[ad_1]

هنگامی که شما فکر می کنم از جستجوگرها شما احتمالا فکر آلی استراتژی های جستجو یا روش شما با استفاده از برای افزایش دید خود را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs). پرداخت هر کلیک (PPC) از سوی دیگر است زمانی که شما در واقع پرداخت آن دید. اگر شما با توجه به این دو عنوان کاملا جدا تاکتیک های شما ممکن است از دست رفته. فکر PPC و بهینه سازی سایت به عنوان دو جزء از همان کمپین کمک خواهد کرد که شما هماهنگ کردن تلاش های خود را و ضرب نتایج خود را با یک استراتژی منسجم.

بازاریابی موتور جستجو است که همه جانبه بلند مدت است که شامل هر دو PPC و تاکتیک در جستجوگرها برای بهبود دید خود را در سراسر وب. تعادل این دو کلید به هر دو کوتاه مدت و بلند مدت موفقیت با بازاریابی موتور جستجو است. خط پایین این است که هر دو PPC و بهینه سازی باید هدف نهایی تبدیل بازدید کننده (یا از طریق کلیک کنید از طریق نرخ یا نرخ تبدیل) و تبدیل مخاطبان خود را به مشتریان پرداخت.

بدون جستجوگرها PPC خود را تلاش می شود با صدای تلپ افتادن. چرا ؟ اگر صفحه فرود خود را ندارد مربوط به آگهی های شما در نمایش بازدید کنندگان خود را به هدف قرار دادن جاده به جای خالی خود را سخت به دست آورده پول نقد.

پژوهش و کلمه کلیدی

یکی از بزرگترین چیزهایی که PPC و بهینه سازی به اشتراک گذاری مشترک است که نیاز به انجام جامع پژوهش و کلمه کلیدی. همان کلمات کلیدی شما با استفاده از برای جلب بازدید کننده به کلیک بر روی تبلیغات شما می تواند همان کلمات کلیدی شما می خواهید به استفاده از خود را به بهبود رتبه بندی آلی را در سایت خود محتوا و خارج از صفحه جستجوگرها تلاش-اما نه همیشه.

PPC کلمات کلیدی باید در جستجو بالا اما کم حجم در رقابت برای ترکیب ایده آل. البته که همیشه دست یافتنی است. بسته به تو رفتگی در دیوار خود رقابت می تواند بسیار سنگین با برخی از سخت به ضرب و شتم وب سایت اشغالگر صفحه اول گوگل SERPs.

مزیت رقابتی

ضرب و شتم رقابت خود را در جستجوگرها بازی به خصوص اگر رقبای خود تا به حال یک حضور قوی در وب برای سال نیست یک شاهکار آسان است. آن را می تواند انجام شود, اما از آن زمان خواهد بود. با PPC, از سوی دیگر, آن را ممکن است به ضرب و شتم رقبای خود را نسبتا به راحتی اگر شما به اندازه کافی پول نقد برای بیشتر توپ زدن آنها را در کلمات کلیدی مورد نظر خود را. هزینه نیست و تنها عاملی که به بازی می آید اما از آن است که ،

در کوتاه مدت در مقابل بلند مدت

SEO یک استراتژی بلند مدت و یکی است که شما می خواهید برای حفظ با تلاش مداوم. PPC می تواند به عنوان کوتاه مدت تاکتیکی برای به دست آوردن دید در صفحه اول SERPs قبل از شما تا به حال زمان به سطح شیب دار تا خود را از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها.

اما PPC نه تنها برای کوتاه مدت بهره مند شوند. بسیاری از کسب و کار همچنان به استفاده از PPC برای سال و درو مزایای فوق العاده ای. مهم این است که برای پیدا کردن نقطه شیرین که در آن سرمایه گذاری خود را می پردازد خاموش در نظر ROI-که در مورد آن معنا ندارد به آن را ندارند. اگر شما می تواند صرف $500 در هر ماه برای تضمین $5,000 نتیجه نهایی خواهد شما آن را انجام دهید ؟

با توجه به شباهت های بین این رویکرد و این افتخاری کوتاه مدت و دراز مدت منافع بسیاری از کسب و کار برای انتخاب کردن چند کانال رویکرد تمرکز تلاش های دو جستجوگرها و PPC برای اطمینان از سایت خود را به زنده ماندن در طول زمان است.

این کار نه تنها پایان وجود دارد. قرار گرفتن در معرض شما از مبارزات انتخاباتی PPC خود را با نام تجاری آگاهی مشتریان پرداخت و تکرار کسب و کار-در واقع می تواند به افزایش خود را در جستجوگرها. چیزهایی مانند تکرار بازدید, بک لینک, اجتماعی, اشاره مثبت, آنلاین, بررسی و اجتماعی پیروان تمام باقی می ماند عوامل مهم برای گوگل در تعیین این که کدام وب سایت ها را ارزش.

امین دو: یک استراتژی منسجم

بهترین راه برای رویکرد آن است که به فکر می کنم از PPC و بهینه سازی سایت به عنوان یک واحد جامع انتخاباتی که دو راههای مختلف. هنگامی که شما در نظر بگیرید هر دو روش در طول استراتژی فاز برنامه ریزی, شما بیشتر احتمال دارد به در نظر گرفتن چگونه این دو را یکی دیگر تعریف هنگامی که واقعی بازدید کنندگان در حال مشاهده و یا کلیک کردن بر روی آگهی های خود را و رسیدن به صفحات فرود خود را.

هنگامی که شما در حال فکر کردن در مورد نظر بازدید کنندگان به دنبال محصولات و خدمات خود را به احتمال زیاد به را وارد کنید, شما همچنین باید در نظر بگیرید چه اطلاعاتی می شود بیشتر قانع کننده زمانی که آنها رسیدن به یک امیدوار کننده صفحه وب است.

• چه اطلاعات شما می توانید صفحه نمایش که بیشتر مربوط به جستجو پرس و جو ؟

• چه داده خواهد متقاعد کردن چشم انداز خود را به کلیک بر روی “خرید” را فشار دهید?

• آیا صفحه فرود به طور مستقیم مربوط به کپی آگهی که منجر بازدید کننده به آن است ؟

• در حال عناوین خود را روشن و فریبنده?

• آیا صفحه فرود خود را با لینک به زمینه های مرتبط با سایت خود که ارائه اطلاعات دقیق تر?

چیز زیادی در مورد تمام این ملاحظات است که اگر شما طرح خود را فرود صفحه و سایت کپی به تعریف مبارزات انتخاباتی PPC خود را, شما در حال حاضر رفتن به درخواست تجدید نظر به موتورهای جستجو بدون حتی تلاش. هنگامی که شما پاسخ به این سوال, شما در حال نوشتن برای خواننده-و نه موتورهای جستجو. این بدان معناست که شما باید محتوای با کیفیت بالا است که هر دو معنی دار و مرتبط است که دقیقا آنچه که گوگل به دنبال آن است امروز. ایجاد توازن میان این دو مولفه از بازاریابی موتور جستجو شما را به زندگی خود را آسان تر و خوش تیپ درو پاداش در حالی که شما در آن هستید.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *