[ad_1]

هیچ SEO حرفه ای انکار می کند که ابزار جستجوگرها می سازد زندگی آسان است. حق از تحقیقات کلمه کلیدی برای ساخت گزارش پس از یک برنامه جستجوگرها, جستجوگرها ابزار مورد نیاز در هر مرحله از اجرا یک موتور جستجو بهینه سازی مبارزات انتخاباتی. در اینجا برخی از ابزار جستجوگرها است که شما باید به منظور اجرای مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها:

  • رتبه بندی ابزار: رتبه بندی گوگل و یاهو رتبه بندی جستجو و الکسا رتبه بندی صفحه ابزار رتبه بندی ابزار شما می توانید در نظر بگیرید.
  • پیج رنک ابزار: شما می توانید با استفاده از رتبه صفحه (page rank ابزار برای بررسی رتبه صفحه از وب سایت. آن را به پرس و جو و بازگشت پیج رنک گوگل ارزش برای ارسال URL از مراکز داده گوگل.
  • کلید واژه پیشنهاد ابزار: تحقیقات کلمه کلیدی است که اولین گام برای هر مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها. ابزار تحقیقات کلمه کلیدی است که باید داشته باشند. Google AdWords Keyword tool گوگل نشان می دهد و عبارت جستجو و تحقیقات با ارزش هستند ،
  • دامنه پرونده: بررسی دامنه و آدرس IP.
  • آدرس IP گزارش: چک برای تکراری کلاس C بلوک و یا کلاس C subnet آدرس IP در یک لیست از وب سایت این را می توان یا میزبانی سهامداران و بازاریابی اینترنتی سایت یا بالقوه تبادل لینک همکاران.
  • محبوبیت لینک جستجوگر: یکی از بهترین راه ها برای quantifiably و به طور مستقل اندازه گیری وب سایت خود را آنلاین و آگاهی و به طور کلی دید. به سادگی قرار دادن لینک محبوبیت اشاره به تعداد لینک و یا “رای” که یک موتور جستجو برای وب سایت خود را.
  • Backlink بررسی ابزار: یک ابزار است که خود را برای چک کردن بک لینک و متن لنگر استفاده می شود در کسانی که بک لینک.
  • کش.آن: علاوه بر جستجو و پیدا کردن صفحات کش آن را نیز می دهد یک نمایش گرافیکی از نتایج بیش از یک دوره از زمان.
  • Copyscape: به نظر می رسد برای نسخه برای صفحه خود در وب است.

Atom و RSS Feed اعتبار سنج: یک اعتبار سنج به صورت همزمان خوردها. آن را با این نسخهها کار با RSS 0.90, 0.91, 0.92, 0.93, 0.94, 1.0, 1.1, و 2.0. آن را نیز تایید Atom feeds.

[ad_2]



Leave a Comment:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *