[ad_1]

هدف اصلی از هر دو Business2Business (B2B) و Business2Consumer (B2C) بازاریابی برای تولید ترافیک, افزایش فروش و افزایش درآمد.

در ادامه به کشف اصلی استراتژی SEO که به شما کمک کند در هدف خود را:

1. کمپین بازاریابی اهداف – به طور کلی بسیاری از بهینه سازی موتور جستجو و مشتریان شده اند B2C شرکت های فعال در تجارت الکترونیکی محیط زیست است. اما به عنوان کسب و کار به کسب و کار بازاریابان تشخیص پتانسیل موتور جستجو رتبه بندی بسیاری از سازمان ها به دنبال راه هایی برای پیاده سازی موثر B2B موتور جستجو بهینه سازی استراتژی است. اما شما باید درک انتقادی تفاوت بین B2C و B2B SEO و پیامدهای آن.

شرکت های B2B به طور کلی فروش نامحسوس تکنولوژی نرم افزار و خدمات مهندسی و محصولات صنعتی ميانجی ها و محصولات فله به فروش می رسد به عمده فروشان و صادر کنندگان و غیره. آنلاین بازاریابی اهداف باید تمرکز بر افزایش ترافیک هدفمند, افزایش فروش, افزایش دید آنلاین ایجاد شرکت شما در جستجوی محلی و ایجاد کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی افزایش اعتبار آنلاین از طریق آنلاین مدیریت شهرت و بهبود SEO.

B2C شرکت های فروش بیشتر ملموس محصولات و خدمات. هدف از کمپین های بازاریابی خود را این است که برای دریافت بیشتر منجر, افزایش فروش, ساخت نام تجاری, آگاهی, رشد, سهم بازار, راه اندازی محصولات جدید و یا خدمات هدف مشتریان جدید و ورود به بازارهای جدید ذینفعان بهبود روابط, بهبود روابط مشتری و بهبود ارتباطات داخلی و افزایش سود.

نهایی اهداف کمپین باید هوشمند: خاص قابل دست یافتنی و واقع بینانه و به موقع. برخی از نمونه های B2C عبارتند از رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی.

2. کلید واژه استراتژی – نقطه شروع هر استراتژی جستجوگرها است که واژه پژوهش به عنوان پژوهش و کلمه کلیدی کمک می کند تا شما تصمیم می گیرید که کلمات کلیدی به هدف.

B2B مبارزات معمولا صنعت-کلمات کلیدی خاص (به درک سوالات مشتریان بالقوه خود را می پرسند و شکستن آنها را به جستجو نمایش داده شد) که نیاز به هوش و به معدن. B2B مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها طول می کشد بسیار طولانی تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی و هوش به راه اندازی. B2B مخاطبان به نظر می رسد برای تخصص. B2B خرید رانده جستجوهای بسیار خاص مانند مشخصات, ویژگی ها, عملکرد, ارزش, سود, ROI, هزینه محصول و هزینه های در حال اجرا مانند تعمیر و نگهداری, پشتیبانی و عیب یابی. در B2B بهینه سازی موتورهای جستجو مهم است به طور کامل درک جستجو از نظر چشم انداز خود را ممکن است با استفاده از مراحل مختلف از چرخه خرید.

در B2C کسب و کار مردم در حال حاضر یک شرکت ایده از آنچه آنها می خواهند برای خرید. آنها می خواهند برای پیدا کردن بهترین منبع برای آن است. در فاز اول B2C, جستجو افراد معمولا با استفاده از شرایط عمومی. اغلب وجود دارد کمتر از واريانس از نظر آنها استفاده کنید. پس B2C مبارزات تمرکز بر روی کلمات کلیدی که استفاده می شود و یا به عنوان در هر روز ie عمومی و نه چندان پیچیده است. در ارزیابی مرحله از چرخه خرید این, خریدار,'s تمرکز نوبت از تحقیق در مورد تامین کنندگان بالقوه به تحقیق در مورد مسائل خاص مربوط به محصول یا خدمات مانند عملکرد و بهره وری, تعمیر و نگهداری و غیره. فقط قبل از خرید تصمیم یکی از آخرین دور از جستجو خواهد شد به احتمال زیاد اطمینان به تایید خریدار,'s در نظر گرفته شده جهت و دوباره های مختلف عبارات جستجو استفاده می شود.

3. محتوای استراتژی – استراتژی محتوا به معنی برقراری ارتباط اطلاعات جدید در مورد شرکت شما محصول جدید و یا ویژگی های. به عبارت ساده محتوا است که به معنای به شما در حال حاضر در یک موقعیت مطلوب منجر به تولید و فروش درایو.

برای B2B محتوای استراتژی است که برای هدف قرار دادن مخاطبان از کارشناسان صنعت و حرفه ای که آشنا هستند با شرکت یا محصول خود را برجسته خود مزیت بیش از رقبای خود. B2B محتوای استراتژی باید شامل وبلاگ شرکت, صنعت, انتشارات whitepaper, لینک, گروه, فرود صفحات و انجمن ها و جوامع است. بنابراین به معنای آن است که برای آموزش یک فرد است.

استراتژی اصلی برای B2C بازاریابی محتوا این است که به درایو بک لینک و افزایش رتبه بندی. آن است که به طور کلی به معنای برای توسعه.

4. ساختمان پیوند – از آن است که روند تسهیل ایجاد لینک در وب سایت های شخص ثالث که نقطه بازگشت به سایت خود را و در نتیجه افزایش حضور وب خود را.

قوام در B2B پیام و مشتری-تعاملات اساسا به معنی صبر و شکیبایی است. B2B مبارزات هنوز هم تمرکز بر تبدیل آنها نمی آیند به راحتی. B2B مبارزات جستجوگرها معمولا تمایل به رانندگی کم حجم منجر به عنوان یک شاخص کلیدی عملکرد.هدف از ساختمان پیوند است که به رانندگی واقعی, ارگانیک, کیفیت ترافیک به وب سایت خود را و خود را برای بهبود سایت's رتبه بندی در گوگل و دیگر موتورهای جستجو.

B2C مبارزات معمولا متمرکز بر تبدیل سریع و برنده است. بنابراین ساخت لینک در B2C تمرکز بیشتر بر فروش و درآمد در هر ماه با فروش اتفاق می افتد در کوتاه جلسات به طور کلی از یک یا چند جلسه بازديد در روز و هفته.

5. تبدیل متریک – آن است که فروش چرخه زندگی: طولانی در نظر گرفته شده فروش در مقابل کوتاه و ضربه خرید.

رانندگی بازدید کنندگان سایت از طریق یک مجموعه تبدیل کانال قابل اجرا نیست در B2B. بنابراین تمرکز خود را باید در گرفتن بازدید کننده به تحقیقات عمیق تر به دیگر مربوط اعتماد سازی محتوا. معمولا اصلی محرک در B2B خرید تصمیم گیری است خطر یا ترس از اشتباه تصمیم گیری. بنابراین یکی از اهداف کلیدی B2B جستجوگران پس از آنها از طریق کلیک کنید به وب سایت خود برای ارزیابی هر دو شرکت شما و ارائه شده است. به طور متوسط B2B معامله می تواند در هر نقطه از سه تا 24 ماه بسته به نوع محصول و یا خدمات فروخته شده و تعدادی از تصمیم گیری ساخته شده در فرایند خرید.

نسبت تبدیل در B2C محیط زیست معمولا در اندازه گیری به عنوان درصد از آلی کلیک کنید throughs که منجر به فروش. دقیق تجزیه و تحلیل می رود به نسبت تبدیل. چون قیف فروش در B2C SEO بسیار باریک و کوتاه است. آن می تواند کمک در اندازه گیری تاثیر بهینه سازی بسیار آسان و فوری. به طور متوسط B2C معامله می تواند رخ دهد در هر نقطه از دقیقه به هفته با تعداد تصمیم گیرندگان به طور کلی کمتر از 2 افراد و فرایند خرید که بسیار ساده تر.

استراتژی جستجوگرها بسیار مهم است برای موفقیت هر کسب و کار است. پس اعتماد شرکت در جستجوگرها می تواند به شما کمک کند به درک تفاوت بین B2B SEO و B2C مبارزات جستجوگرها.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *