[ad_1]

وقتی که می آید به هر نوع از خدمات جستجوگرها شما خواهد بود علاقه مند به شما خواهد شد همیشه گفته می شود که این مهم است که هوشمندانه انتخاب می کنید کلمات کلیدی که شما می خواهم به برجسته و یا استفاده در مبارزات انتخاباتی از جمله. دلیل این است که این کلمات کلیدی نقش مهمی در موفقیت مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها شما خواهد شد سرمایه گذاری در.

اما در علاوه بر این به مبارزات جستجوگرها کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود و همچنین باید به حال و برجسته در یک عنصر بسیار مهم از سرمایه گذاری شما: وب سایت خود را.

در زیر برخی از بهترین مکان ها در وب سایت خود را برای قرار دادن و یا محل بسیار مرتبط کلمات کلیدی است که کمک خواهد کرد که افزایش ترافیک به سایت شما:

وب سایت خود را در آدرس. برای هر URL صفحه شامل مهم و یا بسیار کلمات کلیدی مرتبط در آنها از آنجا که این کمک خواهد کرد که بازدید کنندگان به راحتی ایجاد حس از آنچه که آنها را پیدا خواهد کرد در صفحه. هنگامی که انجام این کار مطمئن شوید که شما هنوز هم نگه داشتن آدرس مختصر و قابل خواندن است. کاربران اینترنت معمولا پیدا کردن لینک با خواندن توصيفی از نظر بیشتر قابل اعتماد و مانند آن را بسیار توصیه است که شما شامل کلمات کلیدی مربوطه بر روی نام خود را در فهرست پوشه ها و فایل ها.

تگ عنوان. تگ عنوان که نشان می دهد تا به عنوان به عنوان در نتایج موتورهای جستجو و در پنجره مرورگر و یا نوار است که در واقع مهم ترین محل برای قرار دادن کلمات کلیدی خود را. برچسب عنوان اولین چیزهایی است که موتورهای جستجو اسکن و آنها را به عنوان واقعی لینک در موتورهای جستجو و همچنین پس از آن حیاتی است که این دسته ساخته شده از کلمات کلیدی مرتبط. همچنین پس از تگ عنوان چیزی است که بازدید کنندگان وب سایت بلافاصله بر روی ویندوز خود و یا زبانه ها, آنها به احتمال زیاد استفاده از این به عنوان اساسی به معنی شناسایی سایت خود ،

برچسب ها H1. کارشناسان جستجوگرها همیشه اهمیت داشتن تگ های H1 در وب سایت. یک تگ H1 یکی از متداول HTML headings در تمام وب سایت ها. H1 مربوط به مهم ترین عنوان یا عنوان. از تگ H1 معمولا مربوط به عنوان یک پست یا مقاله را به عنوان به خوبی.

محتوای صفحه. مطالب یا پست ها دلیل اصلی که چرا وب سایت شما وجود دارد و مهم ترین عناصری است که بازدید کنندگان خود را مشاهده و یا به عنوان خوانده شده. آن را تنها حس می کند که آنها حاوی حیاتی کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما. اکثر کارشناسان جستجوگرها نشان می دهد که یک نمونه صفحه باید حاوی فقط 2-3 کلمات کلیدی و 4-5 در صفحات با بیشتر کپی کنید. اما شما باید به یاد داشته باشید که کیفیت و ارتباط و کیفیت همیشه برنده بیش از چگالی کلمه کلیدی بنابراین هرگز مسائل هر صفحه با بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی که شما هموار و معقول ترکیب و یا شامل آنها را در همه مطالب.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *