سپس در نظر SEO برای اولین بار. وجود دارد حدود 200 کشور های مختلف کد tld ها انتخاب کنید که منطبق کاربران سایت کد کشور.

اما اگر هدف این است که جهانی با هدف به رتبه بهتر در موتورهای جستجو than.com ترین گزینه بهتر. دیگر از آن, در اینجا برخی از برنامه های افزودنی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان در استفاده از آنها:

  • .شرکت: مخفف شرکت بازرگانی و جامعه است.

  • .org: موسسات غیر تجاری و غیر انتفاعی.

  • .net: ویژگی های اینترنت, زیرساخت های سایت.

  • .: کسب و کار و یا استفاده تجاری مانند سایت های تجارت الکترونیکی.

  • .اطلاعات: اطلاعاتی سایت ها.

  • .من: وبلاگ رزومه و یا سایت های شخصی.

2. نگه داشتن آن کوتاه و بصری – انتخاب یک نام دامنه است که بدون عارضه کوتاه و به راحتی relatable خود را با نام تجاری. باید آن را آسان به تلفظ و به وضوح آموزنده و حاکی از آنچه شما کسب و کار است همه چیز در مورد.

3. استفاده وسیع کلمه – در سال 2019 از آن است که به شدت به استفاده از کلمه کلیدی غنی کلمات در نام دامنه به گوگل است biasing دور از مطابقت دقیق و جزئی مطابقت دامنه. E. g. را برای websitedevelopment (dot) com و یا iosdevelopers (dot) com به جای انتخاب یک نام تجاری است که چتر خود را کار می کنند. فکر می کنم مثل webnerds (dot) com appgeeks (نقطه) com. بیشتر فشرده می تواند اختراع خود را منحصر به فرد نام تجاری مانند آمازون (dot) com Codiant (dot) com و غیره.

4. جلوگیری از عدد و خط فاصله – نمی گمراه کردن مخاطبان خود را با املای سردرگمی است. افرادی که شنیدن یک شماره در نام دامنه شما ممکن است نوع آن به صورت عددی و یا در شخصیت. هنوز هم اگر شما مایل به شامل تعداد شما می توانید خرید هر دو تغییرات (عددی و شخصیت) و هدایت آن را به یکی از سمت راست.

5. مراقب باشید در نظر گرفتن علائم تجاری – انجام تحقیقات نام دامنه خود را قبل از شما قطعی آن است. آن را نمی باید هر گونه تجاوز از رقبای خود علائم تجاری. در غیر این صورت شما ممکن است در برابر اقدامات قانونی در بدترین موارد است.

6. فکر نمی کنید دیر – خوشبختانه اگر شما مطلوب نام دامنه در دسترس سریع عمل می کنند و ثبت نام آن را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است پس از نام دامنه به فروش می رساند به سرعت.

امیدوارم که این مقاله carves کردن یک استراتژی موثر برای انتخاب برنده نام دامنه. اگر شما هنوز هم بهت زده و در حال اجرا از ایده ها برای انتخاب و سپس شما همچنین می توانید دنبال کمک از توسعه وب سایت شرکت شما استخدام برای پروژه رویایی خود را. دیجیتال تیم بازاریابی در شرکت های نرم افزاری باید ثروت از تجربه به شما کمک کند در این.

[ad_2]

Posted in متفرقه

Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *